Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση στο μέσο όρο εκπομπών άνθρακα σε ολόκληρη την Ευρώπη παρουσίασαν
τα Ι.Χ. που πωλήθηκαν στην Ελλάδα το 2011, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία
έρευνας της εταιρείας JATO, της μεγαλύτερης εταιρείας έρευνας αγοράς
αυτοκινήτου παγκοσμίως.
Από τα 142,5 g/km το 2010, ο μέσος όρος εκπομπών άνθρακα των μοντέλων που πωλήθηκαν το 2011 έπεσε στα 132,5 g/km, σημειώνοντας πτώση της τάξεως του 9,9%.
Η Πορτογαλία διατηρεί την πρωτιά στη λίστα των αγορών «καθαρότερων» αυτοκινήτων, ενώ η Ελβετία παραμένει η μόνη χώρα με μέσο όρο εκπομπών άνω των 150 g/km. Από τις λεγόμενες Πέντε Μεγάλες αγορές της Ευρώπης, η Γαλλία και η Ιταλία κατάφεραν να διαμορφώσουν μέσους όρους εκπομπών κάτω των 130 g/km, ενώ η Γερμανία συνεχίζει να υπολείπεται όλων των Ευρωπαϊκών χωρών, πλην της Ελβετίας.
Από τα 142,5 g/km το 2010, ο μέσος όρος εκπομπών άνθρακα των μοντέλων που πωλήθηκαν το 2011 έπεσε στα 132,5 g/km, σημειώνοντας πτώση της τάξεως του 9,9%.
Η Πορτογαλία διατηρεί την πρωτιά στη λίστα των αγορών «καθαρότερων» αυτοκινήτων, ενώ η Ελβετία παραμένει η μόνη χώρα με μέσο όρο εκπομπών άνω των 150 g/km. Από τις λεγόμενες Πέντε Μεγάλες αγορές της Ευρώπης, η Γαλλία και η Ιταλία κατάφεραν να διαμορφώσουν μέσους όρους εκπομπών κάτω των 130 g/km, ενώ η Γερμανία συνεχίζει να υπολείπεται όλων των Ευρωπαϊκών χωρών, πλην της Ελβετίας.
(econews)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου