Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Μπέος: Θα γίνω δήμαρχος που θα παραμιλάει όλη η Ελλάδα...

Έστειλε μήνυμα στους πιθανούς του αντιπάλους να μην κατέβουν γιατί θα χάσουν!

Ο Αχχιλέας Μπέος πάει για ...δήμαρχος. Ο ίδιος τόνισε ότι αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα παραμιλάει μαζί του όλη η Ελλάδα. Μάλιστα σημείωσε ότι θα ανακοινώσει την όποια απόφασή μέσα στις γιορτές "για να πάρει ο κόσμος ένα ευχάριστο μήνυμα από τον Αϊ Βασίλη!".


Αναλυτικά τα όσα είπε ο Μπέος στον ραδιοφωνικό σταθμό "Βόλος 986" σχετικά με τις σκέψεις του να διεκδικήσει τον Δήμο Βόλου:

"Υπάρχει μία σκέψη να κατέβω για δήμαρχος. Αρχίζει και δημιουργείται πιο έντονα αυτή η σκέψη, γιατί βλέπω ότι τα τελευταία χρόνια δεν έχω δει ένα έργο. Δεν έχω δει μία προοπτική.  Ο Βόλος είναι η ωραιότερη πόλη στην Ελλάδα, στις καλύτερες της Ευρώπης και έχει τις δυνατότητες να είναι μία τελείως ανεξάρτητη οικονομία από πόρους, που θα έχουν γίνει από την προσέλευση πολλών τουριστών και από τα έργα που θα γίνουν  στις υποδομές. Θα δω πώς θα εξελιχθεί αυτή η σκέψη μου.

Αυτή τη χρονική στιγμή έχει την προτεραιότητα να καθαρίσει το όνομά μου και των παιδιών μου. Αν πουν κάποιοι ότι είμαι υπόδικος, τους λέω ότι μέχρι να τελεσιδικήσει η απόφαση του Αρείου Πάγου, έχω δικαίωμα να βάλω υποψηφιότητα για δήμαρχος, για βουλευτής, για οτιδήποτε. Για ν’ ασχοληθώ όμως, πρέπει να δώσω όλη μου την ενέργεια. Είμαι υπό σκέψη, αλλά για να πάρω την απόφαση, κριτήριό μου θα είναι η πόλη του Βόλου να έχει μία άλλη εικόνα μετά τη θητεία μου.

Δεν είμαι πολιτικός αλλά αληθινός. Θα είμαι δίπλα στα προβλήματα του Βόλου. Αν πάρω την απόφαση, ο Αχιλλέας Μπέος δε θα έχει αντίπαλο και θα είναι δήμαρχος όλων των πολιτών, για όλους τους Βολιώτες και αντικειμενικός. Δεν υπάρχει εδώ Νέα Ιωνία ή Βόλος. Αλλιώς σκέπτομαι στο ποδόσφαιρο, διαφορετικά θα ενεργώ εκεί. Δεν ήρθε η ώρα αυτή, όταν έρθει οι αντίπαλοί μου θα το μάθουν. Δίνεται μία ευκαιρία να έχει ο Βόλος έναν δήμαρχο που θα παραμιλάει όλη η Ελλάδα.

Να ξέρετε ότι αυτό που θα πω, θα το νιώσει και ο πιο φανατικός Νικιώτης. Εγώ δεν είμαι πολιτικός. Με πλησίασε πολύς κόσμος, με πίεσε πολύς κόσμος. Την απόφαση θα την πάρω κοντά στις γιορτές, για να πάρει και ο κόσμος ένα ευχάριστο μήνυμα από τον Αϊ Βασίλη. Όταν το αποφασίσω, ας μην κατέβουν πολλοί, γιατί θα τρέχω μόνος μου. Και οι συνεργάτες μου δε θα είναι πολιτικοί, αλλά φρέσκοι και νέοι άνθρωποι, που θα τους γράψει η ιστορία. Κάντε ένα γκάλοπ στους Νικιώτες αν με ήθελαν για πρόεδρο. Αν με ήθελαν, γιατί να μη με θέλουν για δήμαρχο."

(parapolitika)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου