Την περασμένη Τρίτη υπεγράφη η σύμβαση για τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός σε λιγότερο από 3 χρόνια η απόσταση Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3,5 ώρες.
Η νέα χάραξη, μήκους 120 χλμ, έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160-200 χλμ/ώρα και αντικαθιστά το ορεινό τμήμα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής.
Στο πρώτο τμήμα μεταξύ Τιθορέας και Λιανοκλαδίου περιλαμβάνεται η δίδυμη σήραγγα Καλλιδρόμου μήκους 9,036 χλμ, ενώ το δεύτερο τμήμα, μεταξύ Λιανοκλαδίου και Δομοκού, διασχίζει το όρος Όθρυς με δίδυμη σήραγγα μήκους 6,38 χλμ.
Η ολοκλήρωση των εργασιών για το πρώτο τμήμα, Τιθορέα-Λιανοκλάδι προβλέπεται να γίνει σε 24 μήνες, ενώ το σύνολο του έργου θα είναι έτοιμο σε 32 μήνες, οπότε και η διάρκεια του ταξιδιού Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα μειωθεί στις 3,5 ώρες.
(iefimerida)
Η νέα χάραξη, μήκους 120 χλμ, έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160-200 χλμ/ώρα και αντικαθιστά το ορεινό τμήμα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής.
Στο πρώτο τμήμα μεταξύ Τιθορέας και Λιανοκλαδίου περιλαμβάνεται η δίδυμη σήραγγα Καλλιδρόμου μήκους 9,036 χλμ, ενώ το δεύτερο τμήμα, μεταξύ Λιανοκλαδίου και Δομοκού, διασχίζει το όρος Όθρυς με δίδυμη σήραγγα μήκους 6,38 χλμ.
Η ολοκλήρωση των εργασιών για το πρώτο τμήμα, Τιθορέα-Λιανοκλάδι προβλέπεται να γίνει σε 24 μήνες, ενώ το σύνολο του έργου θα είναι έτοιμο σε 32 μήνες, οπότε και η διάρκεια του ταξιδιού Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα μειωθεί στις 3,5 ώρες.
(iefimerida)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου