Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

«Δεν ήμουν ποτέ καλός ως Τζέιμς Μποντ»

Να... αποκηρύξει τα χρόνια που πέρασε υποδυόμενος τον δημοφιλέστερο μυστικό πράκτορα στην ιστορία επιχείρησε ο Πιρς Μπρόσναν, υποστηρίζοντας ότι «δεν ήταν ποτέ αρκετά καλός ως Τζέιμς Μποντ».


Ο 61χρονος ιρλανδός ηθοποιός - που θεωρείται από πολλούς φαν της σειράς ο καλύτερος Τζέιμς Μποντ μετά τον Σον Κόνερι - δήλωσε στη βρετανική εφημερίδα Daily Telegraph ότι μισεί την εικόνα του ως Τζέιμς Μποντ και δεν αντέχει να παρακολουθεί τις τέσσερις ταινίες στις οποίες πρωταγωνίστησε ως πράκτορας 007: «Goldeneye» (1995), «Tomorrow Never Dies» (1997), «The World is not Enough» (1999), «Die Another Day» (2002).

Ωστόσο, πρόσθεσε ότι προσπάθησε πάρα πολύ να μπει στο πετσί του ρόλου.

«Αισθανόμουν εγκλωβισμένος σε μια χρονική δίνη μεταξύ του Ρότζερ Μουρ και του Σον Κόνερι. Ηταν πολύ δύσκολο για μένα να πιάσω το νόημα. Η βία στις ταινίες του Μποντ δεν ήταν ποτέ αληθινή. Τίποτε δεν χρειαζόταν να είναι αληθοφανές, όλα ήταν επιφανειακά. Αλλά αυτό μπορεί να έχει να κάνει με τις δικές μου ανασφάλειες όταν τον υποδυόμουν» είπε ο Μπρόσναν.

«Δεν έχω καμία επιθυμία να παρακολουθήσω τον εαυτό μου σαν Τζέιμς Μποντ. Γιατί ποτέ δεν είμαι αρκετά καλός. Το συναίσθημα είναι απαίσιο» ανέφερε ο ηθοποιός.

(tanea)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου