ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ
ΕΤ1 21.00
Κομεντί, 2010 (Έγχρ.), 97'
L’ AGE DE RAISON. Γαλλική ταινία του Γιαν Σαμιέλ, με τους Σοφί Μαρσό, Μάρτον Τσόκας, Μισέλ Ντισοσουά.
Μια control freak γιάπισσα αρχίζει να δέχεται σειρά γραμμάτων από τον… ανήλικο εαυτό της. Η μικρή Μαργκερίτ αποκαλύπτει έτσι στην καριερίστα Μάργκαρετ όσα πολύτιμα έχει λησμονήσει, δηλαδή την καλοσύνη, την αυθόρμητη συμπεριφορά, τις μικρές χαρές της ζωής και –αναπόφευκτα– τον πραγματικό έρωτα.
Μια control freak γιάπισσα αρχίζει να δέχεται σειρά γραμμάτων από τον… ανήλικο εαυτό της. Η μικρή Μαργκερίτ αποκαλύπτει έτσι στην καριερίστα Μάργκαρετ όσα πολύτιμα έχει λησμονήσει, δηλαδή την καλοσύνη, την αυθόρμητη συμπεριφορά, τις μικρές χαρές της ζωής και –αναπόφευκτα– τον πραγματικό έρωτα.
Μια σεναριακή ιδέα τραβηγμένη από τα μαλλιά, την οποία κι αν προσπεράσεις καλοπροαίρετα, σε περιμένουν απλοϊκά διλήμματα, εξωπραγματικές συμπτώσεις, αφόρητος διδακτισμός και μια εκβιαστική συναισθηματική παιδικότητα. Ακόμα και η λιγάκι ζαχαρωμένη, αλλά ζεστή ονειρική αύρα του «Αγάπα με αν Τολμάς» βρίσκεται μίλια μακριά, ενώ η ατάλαντη Σοφί Μαρσό είναι τόσο, μα τόσο ξυλάγγουρο…
Ο ΤΖΕΦΕΡΣΟΝ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ
πρίσμα+ 22.10
Εποχής, 1995 (Έγχρ.), 139'
JEFFERSON IN PARIS. Αμερικανική ταινία του Τζέιμς Άιβορι, με τους Νικ Νόλτε, Γκουίνεθ Πάλτροου, Γκρέτα Σκάκι.
Το χρονικό της θητείας του Τόμας Τζέφερσον ως πρεσβευτή των ΗΠΑ στο Παρίσι, τις παραμονές της Γαλλικής Επανάστασης.
Το σενάριο της μόνιμης συνεργάτιδας του Άιβορι, Ρουθ Τζαμπβάλα, σε μια προσπάθεια να θίξει πολλά θέματα ταυτόχρονα, αφήνει ξεκρέμαστη τη σχέση του Τζέφερσον με τη Μαρία Κόσγουεϊ (Γκρέτα Σκάκι), ενώ επιμένει υπερβολικά στη σχεδόν αρρωστημένη προσκόλληση της μεγαλύτερης κόρης του. Οι αφηγηματικοί ρυθμοί είναι χαλαροί παρά την εντυπωσιακή καλλιτεχνική δουλειά. Ένα ακαδημαϊκό καλλιγράφημα.
Το χρονικό της θητείας του Τόμας Τζέφερσον ως πρεσβευτή των ΗΠΑ στο Παρίσι, τις παραμονές της Γαλλικής Επανάστασης.
Το σενάριο της μόνιμης συνεργάτιδας του Άιβορι, Ρουθ Τζαμπβάλα, σε μια προσπάθεια να θίξει πολλά θέματα ταυτόχρονα, αφήνει ξεκρέμαστη τη σχέση του Τζέφερσον με τη Μαρία Κόσγουεϊ (Γκρέτα Σκάκι), ενώ επιμένει υπερβολικά στη σχεδόν αρρωστημένη προσκόλληση της μεγαλύτερης κόρης του. Οι αφηγηματικοί ρυθμοί είναι χαλαροί παρά την εντυπωσιακή καλλιτεχνική δουλειά. Ένα ακαδημαϊκό καλλιγράφημα.
ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ
MEGA 22.20
Κωμωδία, 2005 (Έγχρ.), 95'
ARE WE THERE YET? Αμερικανική ταινία του Μπράιαντ Λίβαντ, με τους Άις Κιούμπ, Νία Λονγκ, Τζέι Μορ.
Ένας εργένης δέχεται να μεταφέρει με το αυτοκίνητο δύο κακομαθημένα και άτακτα παιδιά για να συναντήσουν τη μητέρα τους.
Για όποιον πιστεύει ότι τα παιδάκια είναι ό,τι πιο αθώο στη ζωή, ας φανταστεί τον εαυτό του στη θέση του Άις Κιούμπ.
Ένας εργένης δέχεται να μεταφέρει με το αυτοκίνητο δύο κακομαθημένα και άτακτα παιδιά για να συναντήσουν τη μητέρα τους.
Για όποιον πιστεύει ότι τα παιδάκια είναι ό,τι πιο αθώο στη ζωή, ας φανταστεί τον εαυτό του στη θέση του Άις Κιούμπ.
Ο ΤΣΑΡΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ
(Βαθμολογία Armageddon: 3/5 - Πρόταση Ημέρας)
STAR 22.45
Παιδική φαντασίας, 2005 (Έγχρ.), 115'
CHARLIE AND THE CHOCOLATE FACTORY. Αμερικανική ταινία του Τιμ Μπάρτον, με τους Τζόνι Ντεπ, Φρέντι Χάιμορ, Ντέιβιντ Κέλι.
Ένα πάμφτωχο αγόρι κερδίζει μαζί με άλλα τέσσερα παιδιά το δικαίωμα να επισκεφτούν το εργοστάσιο σοκολάτας του εκκεντρικού Γουίλι Γουόνκα.
Γραμμένο το 1964, το ομότιτλο βιβλίο του Ρόαλντ Νταλ φαντάζει λιγάκι ξεπερασμένο με τις ηθικοπλαστικές απόψεις του για τη λαιμαργία που κακομαθαίνει τα παιδιά. Παίρνοντας στα χέρια του αυτό το υλικό, ο Τιμ Μπάρτον δεν κάνει απλώς μια παραμυθένια φαντασμαγορία, αλλά μια ντελιριακή σε σκηνογραφικά ευρήματα ταινία, που περιγράφει τον μικρό ήρωά του ως έναν δραπέτη από το λογοτεχνικό σύμπαν του Ντίκενς και προσθέτει τον σύνθετο και εντυπωσιακό ρόλο του Τζόνι Ντεπ στην πινακοθήκη των τυπικών μπαρτονικών ηρώων.
Ένα πάμφτωχο αγόρι κερδίζει μαζί με άλλα τέσσερα παιδιά το δικαίωμα να επισκεφτούν το εργοστάσιο σοκολάτας του εκκεντρικού Γουίλι Γουόνκα.
Γραμμένο το 1964, το ομότιτλο βιβλίο του Ρόαλντ Νταλ φαντάζει λιγάκι ξεπερασμένο με τις ηθικοπλαστικές απόψεις του για τη λαιμαργία που κακομαθαίνει τα παιδιά. Παίρνοντας στα χέρια του αυτό το υλικό, ο Τιμ Μπάρτον δεν κάνει απλώς μια παραμυθένια φαντασμαγορία, αλλά μια ντελιριακή σε σκηνογραφικά ευρήματα ταινία, που περιγράφει τον μικρό ήρωά του ως έναν δραπέτη από το λογοτεχνικό σύμπαν του Ντίκενς και προσθέτει τον σύνθετο και εντυπωσιακό ρόλο του Τζόνι Ντεπ στην πινακοθήκη των τυπικών μπαρτονικών ηρώων.
ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ
ΒΟΥΛΗ 23.00
Κωμωδία, 1951 (Α/Μ), 85'
LA POISON. Γαλλική ταινία του Σασά Γκιτρί, με τους Μισέλ Σιμόν, Ζερμέν Ρεβέ, Ζαν Ντεμπικούρ.
Ο Πολ και η Μπλαντίν είναι ένα παντρεμένο ζευγάρι που μισούνται θανάσιμα και θέλουν να σκοτώσουν ο ένας τον άλλον στην κατάμαυρη κωμωδία του Σασά Γκιτρί.
Πολύ πριν εφευρεθεί ο όρος «αποδόμηση», ο Γκιτρί με ευφυή αμοραλισμό και με τη χαρακτηριστική του λεκτική απλότητα και ευελιξία κάνει μια κυνική ηθογραφία για τη διάλυση του οικογενειακού ιστού. Όπως παλιότερα ο Ουέλς, στην εναρκτήρια σκηνή ο Γκιτρί παρουσιάζει το καστ (ανάμεσα στους οποίους και τον άγνωστο τότε Λουί ντε Φινές) και συγχαίρει τον Σιμόν για την ομολογουμένως απολαυστική ερμηνεία του.
Ο Πολ και η Μπλαντίν είναι ένα παντρεμένο ζευγάρι που μισούνται θανάσιμα και θέλουν να σκοτώσουν ο ένας τον άλλον στην κατάμαυρη κωμωδία του Σασά Γκιτρί.
Πολύ πριν εφευρεθεί ο όρος «αποδόμηση», ο Γκιτρί με ευφυή αμοραλισμό και με τη χαρακτηριστική του λεκτική απλότητα και ευελιξία κάνει μια κυνική ηθογραφία για τη διάλυση του οικογενειακού ιστού. Όπως παλιότερα ο Ουέλς, στην εναρκτήρια σκηνή ο Γκιτρί παρουσιάζει το καστ (ανάμεσα στους οποίους και τον άγνωστο τότε Λουί ντε Φινές) και συγχαίρει τον Σιμόν για την ομολογουμένως απολαυστική ερμηνεία του.
ΤΟ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟ ΔΑΣΟΣ
σινέ+ 23.00
Περιπέτεια, 1985 (Έγχρ.), 114'
THE EMERALD FOREST. Αμερικανική ταινία του Τζον Μπούρμαν, με τους Πάουερς Μπουθ, Τσάρλι Μπούρμαν, Μεγκ Φόστερ.
Ένας μηχανικός αναζητά στη ζούγκλα του Αμαζονίου τον επί δεκαετία χαμένο γιο του. Όταν όμως τον βρίσκει, εκείνος δεν θέλει να εγκαταλείψει τη φυλή στην οποία μεγάλωσε.
Θα μπορούσαμε να τη χαρακτηρίσουμε μια παραλλαγή του μύθου του Ταρζάν, αλλά αυτή η καλογυρισμένη περιπέτεια είναι μια ώριμη ταινία οικολογικού και εξελικτικού προβληματισμού, όπως και άλλες ταινίες του Μπούρμαν («Όταν Ξέσπασε η Βία»).
Ένας μηχανικός αναζητά στη ζούγκλα του Αμαζονίου τον επί δεκαετία χαμένο γιο του. Όταν όμως τον βρίσκει, εκείνος δεν θέλει να εγκαταλείψει τη φυλή στην οποία μεγάλωσε.
Θα μπορούσαμε να τη χαρακτηρίσουμε μια παραλλαγή του μύθου του Ταρζάν, αλλά αυτή η καλογυρισμένη περιπέτεια είναι μια ώριμη ταινία οικολογικού και εξελικτικού προβληματισμού, όπως και άλλες ταινίες του Μπούρμαν («Όταν Ξέσπασε η Βία»).
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ
ALPHA 23.00
Κωμωδία, 2009 (Έγχρ.), 92'
WOMEN IN TROUBLE. Αμερικανική ταινία του Σεμπάσταν Γκουτιέρεζ, με τις Κάρλα Γκουτζίνο, Κόνι Μπρίτον, Μάρλι Σέλτον.
Πόρνες, ψυχοθεραπεύτριες και στελέχη επιχειρήσεων, όλες γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.
Η κλασική κωμωδία του Αλμοδοβάρ κοπιάρεται ξεδιάντροπα ως μια ένδειξη έμπνευσης σε ελεύθερη πτώση.
Πόρνες, ψυχοθεραπεύτριες και στελέχη επιχειρήσεων, όλες γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.
Η κλασική κωμωδία του Αλμοδοβάρ κοπιάρεται ξεδιάντροπα ως μια ένδειξη έμπνευσης σε ελεύθερη πτώση.
SICKO
ΕΤ1 23.45
Ντοκιμαντέρ, 2007 (Έγχρ.), 116'
Αμερικανική ταινία του Μάικλ Μουρ.
Με το γνωστό προβοκατόρικο, στα όρια του λαϊκισμού, αλλά αναμφίβολα διασκεδαστικό στιλ του, ο Μάικλ Μουρ αποκαλύπτει μερικές καυτές αλήθειες για το πώς ζουν και αρρωσταίνουν οι Αμερικανοί. Μια σειρά από περιστατικά αποκαλύπτουν ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες μετέρχονται θεμιτών κι αθέμιτων μεθόδων προκειμένου να βρουν παράθυρο ακύρωσης συμβολαίων αποζημίωσης, πάμπολλες φορές με μοιραία αποτελέσματα.
Η έρευνα, τυπικά τηλεοπτική (με εντυπωσιακά αρχειακά ευρήματα) και σε σοβαρό ύφος, παίρνει σιγά σιγά διαφορετική τροπή, όταν αρχίζει να συγκρίνει την αμερικανική εμπειρία με το καναδέζικο και το ευρωπαϊκό μοντέλο. Μια σπαρταριστή κωμωδία με πρωταγωνιστή τον Μάικλ Μουρ και πρόσχημα τα πλεονεκτήματα του δημόσιου συστήματος υγείας ξεκινά, για ν’ απογειωθεί σε σουρεαλιστικές νότες με το ταξίδι στο Γκουαντάναμο. Από ένα σημείο και μετά, το φλερτ με τους εύκολους εντυπωσιασμούς γίνεται οριακά επικίνδυνο. Αυτό που μένει σαν «κατακάθι» τελικά, όμως, είναι μια ξεκαρδιστική, αλλά και συγκινητική καταγγελία που ρίχνει στα μούτρα του –αμερικανικού κυρίως– κοινού μερικές χοντροκομμένες αλήθειες.
Με το γνωστό προβοκατόρικο, στα όρια του λαϊκισμού, αλλά αναμφίβολα διασκεδαστικό στιλ του, ο Μάικλ Μουρ αποκαλύπτει μερικές καυτές αλήθειες για το πώς ζουν και αρρωσταίνουν οι Αμερικανοί. Μια σειρά από περιστατικά αποκαλύπτουν ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες μετέρχονται θεμιτών κι αθέμιτων μεθόδων προκειμένου να βρουν παράθυρο ακύρωσης συμβολαίων αποζημίωσης, πάμπολλες φορές με μοιραία αποτελέσματα.
Η έρευνα, τυπικά τηλεοπτική (με εντυπωσιακά αρχειακά ευρήματα) και σε σοβαρό ύφος, παίρνει σιγά σιγά διαφορετική τροπή, όταν αρχίζει να συγκρίνει την αμερικανική εμπειρία με το καναδέζικο και το ευρωπαϊκό μοντέλο. Μια σπαρταριστή κωμωδία με πρωταγωνιστή τον Μάικλ Μουρ και πρόσχημα τα πλεονεκτήματα του δημόσιου συστήματος υγείας ξεκινά, για ν’ απογειωθεί σε σουρεαλιστικές νότες με το ταξίδι στο Γκουαντάναμο. Από ένα σημείο και μετά, το φλερτ με τους εύκολους εντυπωσιασμούς γίνεται οριακά επικίνδυνο. Αυτό που μένει σαν «κατακάθι» τελικά, όμως, είναι μια ξεκαρδιστική, αλλά και συγκινητική καταγγελία που ρίχνει στα μούτρα του –αμερικανικού κυρίως– κοινού μερικές χοντροκομμένες αλήθειες.
ΟΛΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΟΓΑ
MEGA 00.30
Δραματική, 2000 (Έγχρ.), 119'
ALL THE PRETTY HORSES. Αμερικανική ταινία του Μπίλι Μπομπ Θόρντονκ, με τους Ματ Ντέιμον, Πενέλοπε Κρουζ, Χένρι Τόμας.
Το 1949 ο Τζον, ένας νεαρός Τεξανός που λατρεύει τα άλογα, περιπλανιέται με το φίλο του Λέισι στο Μεξικό, πιάνει δουλειά σ’ ένα ράντσο, ερωτεύεται την όμορφη κόρη του αφεντικού του, αλλά εξαιτίας αυτής της επικίνδυνης σχέσης φυλακίζεται για κάτι που δεν διέπραξε.
Διασκευή ενός ογκωδέστατου μυθιστορήματος του Κόρμακ ΜακΚάρθι, πρώτο από την «Τριλογία των Συνόρων», που αναφέρεται στην οδύσσεια-μαθητεία ενός νεαρού τον οποίο θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε ως τον τελευταίο καουμπόη της Άγριας Δύσης. Ο Μπίλι Μπομπ Θόρντον γύρισε αρχικά μια εκδοχή τρεισήμισι ωρών, η οποία περιορίστηκε τελικά σε αυτή τη δίωρη κόπια, από την οποία όμως είναι ολοφάνερο ότι λείπει το οποιοδήποτε βάθος. Ωραία φωτογραφία, αλλά η αίσθηση που αποκομίζουμε είναι κάτι σαν «κλασικό εικονογραφημένο» ενός σημαντικού μυθιστορήματος. Ο Ματ Ντέιμον αδυνατεί να δώσει βαθύτερη δραματουργική υπόσταση στο χαρακτήρα του, η Πενελόπε Κρουζ έχει διακοσμητική παρουσία και ο μόνος που πραγματικά ξεχωρίζει είναι ο νεαρός Λούκας Μπακ, ο έφηβος από τον οποίο ξεκινούν όλα τα κακοπαθήματα των ηρώων.
Το 1949 ο Τζον, ένας νεαρός Τεξανός που λατρεύει τα άλογα, περιπλανιέται με το φίλο του Λέισι στο Μεξικό, πιάνει δουλειά σ’ ένα ράντσο, ερωτεύεται την όμορφη κόρη του αφεντικού του, αλλά εξαιτίας αυτής της επικίνδυνης σχέσης φυλακίζεται για κάτι που δεν διέπραξε.
Διασκευή ενός ογκωδέστατου μυθιστορήματος του Κόρμακ ΜακΚάρθι, πρώτο από την «Τριλογία των Συνόρων», που αναφέρεται στην οδύσσεια-μαθητεία ενός νεαρού τον οποίο θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε ως τον τελευταίο καουμπόη της Άγριας Δύσης. Ο Μπίλι Μπομπ Θόρντον γύρισε αρχικά μια εκδοχή τρεισήμισι ωρών, η οποία περιορίστηκε τελικά σε αυτή τη δίωρη κόπια, από την οποία όμως είναι ολοφάνερο ότι λείπει το οποιοδήποτε βάθος. Ωραία φωτογραφία, αλλά η αίσθηση που αποκομίζουμε είναι κάτι σαν «κλασικό εικονογραφημένο» ενός σημαντικού μυθιστορήματος. Ο Ματ Ντέιμον αδυνατεί να δώσει βαθύτερη δραματουργική υπόσταση στο χαρακτήρα του, η Πενελόπε Κρουζ έχει διακοσμητική παρουσία και ο μόνος που πραγματικά ξεχωρίζει είναι ο νεαρός Λούκας Μπακ, ο έφηβος από τον οποίο ξεκινούν όλα τα κακοπαθήματα των ηρώων.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ
ALPHA 01.00
Περιπέτεια, 2006 (Έγχρ.), 96'
STRIKING RANGE. Αμερικανική ταινία του Ντάνιελ Μίλικαν, με τους Λου Ντάιαμοντ Φίλιπς, Γιάνσι Μπάτλερ, Γκλεν Μορσάουερ.
Ένας μισθοφόρος προσλαμβάνεται από έναν πλούσιο επιχειρηματία για να τον προστατεύσει.
Η «υπαρξιακή» ανατροπή είναι ότι ο μισθοφόρος δεν πολυγουστάρει το αφεντικό του. Σε ψήνει αυτό να το δεις;
Ένας μισθοφόρος προσλαμβάνεται από έναν πλούσιο επιχειρηματία για να τον προστατεύσει.
Η «υπαρξιακή» ανατροπή είναι ότι ο μισθοφόρος δεν πολυγουστάρει το αφεντικό του. Σε ψήνει αυτό να το δεις;
ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΙ
STAR 01.00
Περιπέτεια, 2003 (Έγχρ.), 110'
BIKER BOYZ. Αμερικανική ταινία του Ρέγκι Ροκ Μπάιθγουντ, με τους Λόρενς Φίσμπερν, Ντέρεκ Λιουκ, Ορλάντο Τζόουνς.
Δύο μηχανόβιοι, ο ένας αρχηγός μιας ομάδας μοτοσικλετιστών και ο άλλος, ο νεαρός γιος του μηχανικού του πρώτου, έρχονται σε κόντρα.
Είναι σαν να βλέπεις τη δίτροχη εκδοχή των «Μαχητών του Δρόμου». Όχι τόσο εντυπωσιακή στις σκηνές της ταχύτητας, αλλά με μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους χαρακτήρες, σαν να επρόκειτο για γουέστερν. Το κοινό του το έχει σίγουρο, αλλά μπορεί να τραβήξει και άλλους λόγω πρωταγωνιστών – σαφώς περισσότερων κυβικών από τον Βιν Ντίζελ.
Δύο μηχανόβιοι, ο ένας αρχηγός μιας ομάδας μοτοσικλετιστών και ο άλλος, ο νεαρός γιος του μηχανικού του πρώτου, έρχονται σε κόντρα.
Είναι σαν να βλέπεις τη δίτροχη εκδοχή των «Μαχητών του Δρόμου». Όχι τόσο εντυπωσιακή στις σκηνές της ταχύτητας, αλλά με μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους χαρακτήρες, σαν να επρόκειτο για γουέστερν. Το κοινό του το έχει σίγουρο, αλλά μπορεί να τραβήξει και άλλους λόγω πρωταγωνιστών – σαφώς περισσότερων κυβικών από τον Βιν Ντίζελ.
ΤΕΚΙΛΑ ΣΑΝΡΑΪΖ
STAR 03.15
Αστυνομική, 1988 (Έγχρ.), 115'
TEQUILA SUNRISE. Αμερικανική ταινία του Ρόμπερτ Τάουν, με τους Μελ Γκίμπσον, Μισέλ Φάιφερ, Κερτ Ράσελ.
Ο σεναριογράφος της «Τσαϊνατάουν» φτιάχνει ένα καλοστημένο θρίλερ για τις γεμάτες υπονοούμενα σχέσεις δύο πρώην φίλων, ενός αστυνομικού κι ενός εμπόρου ναρκωτικών, που διεκδικούν την ίδια γυναίκα.
Αυτό το καλοφτιαγμένο φιλμικό κοκτέιλ έχει, όμως, παλιομοδίτικη γεύση – σαν να πίνεις στο «Au Revoir» της Πατησίων αντί για το «42»!
Ο σεναριογράφος της «Τσαϊνατάουν» φτιάχνει ένα καλοστημένο θρίλερ για τις γεμάτες υπονοούμενα σχέσεις δύο πρώην φίλων, ενός αστυνομικού κι ενός εμπόρου ναρκωτικών, που διεκδικούν την ίδια γυναίκα.
Αυτό το καλοφτιαγμένο φιλμικό κοκτέιλ έχει, όμως, παλιομοδίτικη γεύση – σαν να πίνεις στο «Au Revoir» της Πατησίων αντί για το «42»!
ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΑΡΡΑΒΩΝΩΝ
ΑΝΤ1 03.20
Κομεντί, 2005 (Έγχρ.), 89'
THE ENGAGEMENT RING. Αμερικανική τηλεταινία του Στίβεν Σάχτερ, με τους Πατρίσια Χίτον, Βίνσεντ Σπάνο, Τόνι Λο Μπιάνκο.
Η ανάμνηση μιας πρότασης γάμου που δεν έγινε ποτέ από παρεξήγηση, επανέρχεται όταν δύο οικογένειες οινοποιών επιχειρούν να συνεργαστούν.
Χαριτωμένες παρεξηγήσεις με φόντο τους αμπελώνες της κοιλάδας Νάπα και λαχταριστά ιταλικά εδέσματα. Σε στέλνει κατευθείαν στο ψυγείο.
Η ανάμνηση μιας πρότασης γάμου που δεν έγινε ποτέ από παρεξήγηση, επανέρχεται όταν δύο οικογένειες οινοποιών επιχειρούν να συνεργαστούν.
Χαριτωμένες παρεξηγήσεις με φόντο τους αμπελώνες της κοιλάδας Νάπα και λαχταριστά ιταλικά εδέσματα. Σε στέλνει κατευθείαν στο ψυγείο.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ
ALPHA 04.15
Περιπέτεια, 2006 (Έγχρ.), 96'
STRIKING RANGE. Αμερικανική ταινία του Ντάνιελ Μίλικαν, με τους Λου Ντάιαμοντ Φίλιπς, Γιάνσι Μπάτλερ, Γκλεν Μορσάουερ.
Ένας μισθοφόρος προσλαμβάνεται από έναν πλούσιο επιχειρηματία για να τον προστατεύσει.
Η «υπαρξιακή» ανατροπή είναι ότι ο μισθοφόρος δεν πολυγουστάρει το αφεντικό του. Σε ψήνει αυτό να το δεις;
Ένας μισθοφόρος προσλαμβάνεται από έναν πλούσιο επιχειρηματία για να τον προστατεύσει.
Η «υπαρξιακή» ανατροπή είναι ότι ο μισθοφόρος δεν πολυγουστάρει το αφεντικό του. Σε ψήνει αυτό να το δεις;
(athinorama)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου