Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Πολυδώρας: Δεν ήμουν ποτέ κασέτα κανενός αρχηγού!

Επιμένει ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρώην πρόεδρος της Βουλής Βύρων Πολύδωρας στα όσα είπε για συνεργασία όλων των κομμάτων, ακόμη και της Χρυσής Αυγής παρά το γεγονός ότι έχει αποδοκιμαστεί και από στελέχη του κόμματός του, πολλά από τα οποία ζητούν τη διαγραφή του.


Μάλιστα, ο κ. Πολύδωρας ουσιαστικά πέταξε το γάντι στον πρωθυπουργό και πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά κατά τη διάρκεια της συνέντευξης που παραχώρησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης του Alpha. Στο ερώτημα αν φοβάται τη διαγραφή του απάντησε: «Δεν έχω φόβο, παρά μόνο φόβο Θεού. Δεν είναι η πρώτη φορά που βάλλομαι εκ των έσω. Το ενδεχόμενο αυτό κρίνω ότι με ελευθερώνει»,

Στην επισήμανση ότι ο ίδιος κινείται «εκτός κομματικής γραμμής» , ο κ. Πολύδωρας σημείωσε: «Εχω συνυπάρξει με επτά αρχηγούς. Δεν ήμουν άνθρωπος κασέτα με κανέναν από αυτούς. Δεν έχω δει κανένα όνειρο να είμαι το γραμμόφωνο κανενός αρχηγού».

Ο κ. Πολύδωρας επανέλαβε ότι δεν χρησιμοποίησε τη λέξη ποτέ «συνεργασία» όταν αναφέρθηκε στην Χρυσή Αυγή, ωστόσο υπογράμμισε ότι η Χρυσή Αυγή «δεν είναι απειλή για την δημοκρατία».
Σημείωσε τέλος ότι το αίτημα για συνεργασία το απευθύνει ο ίδιος σε όσους από τους παλαιούς ψηφοφόρους της Νέας Δημοκρατίας στεγάζονται προσωρινά στη Χρυσή Αυγή.
 
(iefimerida)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου