Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Αμπιντάλ: Ο Άλβες μού προσέφερε το συκώτι του!

Η περιπέτεια υγείας του Ερίκ Αμπιντάλ είναι λίγο πολύ γνωστή. Ο  Γάλλος προέβη το 2012 σε μεταμόσχευση ήπατος με τον ξάδερφό του να είναι τελικά ο δωρητής. Αυτό που δεν γνωρίζουν πολλοί είναι πως ο Ντάνι Άλβες, συμπαίκτης τότε του Αμπιντάλ στην Μπαρτσελόνα, είχε προσφερθεί να δωρίσει αυτός το συκώτι του στον ποδοσφαιριστή.


"Η σχέση μου με τον Ντάνι είναι κάτι περισσότερο από φιλική. Προσφέρθηκε να μου δωρίσει το συκώτι του. Φυσικά δεν μπορούσε να μου το δώσει αφού είναι επαγγελματίας αθλητής. Είναι πολύ συγκινητικό αυτό που ήθελε να κάνει, είναι σπουδαίος άνθρωπος".

Για την σχέση του με την Μπαρτσελόνα είπε:

"Έχω μια συμφωνία με τον σύλλογο η οποία λέει ότι αν ο παίκτης δεν είναι ενεργός πλέον γίνεται διευθυντής σχολών ποδοσφαίρου σε όλον τον κόσμο και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αποδεχθώ αυτή την πρόταση.

Ήθελα να συνεχίσω στη Μπαρτσελόνα αλλά πιο πολύ ήθελα να παίξω ποδόσφαιρο. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί πήρα αυτό που ήθελα. Οι αμφιβολίες για την υγεία μου ήταν φυσιολογικές. Τώρα είμαι τέλεια".

(contra)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου