TRANSFORMERS: Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΗΤΤΗΜΕΝΩΝ
(Βαθμολογία Armageddon: 2/5)
ANT1 21.00
Περιπέτεια, 2009 (Έγχρ.), 147'
TRANSFORMERS. THE REVENGE OF THE FALLEN. Αμερικανική ταινία του Μάικλ Μπέι, με τους Σάια ΛαΜπεφ, Μέγκαν Φοξ, Τζος Ντουαμέλ.
Με προϋπολογισμό που μπορεί να θρέψει μια αφρικανική χώρα για ένα μήνα, με διάρκεια που σου επιτρέπει να διαβάσεις τον πρώτο τόμο του «Πόλεμος και ειρήνη» και ντεσιμπέλ ικανά να ξεκουφάνουν τον πιστότερο φαν των Motley Crue, το σίκουελ των «Transformers» επιτίθεται στις κινηματογραφικές οθόνες ως η απόλυτη multiplex περιπέτεια: Δοκιμασμένο προϊόν, εξοντωτικό μάρκετινγκ, εφέ που βγάζουν μάτι, στοχευμένο εξ αρχής κοινό. Το μπούστο της Μέγκαν Φοξ και οι γκριμάτσες του Τζον Τορτούρο συμπληρώνουν τα κενά που χρειάζονται για να ξεκουραστούν τα ηχεία, κι εμπρός να φάει ο Ότομποτς σίδερο κι ο Ντισέπτικον ατσάλι.
Με προϋπολογισμό που μπορεί να θρέψει μια αφρικανική χώρα για ένα μήνα, με διάρκεια που σου επιτρέπει να διαβάσεις τον πρώτο τόμο του «Πόλεμος και ειρήνη» και ντεσιμπέλ ικανά να ξεκουφάνουν τον πιστότερο φαν των Motley Crue, το σίκουελ των «Transformers» επιτίθεται στις κινηματογραφικές οθόνες ως η απόλυτη multiplex περιπέτεια: Δοκιμασμένο προϊόν, εξοντωτικό μάρκετινγκ, εφέ που βγάζουν μάτι, στοχευμένο εξ αρχής κοινό. Το μπούστο της Μέγκαν Φοξ και οι γκριμάτσες του Τζον Τορτούρο συμπληρώνουν τα κενά που χρειάζονται για να ξεκουραστούν τα ηχεία, κι εμπρός να φάει ο Ότομποτς σίδερο κι ο Ντισέπτικον ατσάλι.
Σιδερικά κοπανιούνται ανελέητα, μα όχι άσκοπα για δυόμισι ώρες, καθώς η Γη κινδυνεύει σοβαρά, αλλά τελικά τη γλιτώνει μ’ ένα αεροπλανοφόρο και μια αιγυπτιακή πυραμίδα λιγότερη. Οι ανήλικοι θεατές χειροκροτούν την αμερικανική πολεμική μηχανή που θριαμβεύει και η υπέροχη χολιγουντιανή ζωή συνεχίζεται.
ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΗΝ ΑΥΓΗ
ΕΤ3 21.10
Γουέστερν, 1948 (Α/Μ), 127'
FORT APACHE. Αμερικανική ταινία του Τζον Φορντ, με τους Χένρι Φόντα, Τζον Γουέιν, Σίρλεϊ Τεμπλ.
Η στενοκεφαλιά, ο εγωισμός και η ματαιοδοξία ενός στρατηγού, που διοικεί ένα οχυρό σε περιοχή των Απάτσι, τον οδηγούν σε σύγκρουση μαζί τους και σε σκληρή ήττα.
Ο Τζον Φορντ κάνει το πρώτο του αντιηρωικό γουέστερν, όπου για πρώτη επίσης φορά οι Ινδιάνοι προσεγγίζονται με σεβασμό. Παράλληλα, μας δίνει ένα γλαφυρό πορτρέτο για το πώς ήταν η καθημερινή ζωή σ’ ένα στρατιωτικό οχυρό.
Η στενοκεφαλιά, ο εγωισμός και η ματαιοδοξία ενός στρατηγού, που διοικεί ένα οχυρό σε περιοχή των Απάτσι, τον οδηγούν σε σύγκρουση μαζί τους και σε σκληρή ήττα.
Ο Τζον Φορντ κάνει το πρώτο του αντιηρωικό γουέστερν, όπου για πρώτη επίσης φορά οι Ινδιάνοι προσεγγίζονται με σεβασμό. Παράλληλα, μας δίνει ένα γλαφυρό πορτρέτο για το πώς ήταν η καθημερινή ζωή σ’ ένα στρατιωτικό οχυρό.
ΕΠΙΚΗΡΥΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ
MEGA 21.15
Κομεντί, 2010 (Έγχρ.), 110
THE BOUNTY HUNTER. Αμερικανική ταινία του Άντι Τέναντ, με τους Τζέραρντ Μπάτλερ, Τζένιφερ Άνιστον, Κριστίν Μπαράνσκι.
Στις άπειρες σεναριακές παραλλαγές της κωμικής εκδοχής «αντρόγυνο με παθιασμένες σχέσεις αγάπης μίσους μπλέκει σε μπελάδες» προσθέστε τώρα και την ακόλουθη: ένας κυνηγός επικηρυγμένων αναλαμβάνει να εντοπίσει την πρώην σύζυγό του, φιλόδοξη ρεπόρτερ, η οποία είχε αφεθεί ελεύθερη με εγγύηση, αλλά δεν εμφανίστηκε στη δίκη, διότι κυνηγούσε μια καυτή αποκλειστικότητα. Η τελευταία θα αποδειχτεί και ιδιαίτερα επικίνδυνη, φυσικά, έτσι ώστε το ρομάντζο και η κομεντί να περάσουν μια βόλτα και από τα θεαματικά τοπία της περιπέτειας!
Ο Άντι Τέναντ, άνοστος εξπέρ του γλυκανάλατου είδους («Παραμυθένιος Έρωτας», «Hitch. Ο Μετρ του Ζευγαρώματος», «Προσεχώς Ζάπλουτοι»), προσπαθεί να βάλει σε μια σειρά κυνηγητά, κωμικά γκαγκ, τις χαριτωμενιές της Τζένιφερ Άνιστον και τις macho πόζες του άχαρου Τζέραρντ Μπάτλερ, όμως δεν βρίσκει μεγάλη βοήθεια ούτε από τη μηδαμινής ευρηματικότητας πλοκή ούτε από την ανύπαρκτη χημεία μεταξύ των δύο σταρ. Οι δεύτεροι χαρακτήρες-καρικατούρες συνεισφέρουν ελάχιστες χιουμοριστικές ανάσες και η διαδρομή μέχρι το θανάσιμα προβλέψιμο χάπι εντ ολοκληρώνεται μέσα από μπερδεμένες, άχρηστες αφηγηματικές περιπλοκές, φαρσικές υπερβολές και αδέξιες μιμήσεις όλων των κλισέ της screwball comedy.
Στις άπειρες σεναριακές παραλλαγές της κωμικής εκδοχής «αντρόγυνο με παθιασμένες σχέσεις αγάπης μίσους μπλέκει σε μπελάδες» προσθέστε τώρα και την ακόλουθη: ένας κυνηγός επικηρυγμένων αναλαμβάνει να εντοπίσει την πρώην σύζυγό του, φιλόδοξη ρεπόρτερ, η οποία είχε αφεθεί ελεύθερη με εγγύηση, αλλά δεν εμφανίστηκε στη δίκη, διότι κυνηγούσε μια καυτή αποκλειστικότητα. Η τελευταία θα αποδειχτεί και ιδιαίτερα επικίνδυνη, φυσικά, έτσι ώστε το ρομάντζο και η κομεντί να περάσουν μια βόλτα και από τα θεαματικά τοπία της περιπέτειας!
Ο Άντι Τέναντ, άνοστος εξπέρ του γλυκανάλατου είδους («Παραμυθένιος Έρωτας», «Hitch. Ο Μετρ του Ζευγαρώματος», «Προσεχώς Ζάπλουτοι»), προσπαθεί να βάλει σε μια σειρά κυνηγητά, κωμικά γκαγκ, τις χαριτωμενιές της Τζένιφερ Άνιστον και τις macho πόζες του άχαρου Τζέραρντ Μπάτλερ, όμως δεν βρίσκει μεγάλη βοήθεια ούτε από τη μηδαμινής ευρηματικότητας πλοκή ούτε από την ανύπαρκτη χημεία μεταξύ των δύο σταρ. Οι δεύτεροι χαρακτήρες-καρικατούρες συνεισφέρουν ελάχιστες χιουμοριστικές ανάσες και η διαδρομή μέχρι το θανάσιμα προβλέψιμο χάπι εντ ολοκληρώνεται μέσα από μπερδεμένες, άχρηστες αφηγηματικές περιπλοκές, φαρσικές υπερβολές και αδέξιες μιμήσεις όλων των κλισέ της screwball comedy.
ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
NET 22.05
Περιπέτεια, 2005 (Έγχρ.), 122'
LORD OF WAR. Αμερικανική ταινία του Άντριου Νίκολ, με τους Νίκολας Κέιτζ, Τζάρεντ Λίτο, Μπρίτζετ Μόιναχαν.
Οι περιπέτειες και οι υπαρξιακές αναζητήσεις ενός Ρωσοαμερικανού ο οποίος, εκμεταλλευόμενος το τέλος της Σοβιετικής Ένωσης και την πληθώρα των συγκρούσεων στην Αφρική, αναδεικνύεται σε μεγαλο-λαθρέμπορο όπλων.
Έχοντας ως πρότυπο τις μαφιόζικες ταινίες του Σκορσέζε, ο Νίκολ («Gatacca») πάει να στήσει έναν bigger than life χαρακτήρα, απόλυτα κυνικό και αμοραλιστή, ο οποίος απολαμβάνει ως ναρκωτικό το επάγγελμά του. Ωστόσο, το στήσιμο αυτού του χαρακτήρα έχει κάτι το υπερβολικά ρητορικό και δημαγωγικό (αίσθηση που εντείνει το παίξιμο του συμπαραγωγού Νίκολας Κέιτζ), ενώ η ταινία διστάζει μεταξύ μυθοπλαστικού ντοκιμαντέρ καταγγελίας, μαύρης σάτιρας και γκανγκστερικής περιπέτειας. Κάτι σαν Μάικλ Μουρ, «M.A.S.H.», Σκορσέζε και Ντε Πάλμα μαζί...
Οι περιπέτειες και οι υπαρξιακές αναζητήσεις ενός Ρωσοαμερικανού ο οποίος, εκμεταλλευόμενος το τέλος της Σοβιετικής Ένωσης και την πληθώρα των συγκρούσεων στην Αφρική, αναδεικνύεται σε μεγαλο-λαθρέμπορο όπλων.
Έχοντας ως πρότυπο τις μαφιόζικες ταινίες του Σκορσέζε, ο Νίκολ («Gatacca») πάει να στήσει έναν bigger than life χαρακτήρα, απόλυτα κυνικό και αμοραλιστή, ο οποίος απολαμβάνει ως ναρκωτικό το επάγγελμά του. Ωστόσο, το στήσιμο αυτού του χαρακτήρα έχει κάτι το υπερβολικά ρητορικό και δημαγωγικό (αίσθηση που εντείνει το παίξιμο του συμπαραγωγού Νίκολας Κέιτζ), ενώ η ταινία διστάζει μεταξύ μυθοπλαστικού ντοκιμαντέρ καταγγελίας, μαύρης σάτιρας και γκανγκστερικής περιπέτειας. Κάτι σαν Μάικλ Μουρ, «M.A.S.H.», Σκορσέζε και Ντε Πάλμα μαζί...
ONDINE
ΕΤ1 22.20
Δραματική, 2009 (Έγχρ.), 111'
Ιρλανδική ταινία του Νιλ Τζόρνταν, με τους Κόλιν Φάρελ, Αλίσια Μπαχλέντα, Άλισον Μπάρι.
Ένας πρώην αλκοολικός Ιρλανδός ψαράς πιάνει στα δίχτυα του μια νεαρή καλλονή αγνώστων λοιπών στοιχείων. Αρνούμενη να έχει οποιαδήποτε σχέση με τον έξω κόσμο, η μυστηριώδης κοπέλα θα αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση με τον άνθρωπο που την «ψάρεψε» μέσα από τα παγωμένα νερά του Ωκεανού, αλλά και την άρρωστη κόρη του, η οποία πιστεύει ότι η Οντίν είναι ένα μαγικό πλάσμα της θάλασσας.
Στις καταπράσινες εκτάσεις του πανέμορφου νησιού, ο Τζόρνταν χτίζει ένα ενήλικο παραμύθι που ενσωματώνει στοιχεία του φανταστικού στην επίπεδη και σκληρή καθημερινότητα με την αρωγή ενός ψυχρού μαγικού ρεαλισμού που καταφέρνει να γοητεύσει άμεσα τη ματιά του θεατή. Με την καρτ-ποστάλ φωτογραφία του Κρίστοφερ Ντόιλ (μόνιμος συνεργάτης του στιλίστα Γουόνγκ Καρ Βάι) να στρώνει ένα μαγικό χαλί και τις αργόσυρτες αρκτικές μελωδίες των Sigur Ros, το μεταφυσικό στοιχείο δεν αργεί να ξεμπαρκάρει στο φιλήσυχο ψαροχώρι στο οποίο εκτυλίσσεται η ιστορία. Επιπλέον, η αέρινη παρουσία της Αλίσια Μπαχλέντα, σε συνδυασμό με την τραχιά ερμηνευτική προσέγγιση του αναγεννημένου Κόλιν Φάρελ, προσδίδουν έναν συγκρατημένο ερωτισμό που ταιριάζει απόλυτα στο χαρακτήρα του ημι-σκότεινου παραμυθιού, που δυστυχώς χάνει κάπως απότομα στο δεύτερο μισό τη μεταφυσική του αίγλη. Το «Ondine» αρχίζει να παραπατά αφηγηματικά όταν η σεναριακή πλάστιγγα γύρει οριστικά προς τη ρεαλιστική του πλευρά, με τις αταίριαστες σκηνές δράσης και τα αργοπορημένα κλίσε να σε κάνουν να ψελλίζεις διστακτικά το «έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα».
Ένας πρώην αλκοολικός Ιρλανδός ψαράς πιάνει στα δίχτυα του μια νεαρή καλλονή αγνώστων λοιπών στοιχείων. Αρνούμενη να έχει οποιαδήποτε σχέση με τον έξω κόσμο, η μυστηριώδης κοπέλα θα αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση με τον άνθρωπο που την «ψάρεψε» μέσα από τα παγωμένα νερά του Ωκεανού, αλλά και την άρρωστη κόρη του, η οποία πιστεύει ότι η Οντίν είναι ένα μαγικό πλάσμα της θάλασσας.
Στις καταπράσινες εκτάσεις του πανέμορφου νησιού, ο Τζόρνταν χτίζει ένα ενήλικο παραμύθι που ενσωματώνει στοιχεία του φανταστικού στην επίπεδη και σκληρή καθημερινότητα με την αρωγή ενός ψυχρού μαγικού ρεαλισμού που καταφέρνει να γοητεύσει άμεσα τη ματιά του θεατή. Με την καρτ-ποστάλ φωτογραφία του Κρίστοφερ Ντόιλ (μόνιμος συνεργάτης του στιλίστα Γουόνγκ Καρ Βάι) να στρώνει ένα μαγικό χαλί και τις αργόσυρτες αρκτικές μελωδίες των Sigur Ros, το μεταφυσικό στοιχείο δεν αργεί να ξεμπαρκάρει στο φιλήσυχο ψαροχώρι στο οποίο εκτυλίσσεται η ιστορία. Επιπλέον, η αέρινη παρουσία της Αλίσια Μπαχλέντα, σε συνδυασμό με την τραχιά ερμηνευτική προσέγγιση του αναγεννημένου Κόλιν Φάρελ, προσδίδουν έναν συγκρατημένο ερωτισμό που ταιριάζει απόλυτα στο χαρακτήρα του ημι-σκότεινου παραμυθιού, που δυστυχώς χάνει κάπως απότομα στο δεύτερο μισό τη μεταφυσική του αίγλη. Το «Ondine» αρχίζει να παραπατά αφηγηματικά όταν η σεναριακή πλάστιγγα γύρει οριστικά προς τη ρεαλιστική του πλευρά, με τις αταίριαστες σκηνές δράσης και τα αργοπορημένα κλίσε να σε κάνουν να ψελλίζεις διστακτικά το «έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα».
APOCALYPTO
(Βαθμολογία Armageddon: 4/5 - Πρόταση Ημέρας)
STAR 22.45
Ιστορική, 2006 (Έγχρ.), 139'
Αμερικανική ταινία του Μελ Γκίμπσον, με τους Ρούντι Γιάνγκμπλαντ, Ντάλια Χερνάντεζ, Τζόναθαν Μπρούερ.
Ένα χωριό των Μάγια δέχεται επιδρομή από αιμοβόρους πολεμιστές. Άντρες και γυναίκες αιχμαλωτίζονται και οδηγούνται στη μεγάλη πόλη για να θυσιαστούν. Ο Γοργοπόδαρος, όμως, είναι ο μόνος που προσπαθεί να δραπετεύσει.
Η δύναμη της επιβίωσης ως αναπόσπαστο στοιχείο της ανθρώπινης φύσης, ο φόβος ως η μεγαλύτερη αρρώστια καθώς και ο θεαματικός συνδυασμός μιας επισταμένης μελέτης του πολιτισμού των Μάγια με τους άγνωστους, αλλά ταγμένους ηθοποιούς, δικαίωσαν το τολμηρό εγχείρημα του Μελ Γκίμπσον – στην πρώτη ταινία που γυρίζεται στη γλώσσα των Μάγια.
Ένα χωριό των Μάγια δέχεται επιδρομή από αιμοβόρους πολεμιστές. Άντρες και γυναίκες αιχμαλωτίζονται και οδηγούνται στη μεγάλη πόλη για να θυσιαστούν. Ο Γοργοπόδαρος, όμως, είναι ο μόνος που προσπαθεί να δραπετεύσει.
Η δύναμη της επιβίωσης ως αναπόσπαστο στοιχείο της ανθρώπινης φύσης, ο φόβος ως η μεγαλύτερη αρρώστια καθώς και ο θεαματικός συνδυασμός μιας επισταμένης μελέτης του πολιτισμού των Μάγια με τους άγνωστους, αλλά ταγμένους ηθοποιούς, δικαίωσαν το τολμηρό εγχείρημα του Μελ Γκίμπσον – στην πρώτη ταινία που γυρίζεται στη γλώσσα των Μάγια.
CONSTANTINE
ALPHA 23.15
Θρίλερ, 2005 (Έγχρ.), 121'
Αμερικανική ταινία του Φράνσις Λόρενς, με τους Κιάνου Ριβς, Ρέιτσελ Βάις, Τίλντα Σουίντον.
Κυνηγός δαιμόνων συνεργάζεται με μια αστυνομικό ώστε να αποτρέψουν τα σχέδια κυριαρχίας του Μαμωνά, γιου του Σατανά.
Ένας ακόμα ήρωας της DC Comics, από τη σειρά «Hellblazer», παίρνει κινηματογραφική υπόσταση, για να διαπιστώσουμε για ακόμα μία φορά ότι ένα σχέδιο που μπορεί να εντυπωσιάζει στο χαρτί κάλλιστα μπορεί να φαντάζει ανοησία στην οθόνη. Όπως, εδώ, η πάλη του Κονσταντίν με τους δαίμονες, που τους νικά με γροθιές ή φλόγες από αναπνοή δράκου, ή οι άθελα αστείες σκηνές της εμφάνισης του Άγγελου Γαβριήλ (μα τι σκεφτόταν η Τίλντα Σουίντον;) και του Σατανά (Πέτερ Στορμάρε), ο οποίος αγνοεί τα καμώματα των υποτακτικών του δαιμόνων, ευτυχώς όμως υπάρχουν κάποιοι χολιγουντιανοί σεναριογράφοι για να τον ενημερώσουν!
Κυνηγός δαιμόνων συνεργάζεται με μια αστυνομικό ώστε να αποτρέψουν τα σχέδια κυριαρχίας του Μαμωνά, γιου του Σατανά.
Ένας ακόμα ήρωας της DC Comics, από τη σειρά «Hellblazer», παίρνει κινηματογραφική υπόσταση, για να διαπιστώσουμε για ακόμα μία φορά ότι ένα σχέδιο που μπορεί να εντυπωσιάζει στο χαρτί κάλλιστα μπορεί να φαντάζει ανοησία στην οθόνη. Όπως, εδώ, η πάλη του Κονσταντίν με τους δαίμονες, που τους νικά με γροθιές ή φλόγες από αναπνοή δράκου, ή οι άθελα αστείες σκηνές της εμφάνισης του Άγγελου Γαβριήλ (μα τι σκεφτόταν η Τίλντα Σουίντον;) και του Σατανά (Πέτερ Στορμάρε), ο οποίος αγνοεί τα καμώματα των υποτακτικών του δαιμόνων, ευτυχώς όμως υπάρχουν κάποιοι χολιγουντιανοί σεναριογράφοι για να τον ενημερώσουν!
ΕΠΙΚΗΡΥΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ
MEGA 01.00
Κομεντί, 2010 (Έγχρ.), 110
THE BOUNTY HUNTER. Αμερικανική ταινία του Άντι Τέναντ, με τους Τζέραρντ Μπάτλερ, Τζένιφερ Άνιστον, Κριστίν Μπαράνσκι.
Στις άπειρες σεναριακές παραλλαγές της κωμικής εκδοχής «αντρόγυνο με παθιασμένες σχέσεις αγάπης μίσους μπλέκει σε μπελάδες» προσθέστε τώρα και την ακόλουθη: ένας κυνηγός επικηρυγμένων αναλαμβάνει να εντοπίσει την πρώην σύζυγό του, φιλόδοξη ρεπόρτερ, η οποία είχε αφεθεί ελεύθερη με εγγύηση, αλλά δεν εμφανίστηκε στη δίκη, διότι κυνηγούσε μια καυτή αποκλειστικότητα. Η τελευταία θα αποδειχτεί και ιδιαίτερα επικίνδυνη, φυσικά, έτσι ώστε το ρομάντζο και η κομεντί να περάσουν μια βόλτα και από τα θεαματικά τοπία της περιπέτειας!
Ο Άντι Τέναντ, άνοστος εξπέρ του γλυκανάλατου είδους («Παραμυθένιος Έρωτας», «Hitch. Ο Μετρ του Ζευγαρώματος», «Προσεχώς Ζάπλουτοι»), προσπαθεί να βάλει σε μια σειρά κυνηγητά, κωμικά γκαγκ, τις χαριτωμενιές της Τζένιφερ Άνιστον και τις macho πόζες του άχαρου Τζέραρντ Μπάτλερ, όμως δεν βρίσκει μεγάλη βοήθεια ούτε από τη μηδαμινής ευρηματικότητας πλοκή ούτε από την ανύπαρκτη χημεία μεταξύ των δύο σταρ. Οι δεύτεροι χαρακτήρες-καρικατούρες συνεισφέρουν ελάχιστες χιουμοριστικές ανάσες και η διαδρομή μέχρι το θανάσιμα προβλέψιμο χάπι εντ ολοκληρώνεται μέσα από μπερδεμένες, άχρηστες αφηγηματικές περιπλοκές, φαρσικές υπερβολές και αδέξιες μιμήσεις όλων των κλισέ της screwball comedy.
Στις άπειρες σεναριακές παραλλαγές της κωμικής εκδοχής «αντρόγυνο με παθιασμένες σχέσεις αγάπης μίσους μπλέκει σε μπελάδες» προσθέστε τώρα και την ακόλουθη: ένας κυνηγός επικηρυγμένων αναλαμβάνει να εντοπίσει την πρώην σύζυγό του, φιλόδοξη ρεπόρτερ, η οποία είχε αφεθεί ελεύθερη με εγγύηση, αλλά δεν εμφανίστηκε στη δίκη, διότι κυνηγούσε μια καυτή αποκλειστικότητα. Η τελευταία θα αποδειχτεί και ιδιαίτερα επικίνδυνη, φυσικά, έτσι ώστε το ρομάντζο και η κομεντί να περάσουν μια βόλτα και από τα θεαματικά τοπία της περιπέτειας!
Ο Άντι Τέναντ, άνοστος εξπέρ του γλυκανάλατου είδους («Παραμυθένιος Έρωτας», «Hitch. Ο Μετρ του Ζευγαρώματος», «Προσεχώς Ζάπλουτοι»), προσπαθεί να βάλει σε μια σειρά κυνηγητά, κωμικά γκαγκ, τις χαριτωμενιές της Τζένιφερ Άνιστον και τις macho πόζες του άχαρου Τζέραρντ Μπάτλερ, όμως δεν βρίσκει μεγάλη βοήθεια ούτε από τη μηδαμινής ευρηματικότητας πλοκή ούτε από την ανύπαρκτη χημεία μεταξύ των δύο σταρ. Οι δεύτεροι χαρακτήρες-καρικατούρες συνεισφέρουν ελάχιστες χιουμοριστικές ανάσες και η διαδρομή μέχρι το θανάσιμα προβλέψιμο χάπι εντ ολοκληρώνεται μέσα από μπερδεμένες, άχρηστες αφηγηματικές περιπλοκές, φαρσικές υπερβολές και αδέξιες μιμήσεις όλων των κλισέ της screwball comedy.
ΕΚΡΗΞΗ ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗΣ
STAR 01.15
Περιπέτεια, 1996 (Έγχρ.), 92'
THE GLIMMER MAN. Αμερικανική ταινία του Τζον Γκρέι, με τους Στίβεν Σίγκαλ, Κίνεν Άιβορι Γουέιανς, Μπομπ Γκάντον.
Ένας πρώην μυστικός πράκτορας, που εγκατέλειψε την υπηρεσία και έγινε βουδιστής μοναχός, επανέρχεται στη δράση ως αστυνομικός και μαζί με ένα συνάδελφό του αναζητά τα ίχνη ενός θρησκόληπτου serial killer.
Πολύ θα ήθελε ο Σίγκαλ να παίξει στο προσωπικό του «Seven» (εδώ είναι και παραγωγός), όμως η μοίρα του δεν τον αφήνει να ξεφύγει από τις κοινότοπες περιπέτειες δράσης.
Ένας πρώην μυστικός πράκτορας, που εγκατέλειψε την υπηρεσία και έγινε βουδιστής μοναχός, επανέρχεται στη δράση ως αστυνομικός και μαζί με ένα συνάδελφό του αναζητά τα ίχνη ενός θρησκόληπτου serial killer.
Πολύ θα ήθελε ο Σίγκαλ να παίξει στο προσωπικό του «Seven» (εδώ είναι και παραγωγός), όμως η μοίρα του δεν τον αφήνει να ξεφύγει από τις κοινότοπες περιπέτειες δράσης.
(athinorama)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου