ΕΠΤΑ ΜΕΡΕΣ ΦΑΓΟΥΡΑ
ΑΝΤ1 21.00
Κωμωδία, 2007 (Έγχρ.), 116'
THE HEARTBREAK KID. Αμερικανική ταινία των Μπόμπι και Πίτερ Φαρέλι, με τους Μπεν Στίλερ, Μισέλ Μόναχαν, Μαλίν Άκερμαν.
Ένας ορκισμένος εργένης κάνει τελικά το τολμηρό βήμα του γάμου με την ιδανική φαινομενικά γυναίκα. Στη διάρκεια, όμως, του μήνα του μέλιτος σε resort του Μεξικού, η σέξι γυναίκα του αποδεικνύεται ένας μεγάλος εφιάλτης, ενώ πέφτει κατά τύχη πάνω σε μια πολλά υποσχόμενη νεαρή κοπέλα.
Ένας ορκισμένος εργένης κάνει τελικά το τολμηρό βήμα του γάμου με την ιδανική φαινομενικά γυναίκα. Στη διάρκεια, όμως, του μήνα του μέλιτος σε resort του Μεξικού, η σέξι γυναίκα του αποδεικνύεται ένας μεγάλος εφιάλτης, ενώ πέφτει κατά τύχη πάνω σε μια πολλά υποσχόμενη νεαρή κοπέλα.
Διασκευάζοντας την ομότιτλη ταινία του 1972 με την Σίμπιλ Σέμπερντ, οι αδερφοί Φαρέλι ξαναχτυπούν με το γνώριμο ύφος της χοντροκομμένης σεξιστικής πλάκας. Ο κατά τα άλλα πολύ καλός κωμικός Μπεν Στίλερ παγιδεύεται πίσω από μια πελώρια καρικατούρα του εαυτού του, η δε Μαλίν Άκερμαν, στο ρόλο της συζύγου, ακολουθεί ασθμαίνοντας και σε κατάσταση μόνιμης υστερίας προκειμένου να πάρει τη θέση της Κάμερον Ντίαζ.
Η ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΖΟΡΟ
MEGA 21.00
Περιπέτεια, 1998 (Έγχρ.), 132'
THE MASK OF ZORRO. Αμερικανική ταινία του Μάρτιν Κάμπελ με τους Αντόνιο Μπαντέρας, Άντονι Χόπκινς, Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς.
Ο ηλικιωμένος Δον Ντιέγκο, γνωστός κάποτε ως Ζορό, αποδρά από τη φυλακή, εκπαιδεύει έναν νεαρό παράνομο για να τον αντικαταστήσει και εκδικείται τον κυβερνήτη της Καλιφόρνια που του έκλεψε την κόρη.
Ο Σπίλμπεργκ ως παραγωγός αναβιώνει με νοσταλγία τον Ζορό μέσα από μια χορταστική περιπέτεια με ξιφασκίες, συμπλοκές σώμα με σώμα στα όρια της παρωδίας, ρομαντισμό, χιούμορ.
Ο ηλικιωμένος Δον Ντιέγκο, γνωστός κάποτε ως Ζορό, αποδρά από τη φυλακή, εκπαιδεύει έναν νεαρό παράνομο για να τον αντικαταστήσει και εκδικείται τον κυβερνήτη της Καλιφόρνια που του έκλεψε την κόρη.
Ο Σπίλμπεργκ ως παραγωγός αναβιώνει με νοσταλγία τον Ζορό μέσα από μια χορταστική περιπέτεια με ξιφασκίες, συμπλοκές σώμα με σώμα στα όρια της παρωδίας, ρομαντισμό, χιούμορ.
ΑΪ-ΦΟΡ. ΛΟΥΦΑ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΓΗ
(Βαθμολογία Armageddon: 3/5 - Πρόταση Ημέρας)
STAR 21.00
Κωμωδία, 2008 (Έγχρ.), 95'
Ελληνική ταινία του Βασίλη Κατσίκη, με τους Θανάση Τσαλταμπάση, Στάθη Παναγιωτίδη, Κώστα Φραγκολιά.
Μια παρέα νεοσυλλέκτων, οι οποίοι υπηρετούν σε ένα ακριτικό νησί ως Ι4, καλούνται να συμμετάσχουν σε μια άσκηση και να έρθουν αντιμέτωποι με μια ομάδα λοκατζήδων. Αφού χαθούν, πεινασμένοι και διψασμένοι στο βουνό, θα οργανωθούν για την αντεπίθεσή τους.
Ξεκάθαρη στις προθέσεις της λαϊκή κωμωδία, η οποία αντλεί από την ανεξάντλητη φλέβα του στρατιωτικού παραλόγου. Εν μέρει άνιση, αλλά αστεία και αποτελεσματική, διαθέτει ένα απολαυστικό πρωταγωνιστικό επιτελείο (ο Τσαλταμπάσης πραγματική ατραξιόν) και μερικές ξεκαρδιστικές σκηνές.
Μια παρέα νεοσυλλέκτων, οι οποίοι υπηρετούν σε ένα ακριτικό νησί ως Ι4, καλούνται να συμμετάσχουν σε μια άσκηση και να έρθουν αντιμέτωποι με μια ομάδα λοκατζήδων. Αφού χαθούν, πεινασμένοι και διψασμένοι στο βουνό, θα οργανωθούν για την αντεπίθεσή τους.
Ξεκάθαρη στις προθέσεις της λαϊκή κωμωδία, η οποία αντλεί από την ανεξάντλητη φλέβα του στρατιωτικού παραλόγου. Εν μέρει άνιση, αλλά αστεία και αποτελεσματική, διαθέτει ένα απολαυστικό πρωταγωνιστικό επιτελείο (ο Τσαλταμπάσης πραγματική ατραξιόν) και μερικές ξεκαρδιστικές σκηνές.
ΗΜΕΡΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΕΤ1 22.00
Σινεφίλ, 2006 (Έγχρ.), 110'
QUELQUES JOURS EN SEPTEMBRE. Γαλλο-ιταλική
ταινία του Σαντιάγκο Αμιγκορένα, με τους Ζιλιέτ Μπινός, Τζον Τορτούρο,
Σάρα Φορεστιέ.
Η Ιρέν, μια Γαλλίδα πρώην κατάσκοπος, αναλαμβάνει να φέρει σε επαφή την Ορλάντο με τον πατέρα της Έλιοτ, πράκτορα που παίζει σε πολλά ταμπλό, εξαφανισμένο εδώ και δέκα χρόνια. Στον τόπο του ραντεβού εμφανίζεται ο Ντέιβιντ, θετός γιος του πράκτορα, όχι όμως και ο ίδιος ο Έλιοτ, καθώς στο κατόπι του βρίσκεται ένας δολοφόνος, πρώην μαθητής του, που θέλει να ξεπεράσει το οιδιπόδειο σύμπλεγμά του σκοτώνοντας τον πατέρα στο πρόσωπο του δασκάλου του!
Κι επειδή όλα αυτά συμβαίνουν τις πρώτες ημέρες του Σεπτέμβρη του 2001 καταλαβαίνουμε ότι κάποια σχέση θα αποκαλυφθεί με τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου. Η ταινία, ωστόσο, παρότι θα ήθελε να είναι μια πιο «ιντελεκτουέλ» εκδοχή του «Τρίτου Ανθρώπου», με τον εξαφανισμένο Έλιοτ στη θέση του Χάρι Λάιμ, έχει όλα τα κουσούρια της φλυαρίας αρκετών γαλλικών δημιουργιών, αλλά κι ένα ευδιάκριτο προσωπικό στίγμα.
Η Ιρέν, μια Γαλλίδα πρώην κατάσκοπος, αναλαμβάνει να φέρει σε επαφή την Ορλάντο με τον πατέρα της Έλιοτ, πράκτορα που παίζει σε πολλά ταμπλό, εξαφανισμένο εδώ και δέκα χρόνια. Στον τόπο του ραντεβού εμφανίζεται ο Ντέιβιντ, θετός γιος του πράκτορα, όχι όμως και ο ίδιος ο Έλιοτ, καθώς στο κατόπι του βρίσκεται ένας δολοφόνος, πρώην μαθητής του, που θέλει να ξεπεράσει το οιδιπόδειο σύμπλεγμά του σκοτώνοντας τον πατέρα στο πρόσωπο του δασκάλου του!
Κι επειδή όλα αυτά συμβαίνουν τις πρώτες ημέρες του Σεπτέμβρη του 2001 καταλαβαίνουμε ότι κάποια σχέση θα αποκαλυφθεί με τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου. Η ταινία, ωστόσο, παρότι θα ήθελε να είναι μια πιο «ιντελεκτουέλ» εκδοχή του «Τρίτου Ανθρώπου», με τον εξαφανισμένο Έλιοτ στη θέση του Χάρι Λάιμ, έχει όλα τα κουσούρια της φλυαρίας αρκετών γαλλικών δημιουργιών, αλλά κι ένα ευδιάκριτο προσωπικό στίγμα.
1408
STAR 23.00
Θρίλερ, 2007 (Έγχρ.), 94'
Αμερικανική ταινία του Μίκαελ Χάφστρομ, με τους Τζον Κιούζακ, Σάμιουελ Τζάκσον, Μαίρη ΜακΚόρμακ.
Με μια νουβέλα από τη συλλογή «Όλα είναι δυνατά», ο Στίβεν Κινγκ προμηθεύει το πρωτότυπο υλικό και ο Σουηδός Μίκαελ Χάφστρομ τού «Εκτός Τροχιάς» μας βάζει γρήγορα στο κλίμα. Ο σκεπτικιστής συγγραφέας-ερευνητής Μάικλ Ένσλιν αποφασίζει να περάσει μια νύχτα στο διαβόητο δωμάτιο 1408 του ξενοδοχείου «Ντόλφιν» από το οποίο, όπως τον προειδοποιεί ο διευθυντής, κάνεις δεν βγαίνει σώος και αβλαβής.
Από την ώρα που θα κλείσει η πόρτα του δωματίου έως ότου αρχίσει το πανηγύρι των φαντασμάτων, ο Χάφστρομ καλλιεργεί μια πειστική απειλητική ατμόσφαιρα, βοηθούμενος και από τη σπιρτόζικη, ευρηματική ερμηνεία του Κιούζακ. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν τα εφέ και μια σειρά από σκηνές τρόμου, οι οποίες στήνονται χωρίς καμιά εσωτερική λογική (τι είναι τελικά αυτό που «αντανακλά» το δωμάτιο;), για να καταλήξουν σ’ ένα απλοϊκό, ανόητα κοινότοπο φινάλε.
Με μια νουβέλα από τη συλλογή «Όλα είναι δυνατά», ο Στίβεν Κινγκ προμηθεύει το πρωτότυπο υλικό και ο Σουηδός Μίκαελ Χάφστρομ τού «Εκτός Τροχιάς» μας βάζει γρήγορα στο κλίμα. Ο σκεπτικιστής συγγραφέας-ερευνητής Μάικλ Ένσλιν αποφασίζει να περάσει μια νύχτα στο διαβόητο δωμάτιο 1408 του ξενοδοχείου «Ντόλφιν» από το οποίο, όπως τον προειδοποιεί ο διευθυντής, κάνεις δεν βγαίνει σώος και αβλαβής.
Από την ώρα που θα κλείσει η πόρτα του δωματίου έως ότου αρχίσει το πανηγύρι των φαντασμάτων, ο Χάφστρομ καλλιεργεί μια πειστική απειλητική ατμόσφαιρα, βοηθούμενος και από τη σπιρτόζικη, ευρηματική ερμηνεία του Κιούζακ. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν τα εφέ και μια σειρά από σκηνές τρόμου, οι οποίες στήνονται χωρίς καμιά εσωτερική λογική (τι είναι τελικά αυτό που «αντανακλά» το δωμάτιο;), για να καταλήξουν σ’ ένα απλοϊκό, ανόητα κοινότοπο φινάλε.
ΚΑΛΛΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΕΤ3 23.00
Δραματική, 2002 (Έγχρ.), 103'
CALLAS FOREVER. Αγγλο-ιταλο-γαλλική ταινία του Φράνκο Τζεφιρέλι, με τους Φανί Αρντάν, Τζέρεμι Άιρονς, Τζόαν Πλουράιτ.
Ο Τζεφιρέλι υπήρξε φίλος και συνεργάτης της Κάλλας, άρα δικαιούται να μιλήσει για τη διάσημη ντίβα. Όχι όμως και να ιεροσυλεί με τη μνήμη της.
Αντί μιας βιογραφίας για τα τελευταία χρόνια της Μαρίας Κάλλας (όπως αρχικά είχε ακουστεί), παρακολουθούμε τις ερωτικές περιπέτειες ενός γκέι μάνατζερ με το τεκνό του. Κάπου κάπου παρεμβάλλεται και η Κάλλας, την οποία ο μάνατζερ πείθει να παίξει «Κάρμεν» στο σινεμά, κάτι βεβαίως που δεν συνέβη ποτέ. Οπότε, μάλλον τα απωθημένα του βγάζει ο Τζεφιρέλι.
Ο Τζεφιρέλι υπήρξε φίλος και συνεργάτης της Κάλλας, άρα δικαιούται να μιλήσει για τη διάσημη ντίβα. Όχι όμως και να ιεροσυλεί με τη μνήμη της.
Αντί μιας βιογραφίας για τα τελευταία χρόνια της Μαρίας Κάλλας (όπως αρχικά είχε ακουστεί), παρακολουθούμε τις ερωτικές περιπέτειες ενός γκέι μάνατζερ με το τεκνό του. Κάπου κάπου παρεμβάλλεται και η Κάλλας, την οποία ο μάνατζερ πείθει να παίξει «Κάρμεν» στο σινεμά, κάτι βεβαίως που δεν συνέβη ποτέ. Οπότε, μάλλον τα απωθημένα του βγάζει ο Τζεφιρέλι.
ΕΜΠΟΡΙΟ ΛΕΥΚΗΣ ΣΑΡΚΟΣ
ALPHA 23.45
Δραματική, 2007 (Έγχρ.), 120'
TRADE. Αμερικανο-γερμανική ταινία του Μάρκο Κροϊτσπέιντνερ, με τους Κέβιν Κλάιν, Παουλίνα Γκαϊτάν, Σεζάρ Ράμος.
Η Αντριάνα, μια ανήλικη που απήχθη από σωματέμπορες, δέχεται βοήθεια από τη Βερόνικα, θύμα της συμμορίας κι εκείνη, ενώ ο αδερφός της κι ένας αστυνομικός την αναζητούν.
Από ένα σοκαριστικά αποκαλυπτικό άρθρο των «New York Times» προέκυψε ένα ιλουστρασιόν μελόδραμα. Φωνάζει μήπως και ακουστεί το κοινωνικό μήνυμα ότι η σωματεμπορία είναι κακό πράγμα (λες και αμφέβαλλε κανείς εκτός από τους σωματέμπορους), αλλά τελικά το μόνο εμφανές είναι οι στιλιστικές επιρροές από το «Traffic» και το «Syriana».
Η Αντριάνα, μια ανήλικη που απήχθη από σωματέμπορες, δέχεται βοήθεια από τη Βερόνικα, θύμα της συμμορίας κι εκείνη, ενώ ο αδερφός της κι ένας αστυνομικός την αναζητούν.
Από ένα σοκαριστικά αποκαλυπτικό άρθρο των «New York Times» προέκυψε ένα ιλουστρασιόν μελόδραμα. Φωνάζει μήπως και ακουστεί το κοινωνικό μήνυμα ότι η σωματεμπορία είναι κακό πράγμα (λες και αμφέβαλλε κανείς εκτός από τους σωματέμπορους), αλλά τελικά το μόνο εμφανές είναι οι στιλιστικές επιρροές από το «Traffic» και το «Syriana».
ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
MEGA 00.15
Τρόμου, 2001 (Έγχρ.), 91'
HOW TO MAKE A MONSTER. Αμερικανική τηλεταινία του Τζορτζ Χουάνγκ, με τους Στίβεν Καλπ, Τάιλερ Μέιν, Τζέισον Μάρσντεν.
Ο χαρακτήρας ενός βιντεοπαιχνιδιού ζωντανεύει και καταδιώκει αυτούς που το σχεδίασαν.
Ακούσια αστεία ταινία τρόμου στα όρια του καλτ.
Ο χαρακτήρας ενός βιντεοπαιχνιδιού ζωντανεύει και καταδιώκει αυτούς που το σχεδίασαν.
Ακούσια αστεία ταινία τρόμου στα όρια του καλτ.
13 TZAMETI
(Βαθμολογία Armageddon: 1.5/5)
NET 00.30
Θρίλερ, 2005 (Έγχρ.), 90'
Γαλλο-γεωργιανή ταινία του Γκέλα Μπαμπλουάνι, με τους Ζορζ Μπαμπλουάνι, Ορελιέν Ρεσουάν, Πασκάλ Μπονγκάρ.
Ο νεαρός Σεμπαστιέν, Γεωργιανός μετανάστης, παίρνει τη θέση ενός ναρκομανούς που μόλις πέθανε για να κάνει μια παράνομη δουλειά, αγνοώντας όμως το αντικείμενό της. Οδηγείται σε μια έπαυλη στη γαλλική επαρχία, όπου υποχρεώνεται να ρισκάρει τη ζωή του σε ένα διεστραμμένο παιχνίδι ομαδικής ρώσικης ρουλέτας.
Γυρισμένο στη Γαλλία από τον Γκέλα Μπαμπλουάνι, έναν 26χρονο σκηνοθέτη γεωργιανής καταγωγής, γόνο κινηματογραφιστών (ο πατήρ Τεμούρ Μπαμπλουάνι είναι γνωστός Γεωργιανός σκηνοθέτης), το «13 Tzameti» πρωτίστως εντυπωσιάζει με τη σκηνοθετική δύναμη των (ασπρόμαυρων) εικόνων του. Η ταινία ξεκινά «παραπλανητικά», δείχνοντας την καθημερινότητα μιας οικογένειας Γεωργιανών μεταναστών που κάνουν διάφορες δουλειές για να επιβιώσουν στο Παρίσι. Ύστερα παρεισφρέει το αστυνομικό μυστήριο, το οποίο ωστόσο πολύ γρήγορα αποκαλύπτεται, για να βρεθούμε αντιμέτωποι μαζί με τον άβουλο ήρωα με έναν καφκικό εφιάλτη τρόμου και βίας. Φοβερές οι σκηνές «χορογραφίας» της ομαδικής ρώσικης ρουλέτας, όμως από ένα σημείο και μετά επαναλαμβάνονται, χωρίς να προσθέτουν δραματουργικά τίποτα το νέο. Κι εδώ βρίσκεται το μερικό πρόβλημα της ταινίας. Πετυχαίνει μεν το στόχο του εντυπωσιασμού (Χρυσό Λιοντάρι καλύτερης πρώτης ταινίας στο Φεστιβάλ Βενετίας 2005), αλλά νιώθεις ότι σεναριακά λείπει αυτό που θα την έκανε μια αληθινή αλληγορία πάνω στη βία.
Ο νεαρός Σεμπαστιέν, Γεωργιανός μετανάστης, παίρνει τη θέση ενός ναρκομανούς που μόλις πέθανε για να κάνει μια παράνομη δουλειά, αγνοώντας όμως το αντικείμενό της. Οδηγείται σε μια έπαυλη στη γαλλική επαρχία, όπου υποχρεώνεται να ρισκάρει τη ζωή του σε ένα διεστραμμένο παιχνίδι ομαδικής ρώσικης ρουλέτας.
Γυρισμένο στη Γαλλία από τον Γκέλα Μπαμπλουάνι, έναν 26χρονο σκηνοθέτη γεωργιανής καταγωγής, γόνο κινηματογραφιστών (ο πατήρ Τεμούρ Μπαμπλουάνι είναι γνωστός Γεωργιανός σκηνοθέτης), το «13 Tzameti» πρωτίστως εντυπωσιάζει με τη σκηνοθετική δύναμη των (ασπρόμαυρων) εικόνων του. Η ταινία ξεκινά «παραπλανητικά», δείχνοντας την καθημερινότητα μιας οικογένειας Γεωργιανών μεταναστών που κάνουν διάφορες δουλειές για να επιβιώσουν στο Παρίσι. Ύστερα παρεισφρέει το αστυνομικό μυστήριο, το οποίο ωστόσο πολύ γρήγορα αποκαλύπτεται, για να βρεθούμε αντιμέτωποι μαζί με τον άβουλο ήρωα με έναν καφκικό εφιάλτη τρόμου και βίας. Φοβερές οι σκηνές «χορογραφίας» της ομαδικής ρώσικης ρουλέτας, όμως από ένα σημείο και μετά επαναλαμβάνονται, χωρίς να προσθέτουν δραματουργικά τίποτα το νέο. Κι εδώ βρίσκεται το μερικό πρόβλημα της ταινίας. Πετυχαίνει μεν το στόχο του εντυπωσιασμού (Χρυσό Λιοντάρι καλύτερης πρώτης ταινίας στο Φεστιβάλ Βενετίας 2005), αλλά νιώθεις ότι σεναριακά λείπει αυτό που θα την έκανε μια αληθινή αλληγορία πάνω στη βία.
ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΟ ΒΥΘΟ
STAR 01.15
Πολεμική, 1999 (Έγχρ.), 94'
THE HUNLEY. Αμερικανική τηλεταινία του Τζον Γκρέι, με τους Αρμάν Ασάντε, Ντόναλντ Σάδερλαντ, Άλεξ Τζένινγκς.
Κατά τη διάρκεια του αμερικανικού Εμφυλίου και της πολιορκίας του Τσάρλεστον, ο υπολοχαγός Ντίξον αναλαμβάνει επικεφαλής του υποβρυχίου Χάνλεϊ με αποστολή να βυθίσει ένα πλοίο του εχθρού.
Αξιοπρεπής τηλεοπτική παραγωγή που κρατάει τις ισορροπίες ανάμεσα στην ιστορική ακρίβεια και το θέαμα.
Κατά τη διάρκεια του αμερικανικού Εμφυλίου και της πολιορκίας του Τσάρλεστον, ο υπολοχαγός Ντίξον αναλαμβάνει επικεφαλής του υποβρυχίου Χάνλεϊ με αποστολή να βυθίσει ένα πλοίο του εχθρού.
Αξιοπρεπής τηλεοπτική παραγωγή που κρατάει τις ισορροπίες ανάμεσα στην ιστορική ακρίβεια και το θέαμα.
Η ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΖΟΡΟ
MEGA 02.15
Περιπέτεια, 1998 (Έγχρ.), 132'
THE MASK OF ZORRO. Αμερικανική ταινία του Μάρτιν Κάμπελ με τους Αντόνιο Μπαντέρας, Άντονι Χόπκινς, Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς.
Ο ηλικιωμένος Δον Ντιέγκο, γνωστός κάποτε ως Ζορό, αποδρά από τη φυλακή, εκπαιδεύει έναν νεαρό παράνομο για να τον αντικαταστήσει και εκδικείται τον κυβερνήτη της Καλιφόρνια που του έκλεψε την κόρη.
Ο Σπίλμπεργκ ως παραγωγός αναβιώνει με νοσταλγία τον Ζορό μέσα από μια χορταστική περιπέτεια με ξιφασκίες, συμπλοκές σώμα με σώμα στα όρια της παρωδίας, ρομαντισμό, χιούμορ.
Ο ηλικιωμένος Δον Ντιέγκο, γνωστός κάποτε ως Ζορό, αποδρά από τη φυλακή, εκπαιδεύει έναν νεαρό παράνομο για να τον αντικαταστήσει και εκδικείται τον κυβερνήτη της Καλιφόρνια που του έκλεψε την κόρη.
Ο Σπίλμπεργκ ως παραγωγός αναβιώνει με νοσταλγία τον Ζορό μέσα από μια χορταστική περιπέτεια με ξιφασκίες, συμπλοκές σώμα με σώμα στα όρια της παρωδίας, ρομαντισμό, χιούμορ.
ΕΜΠΟΡΙΟ ΛΕΥΚΗΣ ΣΑΡΚΟΣ
ALPHA 03.00
Δραματική, 2007 (Έγχρ.), 120'
TRADE. Αμερικανο-γερμανική ταινία του Μάρκο Κροϊτσπέιντνερ, με τους Κέβιν Κλάιν, Παουλίνα Γκαϊτάν, Σεζάρ Ράμος.
Η Αντριάνα, μια ανήλικη που απήχθη από σωματέμπορες, δέχεται βοήθεια από τη Βερόνικα, θύμα της συμμορίας κι εκείνη, ενώ ο αδερφός της κι ένας αστυνομικός την αναζητούν.
Από ένα σοκαριστικά αποκαλυπτικό άρθρο των «New York Times» προέκυψε ένα ιλουστρασιόν μελόδραμα. Φωνάζει μήπως και ακουστεί το κοινωνικό μήνυμα ότι η σωματεμπορία είναι κακό πράγμα (λες και αμφέβαλλε κανείς εκτός από τους σωματέμπορους), αλλά τελικά το μόνο εμφανές είναι οι στιλιστικές επιρροές από το «Traffic» και το «Syriana».
Η Αντριάνα, μια ανήλικη που απήχθη από σωματέμπορες, δέχεται βοήθεια από τη Βερόνικα, θύμα της συμμορίας κι εκείνη, ενώ ο αδερφός της κι ένας αστυνομικός την αναζητούν.
Από ένα σοκαριστικά αποκαλυπτικό άρθρο των «New York Times» προέκυψε ένα ιλουστρασιόν μελόδραμα. Φωνάζει μήπως και ακουστεί το κοινωνικό μήνυμα ότι η σωματεμπορία είναι κακό πράγμα (λες και αμφέβαλλε κανείς εκτός από τους σωματέμπορους), αλλά τελικά το μόνο εμφανές είναι οι στιλιστικές επιρροές από το «Traffic» και το «Syriana».
(athinorama)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου