Με τις μεγάλες επιχειρήσεις να κινούνται λίγο κάτω από τα περσινά επίπεδα και τις μικρές να καταγράφουν πτώση που σε τοπικές αγορές φτάνει ακόμη
και το 40%, κύλησε η πρώτη βδομάδα των χειμερινών εκπτώσεων οι οποίες,
σύμφωνα με τους εμπόρους, είναι οι πλέον κρίσιμες για την επιβίωση
χιλιάδων επιχειρήσεων σε όλη την Ελλάδα.
Αν και τα ποσοστά μείωσης των τιμών κυμάνθηκαν από την πρώτη κιόλας ημέρα στο 50%, με αρκετές επιχειρήσεις να διαθέτουν τα προϊόντα τους ακόμη και κατά 60% έως 80% φθηνότερα, οι καταναλωτές παραμένουν επιφυλακτικοί και αρκούνται, στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, σε διερευνητικές επισκέψεις χωρίς να ψωνίζουν. Σύμφωνα με επιχειρηματίες από τον κλάδο των μεγάλων αλυσίδων, οι πωλήσεις από την αρχή του νέου έτους κινούνται αρνητικά, κάτι που επιβεβαιώνουν και οι εκπρόσωποι της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) αλλά και οι εκπρόσωποι του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος. Στο σύνολό τους οι επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους για να προσελκύσουν τους καταναλωτές και δεν διστάζουν ακόμα και να κάνουν έκπτωση πάνω στην έκπτωση, αρκεί οι πελάτες να μην φύγουν από το μαγαζί χωρίς να ψωνίσουν.
Αν και τα ποσοστά μείωσης των τιμών κυμάνθηκαν από την πρώτη κιόλας ημέρα στο 50%, με αρκετές επιχειρήσεις να διαθέτουν τα προϊόντα τους ακόμη και κατά 60% έως 80% φθηνότερα, οι καταναλωτές παραμένουν επιφυλακτικοί και αρκούνται, στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, σε διερευνητικές επισκέψεις χωρίς να ψωνίζουν. Σύμφωνα με επιχειρηματίες από τον κλάδο των μεγάλων αλυσίδων, οι πωλήσεις από την αρχή του νέου έτους κινούνται αρνητικά, κάτι που επιβεβαιώνουν και οι εκπρόσωποι της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) αλλά και οι εκπρόσωποι του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος. Στο σύνολό τους οι επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους για να προσελκύσουν τους καταναλωτές και δεν διστάζουν ακόμα και να κάνουν έκπτωση πάνω στην έκπτωση, αρκεί οι πελάτες να μην φύγουν από το μαγαζί χωρίς να ψωνίσουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου