Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Σπάνια ασθένεια ανάγκασε το νεαρό τερματοφύλακα, Μπ. Ταμπάση, να αποσυρθεί

Το άσχημο παιχνίδι της μοίρας για τον Ταμπάση – Η σπάνια ασθένεια που ανάγκασε τ
Τη στιγμή που πίστευε ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να ζήσει τα όνειρά του, ο Μπάμπης Ταμπάσης δέχθηκε το σκληρό χτύπημα της μοίρας. Ο 27χρονος τερματοφύλακας διαπίστωσε πως πάσχει από μία σπάνια ασθένεια, που του δημιουργεί πρόβλημα στην όραση και αναγκάστηκε να κρεμάσει τα γάντια του.


Ολα ξεκίνησαν για τον ποδοσφαιριστή, που έχει περάσει από τον Πανιώνιο και το Διαγόρα, στις αρχές του 2013 όταν αγωνιζόταν με τη φανέλα του ΠΑΣ Γιάννινα. Χωρίς να υπάρχει προηγούμενο, ξαφνικά, στον αγώνα Κυπέλλου με τον Φωστήρα, τον περασμένο Ιανουάριο, διαπίστωσε ότι από τη μία στιγμή στην άλλη, δεν έβλεπε καλά.

«Το παιχνίδι ήταν βραδινό και με τους προβολείς απέναντι μου, με την βροχή να πέφτει, δυσκολευόμουν να δω. Η όραση μου ήταν θολή, δεν έβλεπα καθαρά και μοιραία ζήτησα να βγω...», είπε μιλώντας στην ιστοσελίδα του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αμοιβομένων Ποδοσφαιριστών.

Λίγες ημέρες αργότερα, απέναντι στον Πανθρακικό, ήταν και πάλι κάτω από τα δοκάρια του ΠΑΣ Γιάννινα. Η ιστορία επαναλήφθηκε και θεώρησε πως δεν ήταν σύμπτωση, αλλά υπήρχε πρόβλημα. «Εντελώς ξαφνικά, χωρίς κάποια ένδειξη ή "προειδοποίηση", μόλις σκοτείνιαζε ή απλώς σουρούπωνε, αποδυναμωνόταν η όραση μου, δεν μπορούσα να δω καθαρά. Το ίδιο συνέβαινε και όταν συννέφιαζε. Η ομάδα μου προσπάθησε να με προφυλάξει, κανείς δεν είπε τίποτα προς τα έξω για τους λόγους που έγινα αλλαγή σε αυτά τα 2 ματς, αλλά, πλέον, ήταν φανερό ότι δεν μπορούσαν να με εμπιστευθούν. Εκεί κατάλαβα ότι, ουσιαστικά, τελείωσαν όλα για εμένα...», θυμάται ο παίκτης.

Οπως διαπίστωσε από τις εξετάσεις που υποβλήθηκε, πάσχει από τη νόσο Stargardt. «Ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Πάλι καλά που μέσα στην ατυχία μου είμαι τυχερός. Οσο μεγαλύτερος αποκτήσεις το πρόβλημα, τόσο πιο αργά εξελίσσεται η συγκεκριμένη νόσος. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι θα γίνει, ποια θα είναι η τελική επίπτωση στην όραση μου», προσθέτει ο Ταμπάσης, που προσπαθεί να διατηρήσει την αισιοδοξία του. Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή σε αυτή την ασθένεια, αλλά η μείωση της όρασης μπορεί να φθάσει έως και το 1/10 για τον πάσχοντα.

Μόλις άκουσε τα άσχημα νέα, κράτησε την ψυχραιμία του. Οι εξετάσεις του πήγαν σε ειδικά κέντρα στο εξωτερικό, αλλά και εκεί που του είπαν ξεκάθαρα πως δεν υπάρχει λύση. Προσπαθώντας να μείνει στην ενεργό δράση πήρε μεταγραφή στην Πεύκη, στο πρωτάθλημα της Γ Εθνικής. Σύντομα όμως κατάλαβε πως δεν μπορούσε να συνεχίσει, καθώς δεν ήθελε να εκθέσει την ομάδα που θα τον εμπιστευόταν. Για αυτό αποσύρθηκε.

«Είμαι σχετικά ψύχραιμος. Και τι άλλο μπορώ να κάνω. Μου έτυχαν και άλλα χειρότερα στη ζωή μου», λέει ο 27χρονος, που τον Ιούνιο έχασε τον πατέρα του.

(iefimerida)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου