Αντιδράσεις προκάλεσε η απόφαση
της Pizza Hut να χαρίσει... δωρεάν πίτσες για 30 χρόνια (ή μια επιταγή
15.600 δολαρίων) σε όποιον υποβάλει στον Μπαράκ Ομπάμα ή στον Μιτ
Ρόμνεϊ, στη διάρκεια του ντιμπέιτ της Τρίτης, το ερώτημα... «Τι βάζετε
στην πίτσα σας: πεπερόνι ή λουκάνικο;»! Μετά τις επικρίσεις που δέχθηκε,
η γνωστή αλυσίδα πίτσας αποφάσισε να αποσύρει το ερώτημα, διατηρώντας
όμως το «έπαθλο».
Μπλογκ και μέσα μαζικής ενημέρωσης επέκριναν την εταιρεία ότι επιχειρεί να εκμεταλλευθεί τον «θόρυβο» που προκαλεί η προεκλογική καμπάνια για να προωθήσει τα προϊόντα τους; Εθεσαν δε το ερώτημα «Ως πού μπορεί να φτάσει μια εκστρατεία μπαρκετινγκ;».
Αιχμηρόήταν το σχόλιο ενός μπλόγκερ: «Θέλετε δωρεάν Pizza Hut για την υπόλοιπη ζωή σας; Απλά κοροϊδέψτε το αμερικανικό δημοκρατικό σύστημα σε ζωντανή τηλεοπτική σύνδεση. Αυτό που πρέπει να κάνει ο διαγωνιζόμενος είναι μόνο να γίνει περίγελος στην τηλεόραση μπροστά στον πρόεδρο των ΗΠΑ και εκατομμύρια Αμερικανούς».
Oι διαγωνιζόμενοι θα μπαίνουν πλέον στο Διαδίκτυο, προκειμένου να συμμετέχουν στον διαγωνισμό. Ενας από τους συμμετέχοντες θα επιλεγεί τυχαία ως νικητής.
Το τηλεοπτικό ντιμπέιτ προσελκύει εκατομμύρια θεατές και πολλές είναι οι εταιρείες που θέλουν να εκμεταλλευθούν την υψηλή τηλεθέαση.
Το προηγούμενο ντιμπέιτ παρακολούθησαν 67,2 εκατομμύρια τηλεθεατές, το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό σε ντιμπέιτ από το 1992.
(tanea)
Μπλογκ και μέσα μαζικής ενημέρωσης επέκριναν την εταιρεία ότι επιχειρεί να εκμεταλλευθεί τον «θόρυβο» που προκαλεί η προεκλογική καμπάνια για να προωθήσει τα προϊόντα τους; Εθεσαν δε το ερώτημα «Ως πού μπορεί να φτάσει μια εκστρατεία μπαρκετινγκ;».
Αιχμηρόήταν το σχόλιο ενός μπλόγκερ: «Θέλετε δωρεάν Pizza Hut για την υπόλοιπη ζωή σας; Απλά κοροϊδέψτε το αμερικανικό δημοκρατικό σύστημα σε ζωντανή τηλεοπτική σύνδεση. Αυτό που πρέπει να κάνει ο διαγωνιζόμενος είναι μόνο να γίνει περίγελος στην τηλεόραση μπροστά στον πρόεδρο των ΗΠΑ και εκατομμύρια Αμερικανούς».
Oι διαγωνιζόμενοι θα μπαίνουν πλέον στο Διαδίκτυο, προκειμένου να συμμετέχουν στον διαγωνισμό. Ενας από τους συμμετέχοντες θα επιλεγεί τυχαία ως νικητής.
Το τηλεοπτικό ντιμπέιτ προσελκύει εκατομμύρια θεατές και πολλές είναι οι εταιρείες που θέλουν να εκμεταλλευθούν την υψηλή τηλεθέαση.
Το προηγούμενο ντιμπέιτ παρακολούθησαν 67,2 εκατομμύρια τηλεθεατές, το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό σε ντιμπέιτ από το 1992.
(tanea)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου