Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Παίρνει Γέντρισεκ ο ΠΑΟ

Τον ερχομό του στην Ελλάδα για να αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό προανήγγειλε ο Έρικ Γέντρισεκ, σε δηλώσεις του στην «SportDay». Οι πρωταθλητές Ελλάδας τα έχουν βρει σε όλα με τη Σάλκε και το μόνο που απομένει είναι να πει το «ναι» ο Σλοβάκος επιθετικός ώστε να ντυθεί στα πράσινα. Τον Ρινάουντο ζήτησε ο Ζεσουάλδο Φερέιρα για την μεσαία γραμμή.


«Αυτό που μού έχει διαμηνύσει η Σάλκε είναι ότι με τον Παναθηναϊκό όλα έχουν συμφωνηθεί και ότι εξαρτάται από το τι θα αποφασίσω εγώ. Το ζητούμενο για μένα είναι να παίζω. Αυτό είχα ζητήσει από την ομάδα μου, που πιστεύει ότι θα ήταν καλύτερο να μην είμαι ανενεργός μέχρι το τέλος της σεζόν. Πρέπει να πάρω ευκαιρίες κι αυτό είναι που επιθυμώ κι εγώ» ήταν τα λόγια του Σλοβάκου φορ, ο οποίος πρόσθεσε: «Μιλάμε για ομάδα τοπ επιπέδου. Χωρίς δεύτερη κουβέντα. Σε τέτοιους συλλόγους θέλω να αγωνίζομαι. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να έρθω στην Ελλάδα για να παίξω ποδόσφαιρο».

Ερωτηθείς για ενδιαφέρον από άλλους συλλόγους τόνισε: «Ναι υπάρχουν προτάσεις. Οι περισσότερες από αυτές εξετάζονται από τον μάνατζέρ μου. Ο Παναθηναϊκός είναι ίσως η καλύτερη προοπτική για την καριέρα μου. Δεν έχω υπογράψει το παραμικρό μέχρι τώρα και τη Δευτέρα, αν δεν υπάρξει κάποια εξέλιξη τις επόμενες μέρες, πρέπει να είμαι με τη Σάλκε. Πιστεύω ότι μέχρι τότε, όμως, όλα θα έχουν ξεκαθαρίσει».

Η συμφωνία που έχει επέλθει ανάμεσα στη Σάλκε και τον Παναθηναϊκό είναι για δανεισμό του ποδοσφαιριστή μέχρι τον Μάιο, με το «τριφύλλι» να δίνει 200.000 ευρώ στη γερμανική ομάδα και άλλες 350.000 ευρώ στον παίκτη για συμβόλαιο έξι μηνών. Η Σάλκε έχει βάλει οψιόν αγοράς το ερχόμενο καλοκαίρι 1 εκατ. ευρώ και εφόσον ο Παναθηναϊκός τον αγοράσει, οι ετήσιες απολαβές του παίκτη θα είναι 750.000 ευρώ.


http://www.sport-fm.gr/article/384344

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου