Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Μιχελάκης για Σταυρίδη: Η γυναίκα του Καίσαρα πρέπει και να φαίνεται τίμια

Το ρητό «η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει να είναι, αλλά και να φαίνεται τίμια», χρησιμοποίησε ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Μιχελάκης αναφερόμενος στην υπόθεση του τέως προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ Στέλιου Σταυρίδη που πέταξε στην Κεφαλονιά με το ιδιωτικό αεροπλάνο του Δημήτρη Μελισσανίδη.


Αναφερόμενος στον ΑΝΤ1 στην απόφαση της κυβέρνησης να ζητήσει την παραίτηση του κ. Σταυρίδη, ο κ. Μιχελάκης τόνισε πως αποδεικνύεται ότι η κυβέρνηση έχει πια πολύ καλύτερα αντανακλαστικά και οι ρυθμοί έχουν επιταχυνθεί.

Στην ορθότητα της απόφασής του να αποδεχθεί να ταξιδέψει στην Κεφαλονιά με το ιδιωτικό αεροπλάνο του επιχειρηματία Δημήτρη Μελισσανίδη επέμεινε στο μεταξύ, παρά το θόρυβο που δημιουργήθηκε, ο τέως πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ.

«Δεν είμαι μοναχός για να κρύβομαι» δήλωσε χαρακτηριστικά στον ΣΚΑΪ ο κ. Σταυρίδης, εκφράζοντας πάντως τη λύπη του που έφερε σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση με το θέμα που ανέκυψε.

«Καθόλου δεν μετάνιωσα, κάθε άλλο μάλιστα, ό,τι κάνω είναι με απόλυτη διαφάνεια και έχει μια πρακτικότητα (...) Ήταν επιλογή μου, όχι ελαφρότητα, να δεχθώ τη μεταφορά με το αεροπλάνο του Μελισσανίδη, θέλω να είμαι διαφανέστατος και να μην ντρέπομαι γι’ αυτό που κάνω. Δε θα γίνω μοναχός στα καλά καθούμενα επειδή πήρα τη θέση του προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ. Ήμουν πρόεδρος της Λέσχης Επιχειρηματικότητας έχω εγκάρδιες σχέσεις με όλους αυτούς τους επιχειρηματίες» επισήμανε.

(skai)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου