Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Ο Bradley Cooper, o πιο σέξι άνδρας της χρονιάς

Μετά τον Brad Pitt και τον George Clooney, ο Bradley Cooper χρίστηκε ως ο πιο σέξι άνδρας εν ζωή στον πλανήτη. Μετριόφρων ο ίδιος ο 36χρονος ηθοποιός ανέφερε στο περιοδικό People όταν του ανακοίνωσαν την τιμή ότι θεωρεί τον εαυτό του απλώς εμφανίσιμο: «Μερικές φορές φαίνομαι καταπληκτικός κι άλλες είμαι απλώς απαίσιος!» πρόσθεσε.


Συμπλήρωσε επίσης ότι για την τιμή που του αποδόθηκε αυτός που θα χαρεί πολύ... θα είναι η μητέρα του! «Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν: ω η μητέρα μου θα χαρεί πολύ!», ομολόγησε κι επιπλέον εξομολογήθηκε ότι αυτήν την εποχή είναι ελεύθερος... κι ωραίος: «Είμαι μόνος μου στα 36 χρόνια μου. Αν είσαι εργένης και τυχαίνει να είσαι στον χώρο του θεάματος αμέσως σε θεωρούν ‘’παίκτη’’. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου γυναικά!», είπε ο Bradley που πριν από έναν χρόνο χώρισε από την επί δύο χρόνια αγαπημένη του Renee Zellweger. Τελευταία φήμες τον έφεραν να βγαίνει με την Jennifer Lopez.

Ο περυσινός νικητής του τίτλου Ryan Reynolds δεν κατάφερε καν να κατακτήσει μία θέση στη δεκάδα των πιο σέξι ανδρών, ενώ εφέτος στις πρώτες δέκα θέσεις κάνει την είσοδό του και ο σύντροφος της Jennifer Aniston Justin Theroux, αλλά και ο Ryan Gosling, που με το ιδιαίτερο στιλ του έχει κερδίσει βλέμματα και θαυμασμό.
 
THE SUN

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου