Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Σκουρλέτης: Έχω και εγώ μασκούλα, κάνω κακό; - ΝΔ: Το καρναβάλι του ΣΥΡΙΖΑ ξεκίνησε


Συνεχίζεται η άγρια κόντρα μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή τα ευρήματα Βίλα Αμαλία αλλά και την ΑΣΟΕ. Η δήλωση του εκπροσώπου Τύπου της Κουμουνδούρου Πάνου Σκουρλέτη που υποστήριξε ότι τα μπουκάλια που βρέθηκαν ήταν για ανακύκλωση προκάλεσε την άμεση αντίδραση της ΝΔ η οποία σε ανακοίνωσή της κάνει λόγο για καρναβάλι του ΣΥΡΙΖΑ το οποίο ξεκίνησε «πριν ακόμη τελειώσουν τα Χριστούγεννα».


Ο κ. Σκουρλέτης μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ και όταν ρωτήθηκε για την χθεσινή του δήλωση ότι όσα βρέθηκαν στην ΑΣΟΕΕ μετά την επέμβαση της αστυνομίας ήταν αντικείμενα καθημερινής χρήση, είπε πως «δεν ξέρω αν εσείς κάνετε ανακύκλωση. Εγώ κάνω ανακύκλωση και έχω συνήθως γύρω στα 15-20 μπουκάλια γυάλινα στο σπίτι. Είμαι ένοχος γι αυτό Εγώ λοιπόν σας λέω, επειδή έχω βρεθεί σε πορεία, έχω υποστεί τις επιθέσεις με χημικά, έχει βρεθεί να έχω και κάποια απ΄ αυτές τις μασκούλες που βάζουν. Κάνω κακό; Είναι παράνομο αυτό;»

Παράλληλα, ο εκπρόσωπος Τύπου της Κουμουνδούρου τόνισε πως αν ήθελε, η κυβέρνηση μπορούσε να χτυπήσει το παραεμπόριο «πιάνοντας από την κορυφή, από το κεφάλι, τους μεγαλοεισαγωγείς τους οποίους τους καλύπτουν».

Αμεση ήταν η αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας η οποία σε ανακοίνωσή της αναφέρει πως «ο κ. Τσίπρας, μέσω του κ. Σκουρλέτη, υποστηρίζει πως τα χιλιάδες μπουκάλια στη "Βίλα Αμαλία" και στην ΑΣΟΕΕ δεν ήταν για μολότοφ, αλλά για... ανακύκλωση. Επίσης, βάφτισε τα ρόπαλα... "σκουπόξυλα"...

Προφανώς, οι αντιασφυξιογόνες μάσκες, όπως αυτή που έχει, κατά δήλωσή του, και ο ίδιος ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, είναι για τις απόκριες... Το καρναβάλι του ΣΥΡΙΖΑ ξεκίνησε πριν ακόμη τελειώσουν τα Χριστούγεννα».

(iefimerida)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου