Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Τσοχατζόπουλος κατά Γ. Παπανδρέου

Αρνείται τις κατηγορίες ο Άκης Τσοχατζόπουλος και μιλά για πολιτική δίωξη - Παρούσα, έπειτα από μακρά απουσία και η Βίκυ Σταμάτη

«Στη μεταπολίτευση δεν έχει ξανασυμβεί μέχρι σήμερα επίθεση τέτοιας μορφής σε βάρος ενός ανθρώπου της πολιτικής, ενός ανθρώπου που υπηρέτησε για χρόνια το συμφέρον του Δημοσίου». Αυτό ανέφερε σήμερα ο κατηγορούμενος για ξέπλυμα μαύρου χρήματος, πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ, Άκης Τσοχατζόπουλος, ο οποίος ξεκίνησε να απολογείται στο δικαστήριο.

Παρούσα στην ακροαματική διαδικασία είναι σήμερα και η σύζυγός του Βίκυ Σταμάτη, έπειτα από μακρά απουσία της από τη δικαστική αίθουσα. 



Στην απολογία του ο Άκης Τσοχατζόπουλος υποστήριξε ότι:

- «Δέχτηκα πολιτική και επικοινωνιακή επίθεση. Ξαφνικά ένα πρωί ο Τύπος άρχισε να αναρωτιέται πώς ο Άκης Τσοχατζόπουλος αγόρασε το σπίτι του»

- «Οι διώξεις εναντίον μου είναι πολιτικές. Πολιτικά και δικαστικά κέντρα εξουσίας ασκούν εδώ και καιρό σημαντική παρέμβαση επικοινωνίας»

- «Το ΠΑΣΟΚ στην εποχή του Κ. Σημίτη πράγματι παρήγαγε πολιτική. Όμως όλα αυτά ως δια μαγείας εξαφανίστηκαν όταν ανέλαβε ο Γεώργιος Παπανδρέου. Η πολιτική του δεν ήταν πολιτική, ήταν τακτικισμός, ήταν διαχείριση. Οταν συγκρουστήκαμε στο ΠΑΣΟΚ με τον Γ. Παπανδρέου τότε κάποιοι εμπνεύστηκαν τις διαδικασίες εξόντωσης του πολιτικού τους αντιπάλου»



- «Οι πολιτικές διώξεις δυστυχώς είναι πλέον εργαλείο στην πολιτική ζωή της χώρας»

- «Δεν ζήτησα και δεν πήρα ποτέ ανταλλάγματα για τα εξοπλιστικά. Δεν έχω αυτή την περιουσία που μου αποδίδουν, ούτε τους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναφέρονται στο κατηγορητήριο»

- «Για πρώτη φορά στην περίπτωσή μου η ελληνική βουλή στο σύνολό της χειραγωγήθηκε για να παρανομήσει»

- «Αν δεν βιαστούμε να αποκτήσουμε και τα υπόλοιπα υποβρύχια τότε η Τουρκία θα μας προλάβει. Πέντε χρόνια έχουν περάσει και κανείς δεν μιλάει»



- «Η μικρή Ελλάδα δεν μπορεί να ορθοποδήσει. Οι δανειστές έχουν καταδικάσει τον ελληνικό λαό. Σε κανένα ευρωπαϊκό κράτος δεν θα μπορούσαν να επιβάλλουν αυτά που επέβαλαν στην Ελλάδα» 

- «Νιώθω τύψεις γιατί κάποιοι φυλακίστηκαν και διώχθηκαν επειδή είμαι εγώ μπροστά. Αν δεν ήμουν εγώ δεν θα τους ακουμπούσε κανείς»

Ο Άκης Τσοχατζόπουλος ζήτησε εκ νέου την κλήτευση των μελών του ΚΥΣΕΑ λέγοντας πως με απόφαση του συγκεκριμένου οργάνου η Ελλάδα προμηθεύτηκε τα καλύτερα μη πυρηνικά υποβρύχια


(protothema)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου