Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Αλήθεια με τι κριτήρια μοιράζεται η διαφήμιση του ΟΠΑΠ;

Αλήθεια με τι κριτήρια μοιράζεται η διαφήμιση του ΟΠΑΠ στο διαδίκτυο κε Σπανουδάκη;
Γιατί ο Οργανισμός στον οποίο είστε επικεφαλής δεν δίνει στη δημοσιότητα τα ΜΜΕ και τα ποσά τα οποία δαπανά σε διαφήμιση σε καθένα απ’  αυτά;
Γιατί κε Σπανουδάκη , ο ΟΠΑΠ δεν έχει κάποια αντικειμενικά κριτήρια για τα ΜΜΕ που μπορούν να συμμετάσχουν στις καμπάνιες του;
Απευθυνθήκαμε που λέτε στον ΟΠΑΠ,  προσπαθώντας να διερευνήσουμε αν πληρούμε τις προυποθέσεις –κι αν υπάρχουν προυποθέσεις- να συμμετάσχουμε σε καμπάνια του Οργανισμού.
Η  κα Κωνσταντίνα Κουρέτα γραμματέας  του Γενικού  Διευθυντή Μάρκετινγκ κ. Σωτήρη Σπανίδη, μας πληροδόρησε ότι πρέπει να μιλήσουμε  με τον ίδιο (!) κι αν χρειασθεί να κάνουμε κάποιο ραντεβού μαζί του-υπάρχουν τα σχετικά email  στη διάθεσή μας.
Επειδή μας  προξένησε εντύπωση αυτή η «πολιτική» του ΟΠΑΠ, επιμείναμε να πληροφορηθούμε ποια  διαφημιστική εταιρεία, χειρίζεται το μπάτζετ  του Οργανισμού κι αν υπάρχουν κάποια κριτήρια τέλος πάντων με τα οποία ένα μέσο μπορεί να συμπεριληφθεί στη καμπάνια.
Φυσικά αποφύγαμε να δούμε τον κο Σπανίδη, μια και πιστεύαμε ότι ο Οργανισμός που διαχειρίζεται τόσο χρήμα,  όφειλε να έχει  θεσπίσει αντικειμενικά κριτήρια  τα οποία θα επέτρεπαν η όχι, στο κάθε ΜΜΕ να καταθέσει απλά μια πρόταση συνεργασίας.
Με τα πολλά η κα Κουρέτα μας  έδωσε τα τηλέφωνα της εταιρείας Politics για να επικοινωνήσουμε, πράγμα που κάναμε.
Ο  κ. Γιάννης Καρδαράς, υπεύθυνος  της Politics για την επικοινωνία του ΟΠΑΠ, πολύ ευγενικά είναι αλήθεια,  μας εξήγησε ότι ένα διαδικτυακό μέσο πρέπει  σύμφωνα με τον ίδιο να έχει τουλάχιστο  1 εκατομμύριο εμφανίσεις σελίδων το μήνα, για να  μπορεί να  υποβάλλει μια πρόταση συνεργασίας.
Τον ευχαριστήσαμε και αρχίσαμε να σερφάρουμε στο διαδίκτυο.
Εδώ-κάντε  το κι εσείς-πέσαμε πάνω σε κάτι  «άγνωστες» ιστοσελίδες -και σε κάτι πιο γνωστές – οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν  συγκεντρώνουν 1 εκατομμύριο pageviews το μήνα, αλλά αυτό δεν τις εμποδίζει να  φιλοξενούν τα μπανεράκια του ΟΠΑΠ.
Καλούμε λοιπόν τους κους Σπανουδάκη και Σπανίδη, να μας πουν  πόσα χρήματα έδωσαν στο διαδίκτυο στην διάρκεια της θητείας τους , σε ποιες ιστοσελίδες και με ποια «μυστηριώδη» κριτήρια.
Ας το κάνουν τουλάχιστο για τους μετόχους τους.
Καλούμε επίσης τον Γιάννη Ραγκούση και τον  Παύλο Γερουλάνο,  να μας πουν αν έχουν  εγκαταλείψει τον ΟΠΑΠ στα χέρια περίεργων συμφερόντων και διαδικασιών, κάτι που δεν θα μας εκπλήξει,  αν κρίνουμε από το παρελθόν του Οργανισμού.
Πηγή: http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=3113

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου