Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Grand Prix Μπαχρέιν: Η επιστροφή του πρωταθλητή

Την πρώτη του νίκη στη σεζόν πανηγύρισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, στον τέταρτο γύρο του πρωταθλήματος στην πίστα Sakhir του Μπαχρέιν.


Ο Γερμανός- ο οποίος είναι ο τέταρτος διαφορετικός πιλότος που ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου- έδωσε μεγάλη μάχη με τον δεύτερο Κίμι Ραϊκόνεν. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Ρομάν Γκροσεάν, σε έναν αγώνα που η στρατηγική έπαιξε το ρόλο της.

Έχει κότσια ο πρωταθλητής!

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε πολύ καλή εκκίνηση, διατηρώντας την πρωτιά του, μέχρι το τέλος του γκραν πρι. Ωστόσο, την παράσταση στην εκκίνηση έκλεψε ο Ρομάν Γκροσεάν, ο οποίος πέρασε στη δεύτερη θέση!

Ο Γάλλος στη συνέχεια δεν κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον ομοσταβλο του, Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος από τη στιγμή που πέρασε στη δεύτερη θέση, γέμιζε τους καθρέφτες του Σεμπάστιαν Φέτελ, χαρίζοντας σπουδαίες μάχες στους φίλους του σπορ, μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.

Στο Μπαχρέιν ο Παγκόσμιος πανηγύρισε την 22η νίκη στην καριέρα του - τις μισές (11) έχει πανηγυρίσει στα γκραν πρι της Ασίας- και κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος των πιλότων. Σε συνέχεια των ρεκόρ, ο δύο φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής ισοφάρισε το ρεκόρ του Ντέιμον Χιλ.

Η νίκη του Φέτελ σε συνδυασμό με την πέμπτη θέση του Μαρκ Γουέμπερ και τον κακό αγώνα της McLaren, εδωσε το προβάδισμα στους «κόκκινους ταύρους» στο πρωτάθλημα των Κατασκευαστών.

Εντυπωσιακή η Lotus!

Εντυπωσιακός ήταν ο αγώνας για τη Lotus, η οποία παρουσιάστηκε ιδιαίτερα ανταγωνιστική, κάνοντας το 2-3 στο γκραν πρι του Μπαχρέιν, δεδομένου ότι οι Γκροσεάν και Ραϊκόνεν εκκίνησαν από την έβδομη και 11η θέση, αντίστοιχα.

Ο Κίμι Ραϊκόνεν, ως Παγκόσμιος πρωταθλητής (2007), πίεσε όσο μπορούσε για την πρώτη θέση, ωστόσο έπεσε πάνω στο εμπόδιο του Φέτελ… Πολύ καλή ήταν η απόδοση και του Γκροσεάν.

Καταστροφικός αγώνας για τη McLaren…

Οι ατυχίες συνεχίζονται για τον Λιούις Χάμιλτον. Οι μηχανικοί του Βρετανού πιλότου αντιμετώπισαν πρόβλημα στον πίσω αριστερό τροχό του με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμες θέσεις.

Ωστόσο και το δεύτερο πιτ στοπ δεν πήγε καλύτερα, αφού καθυστέρησε ακόμη περισσότερο, με αποτέλεσμα να πλασαριστεί στην όγδοη θέση.

Τα πράγματα εξελίχθηκαν χειρότερα για τον Τζένσον Μπάτον, ο οποίος λίγους γύρους πριν την καρό σημαία εγκατάλειψε.

Σταθερά υποτονικές…

Από την έβδομη και ένατη θέση ολοκλήρωσαν τον τέταρτο γύρο της σεζόν, οι Αλόνσο και Μάσα, αντίστοιχα.
Η σκουντερία διατήρησε την υποτονική της απόδοση, ωστόσο αξίζει να σημειωθεί η πολύ καλή δουλειά των μηχανικών κατά τη διάρκεια των πιτ στοπ.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος κέρδισε 12 θέσεις, έχοντας σταθερή και καλή απόδοση.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:35:10.990
2. Ραϊκόνεν, Lotus, +3.300
3. Γκροσεάν, Lotus, +10.100
4. Γουέμπερ, Red Bull, +0.215
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +55.400
6. Ντι Ρέστα, Force India, +57.500
7. Αλόνσο, Ferrari, 57.800
8. Χάμιλτον, McLaren, +58.900
9. Μάσα, Ferrari, +1:04.900
10. Σουμάχερ, Mercedes, +1:11.400
11. Πέρες, Sauber, +1:12.700
12. Χούλκενμπεργκ, Force India, +1:16.500
13. Βερνιέ, Toro Rosso, +1:30.300
14. Κομπαγιάσι, Sauber, +1:33.700
15. Ρικιάρντο, Toro Rosso, + 1 γύρος 0.490
16. Πετρόφ, Caterham, + 1 γύρος
17. Κοβαλάινεν, Caterham, + 1 γύρος
18. Γκλοκ, Marussia, + 1 γύρος
19. Ντε λα Ρόσα, HRT, +2 γύροι
20. Καρθικέγιαν, HRT, + 2 γύροι
21. Σένα, Williams, + 3 γύροι

Βαθμολογία πιλότων:

1. Φέτελ, 53
2. Χάμιλτον, 49
3. Γουέμπερ, 48
4. Μπάτον, 43
5. Αλόνσο, 43
6. Ρόσμπεργκ, 35
7. Ραϊκόνεν, 34
8. Γκροσεάν, 23
9. Πέρες,22
10. Ντι Ρέστα, 15
11. Σένα, 14
12. Κομπαγιάσι,9
13. Βερνιέ, 4
14. Μαλδονάδο, 4
15. Ρικιάρντο, 2
16. Χούλκενμπεργκ, 2
17. Σουμάχερ, 2
18. Μάσα, 2

Βαθμολογία κατασκευαστών:

1. Red Bull, 101
2. McLaren, 92
3. Lotus- Renault, 57
4. Ferrari, 45
5. Mercedes, 37
6. Sauber, 31
7. Williams, 18
8. Force India, 17
9. Toro Rosso, 6

(novasporfm)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου