Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

Οι ταινίες στην TV σήμερα

Ο ΑΛΛΟΣ

(Βαθμολογία Armageddon: 1.5/5)

STAR 22.00
Δραματική, 2008 (Έγχρ.), 90'

THE OTHER MAN. Αμερικανική ταινία του Ρίτσαρντ Έιρ, με τους Λίαμ Νίσον, Αντόνιο Μπαντέρας, Λόρα Λίνεϊ.

Ο Βρετανός σκηνοθέτης του υποψήφιου για τέσσερα Όσκαρ «Ημερολογίου ενός Σκανδάλου» ζουμάρει και αυτήν τη φορά επίμονα στ’ άδυτα της γυναικείας αυταρέσκειας και των εμμονών. Τώρα, όμως, αφήνει έναν πληγωμένο άντρα ν’ ανιχνεύσει και εκ των υστέρων να ερμηνεύσει τα ερωτικά καπρίτσια μιας επαγγελματικά επιτυχημένης μεσήλικης. Ο Πίτερ ανακαλύπτει τον παράνομο δεσμό της πρώην συζύγου του αμέσως μετά την απρόσμενο χαμό της. Τυφλωμένος από παθολογική ζήλια κι εκδικητικά ένστικτα, ο καταρρακωμένος σύζυγος πηγαίνει στο Μιλάνο για να γνωρίσει από κοντά τον Λατίνο πρώην εραστή της, τον Ραλφ.


Δυστυχώς, όμως, τα όποια «ψήγματα» ίντριγκας παραμένουν εξαρχής θολά και αναιμικά, σαν τα φαντάσματα του παρελθόντος που βασανίζουν τον πρωταγωνιστή αυτού του στερούμενου πρωτοτυπίας και ακρίβειας δράματος. Αδυνατώντας, δικαιολογημένα, να συντονιστεί με την προβληματική πλοκή αυτής της ιστορίας, το δίδυμο Νίσον-Μπαντέρας παραμένει ερμηνευτικά αποπροσανατολισμένο, αφήνοντας τελικά έντονη την αίσθηση του ανολοκλήρωτου.


ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΟΥΜΠΟΪΣΣΕΣ ΜΕΛΑΓΧΟΛΟΥΝ

STAR 01.45
Σινεφίλ, 1993 (Έγχρ.), 95'

EVEN COWGIRLS GET THE BLUES. Αμερικανική ταινία του Γκας Βαν Σαντ, με τους Ούμα Θέρμαν, Τζον Χαρτ, Ρέιν Φίνιξ.

Μια εποχή, η ανάγνωση των βιβλίων του Τομ Ρόμπινς ήταν εκ των ων ουκ άνευ για έναν επαναστατημένο έφηβο και ο χίπικος προβληματισμός τους φάνταζε γοητευτικός ως ανατρεπτική κοσμοθεωρία. Στο «Ακόμα και οι καουμπόισσες μελαχολούν» πρωταγωνιστεί μια γυναίκα που έχει υπερμεγέθεις αντίχειρες τους οποίους χρησιμοποιεί για να ταξιδεύει με οτοστόπ (Θέρμαν), ένας παρενδυτικός ατζέντης μοντέλων (Χαρτ) και το πιο ατάλαντο μέλος της οικογένειας Φίνιξ, η αδερφή του Ρίβερ και του Τζοακίν.

Αυτό το road trip που μπλέκει τα ναρκωτικά, τον σεξουαλικό πειραματισμό, τον φεμινισμό και τις πολιτικές ιδέες σε ένα κουβάρι ψυχεδελικών λεπτομερειών και σωματικών... αναθυμιάσεων (οι καουμπόισσες στο ράντσο όπου καταλήγει η Ούμα Θέρμαν, δεν πλένουν τα γεννητικά τους όργανα) μεταφέρεται ως μια ανερμάτιστη συρραφή στιγμιοτύπων προς εντυπωσιασμό – σαν να διαβάζει ο Γκας Βαν Σαντ το βιβλίο για πρώτη φορά. Είναι η μεγαλύτερη αποτυχία του, η οποία το μόνο που επιτυγχάνει είναι να κάνει όσους διάβασαν το βιβλίο με εφηβική έξαψη να ντραπούν.

(athinorama)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου