ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ
ET3 21.45
Αστυνομική, 1960 (Α/Μ), 67'
Ελληνική ταινία του Χρήστου Θεοδωρόπουλου, με τους Μίμη Φωτόπουλο, Ξένια Καλογεροπούλου, Σταύρο Τορνέ.
Ένα ζευγάρι νέων προσπαθεί να φτιάξει τη ζωή του έχοντας να αντιμετωπίσει το εμπόδιο της αυταρχικής μητέρας του νέου. Πνιγμένος από τα οικονομικά του προβλήματα, συμφωνεί να πάρει μέρος σε ένα μεγάλο κόλπο.
Γνωστή και ως «Η Έκτη Μέρα» και «Το Μεγάλο Κόλπο», αυτή είναι η πρώτη ασπρόμαυρη ελληνική ταινία που γυρίστηκε σε σινεμασκόπ.
Ένα ζευγάρι νέων προσπαθεί να φτιάξει τη ζωή του έχοντας να αντιμετωπίσει το εμπόδιο της αυταρχικής μητέρας του νέου. Πνιγμένος από τα οικονομικά του προβλήματα, συμφωνεί να πάρει μέρος σε ένα μεγάλο κόλπο.
Γνωστή και ως «Η Έκτη Μέρα» και «Το Μεγάλο Κόλπο», αυτή είναι η πρώτη ασπρόμαυρη ελληνική ταινία που γυρίστηκε σε σινεμασκόπ.
ΧΑΟΣ
(Βαθμολογία Armageddon: 3/5 - Πρόταση Ημέρας)
STAR 22.00
Αστυνομική, 2005 (Έγχρ.), 106'
CHAOS. Καναδο-αγγλο-αμερικανική ταινία του Τόνι Τζίλιο, με τους Τζέισον Στέιδαμ, Ράιαν Φελίπε, Γουέσλι Σνάιπς.
Δύο αστυνομικοί καταδιώκουν μια συμμορία που μόλις έχει διαπράξει ληστεία, αν και η λεία φαίνεται να εξυπηρετεί ένα περίεργο σχέδιο.
Δύο αστυνομικοί καταδιώκουν μια συμμορία που μόλις έχει διαπράξει ληστεία, αν και η λεία φαίνεται να εξυπηρετεί ένα περίεργο σχέδιο.
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΚΙΑΧΤΡΟΥ
NET 01.00
Θρίλερ, 2006 (Έγχρ.), 106'
THE WICKER MAN. Αμερικανική ταινία του Νιλ ΛαΜπιούτ, με τους Νίκολας Κέιτζ, Έλεν Μπέρστιν, Λιλί Σομπιέσκι.
Ένας αστυνομικός φτάνει σε ένα απομακρυσμένο ιδιωτικό νησί για να ερευνήσει την εξαφάνιση ενός κοριτσιού. Οι κάτοικοι, στην πλειονότητά τους γυναίκες, τον υποδέχονται εχθρικά και αρνούνται την ύπαρξη της εξαφανισμένης. Στη διάρκεια της έρευνας ανακαλύπτει ότι έχει να κάνει με μια νεοπαγανιστική κοινότητα, με σκοτεινά μυστικά, που πιθανώς κάνει ανθρωποθυσίες.
Ριμέικ της βρετανικής cult ταινίας τρόμου, που είχε σκηνοθετήσει το 1973 ο άσημος Ρόμπιν Χάρντι, έχοντας όμως ως υλικό ένα εξαιρετικό σενάριο του Άντονι Σάφερ, το οποίο συνδύαζε μυστήριο, έντονο ερωτικό στοιχείο και τρόμο, με φόντο μια παγανιστική κοινωνία. Ο Νιλ ΛαΜπιούτ που έγραψε το τωρινό σενάριο κατά παραγγελία του Νίκολας Κέιτζ, ο οποίος βρίσκεται πίσω από την παραγωγή του ριμέικ, δεν ανέτρεξε καθόλου στα θρησκευτικά και ερωτικά στοιχεία της πρωτότυπης ταινίας (δικαίωμά του), έκανε όμως το μεγάλο λάθος να μετατρέψει τη δική του παγανιστική κοινότητα σε μια παρωδία μητριαρχικής κοινωνίας. Αναίρεσε έτσι κάθε έννοια σασπένς, φτιάχνοντας ένα κατ’ επίφαση θρίλερ που δεν προκαλεί φόβο ή αγωνία, αντίθετα από ένα σημείο και μετά μας κάνει να γελάμε με τις βαρύγδουπες δηλώσεις της ιέρειας-αρχηγού του νησιού (η Έλεν Μπέρστιν στη θέση του Κρίστοφερ Λι – καμιά σύγκριση), με το κάκιστο παίξιμο του Κέιτζ ή τις κιτς σκηνές της τελετουργίας του φινάλε που μοιάζουν σαν να βγήκαν από επεισόδιο της «Οικογένειας Άνταμς». Ο μόνος που σώζεται απ’ αυτό το ναυάγιο είναι ο Άντζελο Μπανταλαμέντι, ο οποίος συνέθεσε μια υποβλητική ατμοσφαιρική μουσική, όχι όμως αρκετή για να δώσει υπόσταση στην ταινία.
Ένας αστυνομικός φτάνει σε ένα απομακρυσμένο ιδιωτικό νησί για να ερευνήσει την εξαφάνιση ενός κοριτσιού. Οι κάτοικοι, στην πλειονότητά τους γυναίκες, τον υποδέχονται εχθρικά και αρνούνται την ύπαρξη της εξαφανισμένης. Στη διάρκεια της έρευνας ανακαλύπτει ότι έχει να κάνει με μια νεοπαγανιστική κοινότητα, με σκοτεινά μυστικά, που πιθανώς κάνει ανθρωποθυσίες.
Ριμέικ της βρετανικής cult ταινίας τρόμου, που είχε σκηνοθετήσει το 1973 ο άσημος Ρόμπιν Χάρντι, έχοντας όμως ως υλικό ένα εξαιρετικό σενάριο του Άντονι Σάφερ, το οποίο συνδύαζε μυστήριο, έντονο ερωτικό στοιχείο και τρόμο, με φόντο μια παγανιστική κοινωνία. Ο Νιλ ΛαΜπιούτ που έγραψε το τωρινό σενάριο κατά παραγγελία του Νίκολας Κέιτζ, ο οποίος βρίσκεται πίσω από την παραγωγή του ριμέικ, δεν ανέτρεξε καθόλου στα θρησκευτικά και ερωτικά στοιχεία της πρωτότυπης ταινίας (δικαίωμά του), έκανε όμως το μεγάλο λάθος να μετατρέψει τη δική του παγανιστική κοινότητα σε μια παρωδία μητριαρχικής κοινωνίας. Αναίρεσε έτσι κάθε έννοια σασπένς, φτιάχνοντας ένα κατ’ επίφαση θρίλερ που δεν προκαλεί φόβο ή αγωνία, αντίθετα από ένα σημείο και μετά μας κάνει να γελάμε με τις βαρύγδουπες δηλώσεις της ιέρειας-αρχηγού του νησιού (η Έλεν Μπέρστιν στη θέση του Κρίστοφερ Λι – καμιά σύγκριση), με το κάκιστο παίξιμο του Κέιτζ ή τις κιτς σκηνές της τελετουργίας του φινάλε που μοιάζουν σαν να βγήκαν από επεισόδιο της «Οικογένειας Άνταμς». Ο μόνος που σώζεται απ’ αυτό το ναυάγιο είναι ο Άντζελο Μπανταλαμέντι, ο οποίος συνέθεσε μια υποβλητική ατμοσφαιρική μουσική, όχι όμως αρκετή για να δώσει υπόσταση στην ταινία.
ΑΚΡΑΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
MEGA 01.45
Θρίλερ, 1999 ( Έγχρ.), 90'
LOSER LOVE. Καναδική ταινία του Ζαν-Μαρκ Βαλέ, με τους Λόρελ Χόλομαν, Άντριου Ντάβολι, Λορίν Χάτον.
Με την εμπειρία της κακοποίησης από τον πατέρα της η Λίλι ερωτεύεται τον εξίσου βίαιο Τιμ, που την οδηγεί στα όρια της απελπισίας και στην εκδίκηση.
Ψυχολογικό θρίλερ που κακοποιεί τον τηλεθεατή.
Με την εμπειρία της κακοποίησης από τον πατέρα της η Λίλι ερωτεύεται τον εξίσου βίαιο Τιμ, που την οδηγεί στα όρια της απελπισίας και στην εκδίκηση.
Ψυχολογικό θρίλερ που κακοποιεί τον τηλεθεατή.
ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΝΤΙΣΚΟ
STAR 02.15
Κοινωνική, 1998 (Έγχρ.), 113'
THE LAST DAYS OF DISCO. Αμερικανική ταινία του Γουίτ Στίλμαν, με τους Κλοέ Σεβινί, Κέιτ Μπεκινσέιλ, Κρις Ίγκερμαν.
Οι ερωτικές περιπέτειες δύο γυναικών που περνούν τις νύχτες τους στις ντίσκο του Μανχάταν.
Η ντίσκο δίνει το ρυθμό σε άλλο ένα θίασο χαρακτήρων που ενορχηστρώνει διαλεκτικά ο δημιουργός του «Metropolitan» και του «Barcelona».
Οι ερωτικές περιπέτειες δύο γυναικών που περνούν τις νύχτες τους στις ντίσκο του Μανχάταν.
Η ντίσκο δίνει το ρυθμό σε άλλο ένα θίασο χαρακτήρων που ενορχηστρώνει διαλεκτικά ο δημιουργός του «Metropolitan» και του «Barcelona».
(athinorama)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου