Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

ΣΠΑΤΑΛΗ ΑΝΩ ΤΟΥ 1 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΕΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΤΥΠΟΥ 214

Στη γραμμή Τσοχατζόπουλου η κυβέρνηση

Εκτός απροόπτου, θα αποδειχθεί ότι η σημερινή εξουσία δεν μπορεί να ξεφύγει από το διαχειριστικό παρελθόν της και τις κακές συνήθειες που τόσο συνέβαλαν στην υπερχρέωση του ελληνικού Δημοσίου.

Επιμένουν στην υπογραφή

Με εντολή του πρωθυπουργού κ. Παπανδρέου προωθείται η υπογραφή της σκανδαλώδους σύμβασης που θα κοστίσει στον Έλληνα φορολογούμενο πάνω από 1 δισ. ευρώ και θα εξασφαλίσει τη μεταβίβαση των Ναυπηγείων του Σκαραμαγκά από τους αποτυχημένους Γερμανούς επενδυτές σε ένα αμφίβολης αξιοπιστίας επενδυτικό σχήμα από το Άμπου Ντάμπι, στο οποίο κυριαρχεί Γαλλολιβανέζος επιχειρηματίας με ειδίκευση στην αξιοποίηση προβληματικών καταστάσεων, ανάλογες με εκείνες του Σκαραμαγκά.

Η κυβέρνηση Σημίτη - Τσοχατζόπουλου έδωσε «προίκα» στους Γερμανούς επενδυτές, που οδήγησαν το ναυπηγείο σε πλήρες αδιέξοδο, παραγγελία γερμανικών υποβρυχίων τύπου 214 συνολικού κόστους 2,5 δισ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη παραγγελία θεωρήθηκε υπερεπείγουσα το 2000-2001, το ελληνικό Δημόσιο κατέβαλε ως προκαταβολή το 80% του συνολικού ποσού -γύρω στα 2 δισεκατομμύρια ευρώ- και το Πολεμικό Ναυτικό δεν έχει παραλάβει ακόμα τα υποβρύχια τύπου 214 εξαιτίας τεχνικών προβλημάτων και καθυστέρησης στη ναυπήγησή τους.
Αντί να διδαχθεί από το δαπανηρό φιάσκο των γερμανικών υποβρυχίων τύπου 214, η κυβέρνηση Παπανδρέου προχωράει στην παραγγελία ακόμη δύο υποβρυχίων αυτού του τύπου, προκειμένου να εξασφαλίσει κύκλο εργασιών άνω του 1 δισ. ευρώ στους επενδυτές από το Άμπου Ντάμπι, με δαπάνες, εννοείται, του σκληρά δοκιμαζόμενου φορολογούμενου λαού.

Μαύρο χρήμα

Η παραγγελία των γερμανικών υποβρυχίων τύπου 214 επί κυβέρνησης Σημίτη - Τσοχατζόπουλου αποδεικνύεται ιδιαίτερα ζημιογόνα για τα συμφέροντα του ελληνικού Δημοσίου. Επιταχύνθηκε η πορεία του ελληνικού Δημοσίου προς την υπερχρέωση, απέτυχε παταγωδώς η πολυδιαφημισμένη ιδιωτικοποίηση των Ναυπηγείων του Σκαραμαγκά και το Πολεμικό Ναυτικό δεν προμηθεύτηκε ένα πολεμικό σύστημα το οποίο υποτίθεται πως ήταν εντελώς απαραίτητο για την κάλυψη των αναγκών της εθνικής άμυνας.
Όλος αυτός ο διαχειριστικός παραλογισμός εξηγείται, με βάση δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου και διαπιστώσεις των αρμόδιων γερμανικών Αρχών, από το γεγονός ότι η παραγγελία του 2000-2001 συνοδεύτηκε από μίζες ύψους 90 εκατομμυρίων ευρώ που καταβλήθηκαν σε «άγνωστους» Έλληνες αξιωματούχους οι οποίοι προώθησαν, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, την επίμαχη συμφωνία.

Απαράδεκτες διευκολύνσεις

Διευρύνοντας μία σκανδαλώδη συμφωνία της περιόδου Σημίτη - Τσοχατζόπουλου, η κυβέρνηση Παπανδρέου διολισθαίνει σε απαράδεκτες διευκολύνσεις προς τους παλιούς και νέους επενδυτές.
Ψαλιδίζει με προκλητικό τρόπο τα πρόστιμα που επέβαλε το ΣΔΟΕ στους Γερμανούς για την έκδοση αμφίβολης ποιότητας τιμολογίων κατά την περίοδο που διαχειρίζονταν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Αναλαμβάνει, επίσης, τη δέσμευση ότι δεν θα στραφεί εναντίον των εκπροσώπων των Γερμανών επενδυτών σε περίπτωση που προκύψουν ποινικές ευθύνες για την ιδιοτελή κακοδιαχείριση των εξοπλιστικών προγραμμάτων που ανατέθηκαν στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Η τακτική που ακολουθεί ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Βενιζέλος, προφανώς καθ’ υπόδειξιν του Μαξίμου, οδηγεί σε μία σκανδαλώδη τακτοποίηση διαχειριστικών και ποινικών εκκρεμοτήτων ξένων επενδυτών που έβλαψαν με τα λάθη και τις παραλείψεις τους τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα του ελληνικού Δημοσίου.
Απαράδεκτες διευκολύνσεις παρατηρούνται και σε ό,τι αφορά τους επενδυτές από το Άμπου Ντάμπι. Η Βουλή ενέκρινε τη μεταβίβαση των Ναυπηγείων του Σκαραμαγκά στην εταιρεία Άμπου Ντάμπι Μαρ, στη συνέχεια, όμως, αποφασίστηκε να μεταβιβαστούν σε άλλη εταιρεία που ελέγχεται από τα ίδια συμφέροντα, δεν έχει, όμως, την ίδια οικονομική επιφάνεια ούτε προσφέρει στοιχειώδεις εγγυήσεις αξιοπιστίας.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το ελληνικό Δημόσιο επιδοτεί με πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ την αλλαγή ιδιοκτησίας στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, χωρίς να έχει παρουσιαστεί από τους νέους επενδυτές βιώσιμο business plan ούτε να έχουν δοθεί εγγυήσεις για τη διατήρηση των θέσεων απασχόλησης, στο όνομα των οποίων γίνονται από το 2000 όλα τα διαχειριστικά εγκλήματα σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου και των φορολογουμένων.
http://www.citypress.gr/index.html?action=article&article=77428

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου