Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Τσοχατζόπουλος: Ζητώ συγγνώμη

Συγγνώμη από τον ελληνικό λαό και από όσους συνεργάστηκαν μαζί του ζήτησε κατά την δευτερολογία του στο δικαστήριο ο πρώην υπουργός Άκης Τσοχατζόπουλος.


"Αισθάνομαι ευθύνη απέναντι στον κόσμο του ΠΑΣΟΚ και τους χιλιάδες ανθρώπους που δουλέψαμε μαζί. Με τον Ανδρέα Παπανδρέου, τον Κώστα Σημίτη και τον Γιώργη Παπανδρέου. Κάπου εκεί το ποτήρι ράγισε, έσπασαν τα πάντα. Έχουν όλοι ευθύνη. Οδηγήσαμε σε οικονομική χρεοκοπία τη χώρα και φορτωθήκαμε σκληρές, επώδυνες και εκδικητικές λύσεις των δανειστών μας", είπε ο Άκης Τσοχατζόπουλος και πρόσθεσε:

"Έχω υποχρέωση να απευθυνθώ στον κόσμο αυτόν, που αισθάνεται ότι τον έχω αδικήσει για όλα αυτά. Εγώ βέβαια χρεώνομαι το μέρος της ευθύνης που μου αναλογεί. Ζητώ να κατανοήσουν και να είναι ανοιχτοί με βάση τα χρόνια που δουλέψαμε μαζί και να δεχθούν τη συγγνώμη μου".

Νωρίτερα ο Άκης Τσοχατζόπουλος είχε ζητήσει από τους δικαστές να αφήσουν ελεύθερη τη σύζυγό του Βίκυ Σταμάτη. Η ίδια είχε ζητήσει την αποφυλάκισή της ώστε να πάει ξανά στο γιο της και υποστήριξε ότι δεν ήταν υποχρεωμένη να γνωρίζει από που προέρχονταν τα ποσά που διέθετε για εκείνη και την οικογένειά τους ο πρώην υπουργός.

Ο εξάδελφος του Άκη Τσοχατζόπουλου, Νίκος Ζήγρας, τον κάλεσε για ακόμη μια φορά να ομολογήσει τις πράξεις του και να ζητήσει συγγνώμη.

(megatv)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου