K-PAX
ET1 22.00
Σινεφίλ, 2001 (Έγχρ.), 120'
Αμερικανική ταινία του Ίεν Σόφτλι, με τους Κέβιν Σπέισι, Τζεφ Μπρίτζες, Μαίρη ΜακΚόρμακ.
Ένας ψυχίατρος αναλαμβάνει έναν ασθενή (Κέβιν Σπέισι) που ισχυρίζεται ότι είναι επισκέπτης από άλλον πλανήτη.
Αρκετή ώρα κυλά με συζητήσεις στο χώρο του ψυχιατρείου, όπου η εξιχνίαση της πραγματικής ταυτότητας του ασθενούς φτιάχνει ατμόσφαιρα αστυνομικού θρίλερ μυστηρίου. Σε αντίθεση με τις ερμηνείες που είναι πραγματική απόλαυση, η συνολική προσέγγιση γυροφέρνει το ηθικοπλαστικό μήνυμα ότι η ύψιστη αξία του ανθρώπινου πολιτισμού είναι η οικογένεια.
Ένας ψυχίατρος αναλαμβάνει έναν ασθενή (Κέβιν Σπέισι) που ισχυρίζεται ότι είναι επισκέπτης από άλλον πλανήτη.
Αρκετή ώρα κυλά με συζητήσεις στο χώρο του ψυχιατρείου, όπου η εξιχνίαση της πραγματικής ταυτότητας του ασθενούς φτιάχνει ατμόσφαιρα αστυνομικού θρίλερ μυστηρίου. Σε αντίθεση με τις ερμηνείες που είναι πραγματική απόλαυση, η συνολική προσέγγιση γυροφέρνει το ηθικοπλαστικό μήνυμα ότι η ύψιστη αξία του ανθρώπινου πολιτισμού είναι η οικογένεια.
88 ΛΕΠΤΑ
STAR 22.00
Περιπέτεια, 2007 (Έγχρ.), 95'
88 MINUTES. Αμερικανική ταινία του Τζον Άβνετ, με τους Αλ Πατσίνο, Αλίσια Ουίτ, Έιμι Μπρένεμαν.
Ένας ψυχίατρος του FBI και καθηγητής πανεπιστημίου, ο οποίος έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην καταδίκη σε θάνατο ενός serial killer, δέχεται ένα απειλητικό τηλεφώνημα που του υπενθυμίζει ότι έχει μόλις 88 λεπτά ζωής.
Από τις περιπτώσεις ταινιών όπου ακόμη κι ένας ηθοποιός τεράστιου βεληνεκούς, όπως ο Αλ Πατσίνο, όχι μόνο δεν είναι ικανός να διασώσει ένα μέτριο και βαρετό σενάριο και μια σκηνοθεσία «κονσέρβα», αλλά επισκιάζεται και εξαφανίζεται κι ο ίδιος. Οι απανωτές «ανατροπές» για το ποιος κρύβεται πίσω από το τηλεφώνημα είναι τουλάχιστον αστείες.
Ένας ψυχίατρος του FBI και καθηγητής πανεπιστημίου, ο οποίος έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην καταδίκη σε θάνατο ενός serial killer, δέχεται ένα απειλητικό τηλεφώνημα που του υπενθυμίζει ότι έχει μόλις 88 λεπτά ζωής.
Από τις περιπτώσεις ταινιών όπου ακόμη κι ένας ηθοποιός τεράστιου βεληνεκούς, όπως ο Αλ Πατσίνο, όχι μόνο δεν είναι ικανός να διασώσει ένα μέτριο και βαρετό σενάριο και μια σκηνοθεσία «κονσέρβα», αλλά επισκιάζεται και εξαφανίζεται κι ο ίδιος. Οι απανωτές «ανατροπές» για το ποιος κρύβεται πίσω από το τηλεφώνημα είναι τουλάχιστον αστείες.
ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΩΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
ΝΕΤ 00.10
Κωμωδία, 2010 (Έγχρ.), 91'
HOW TO MAKE LOVE TO A WOMAN. Αμερικανική ταινία του Σκοτ Κάλβερ, με τους Τζος Μέγερς, Κρίστεν Ρίτερ, Γιουτζίν Μπερντ.
Το ερώτημα που απασχολεί όλο τον ανδρικό πληθυσμό αναλαμβάνει να το απαντήσει ο Άντι με τη βοήθεια μιας φίλης του.
Έπειτα από μια σειρά ελαφρώς βαρετών και όχι ιδιαίτερα αστείων συνεντεύξεων, μεταξύ των οποίων και με την πορνοστάρ Τζένα Τζέιμσον, το συμπέρασμα είναι ότι για να ικανοποιήσεις τη φίλη σου πρέπει να επαινείς την κόμμωση και το χρώμα των νυχιών της…
Το ερώτημα που απασχολεί όλο τον ανδρικό πληθυσμό αναλαμβάνει να το απαντήσει ο Άντι με τη βοήθεια μιας φίλης του.
Έπειτα από μια σειρά ελαφρώς βαρετών και όχι ιδιαίτερα αστείων συνεντεύξεων, μεταξύ των οποίων και με την πορνοστάρ Τζένα Τζέιμσον, το συμπέρασμα είναι ότι για να ικανοποιήσεις τη φίλη σου πρέπει να επαινείς την κόμμωση και το χρώμα των νυχιών της…
Ο ΚΥΡΙΟΣ «ΤΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΑ»
STAR 02.15
Κομεντί, 2006 (Έγχρ.), 93'
MR. FIX IT. Αμερικανική ταινία του Ντάριν Φεριόλα, με τους Ντέιβιντ Μπορεάναζ, Αλάνα Ντε Λα Γκάρτσα, Πατ Χίλι.
Η δουλειά του Λανς Βαλεντίν δεν είναι συνηθισμένη: τον προσλαμβάνουν χωρισμένοι άντρες για να τους φέρει πίσω τις φιλενάδες τους. Εκείνος το πετυχαίνει με το να τις προσεγγίζει ερωτικά και να τους δείχνει το χειρότερό του εαυτό ώστε να εκτιμούν τον παλιό τους φίλο. Και βέβαια ταινία δεν θα είχαμε αν σε μια τέτοια δουλειά δεν ερωτευόταν το «θύμα» του...
Είναι ωραίο παλικάρι ο «Angel» Ντέιβιντ Μπορεάναζ, αλλά για να περιφέρεται σε τηλεοπτικές σειρές κι όχι για να κρατήσει μια ολόκληρη ταινία με ένα προβλέψιμο ειδύλλιο. Τα κινηματογραφικά λαβ στόρι ποιος θα τα «ξαναφτιάξει»;
Η δουλειά του Λανς Βαλεντίν δεν είναι συνηθισμένη: τον προσλαμβάνουν χωρισμένοι άντρες για να τους φέρει πίσω τις φιλενάδες τους. Εκείνος το πετυχαίνει με το να τις προσεγγίζει ερωτικά και να τους δείχνει το χειρότερό του εαυτό ώστε να εκτιμούν τον παλιό τους φίλο. Και βέβαια ταινία δεν θα είχαμε αν σε μια τέτοια δουλειά δεν ερωτευόταν το «θύμα» του...
Είναι ωραίο παλικάρι ο «Angel» Ντέιβιντ Μπορεάναζ, αλλά για να περιφέρεται σε τηλεοπτικές σειρές κι όχι για να κρατήσει μια ολόκληρη ταινία με ένα προβλέψιμο ειδύλλιο. Τα κινηματογραφικά λαβ στόρι ποιος θα τα «ξαναφτιάξει»;
(athinorama)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου