Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Ποια ταινία να δείτε σήμερα στην TV;

ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ 2 

ALPHA 21.45
Κωμωδία, 2006 (Έγχρ.), 99'
BIG MOMMA’S HOUSE 2. Αμερικανική ταινία του Τζον Γουάιτσελ, με τους Μάρτιν Λόρενς, Νία Λονγκ, Έμιλι Πρόκτερ.

Πέντε χρόνια μετά την πρώτη ταινία, ο Μάρτιν Λόρενς επανέρχεται ως 70χρονη υπέρβαρη αθυρόστομη γιαγιά που τα λέει έξω από τα δόντια και δεν κολλά μπροστά σε τίποτα, όπως εδώ να κάνει τζετ σκι ή να βρεθεί σε σπα (και να μην αποκαλύψει τη μεταμφίεσή της).


Σε αντίθεση με το πρώτο μέρος, υπάρχουν ελάχιστα σκατολογικά ή σεξιστικά αστεία, ώστε το χιούμορ να εναρμονιστεί με το οικογενειακο-ηθικοπλαστικό περιεχόμενο της ταινίας: η Μπιγκ Μάμα σώζει την Αμερική από τους χάκερ που επιβουλεύονται την εθνική ασφάλεια, πρωτίστως όμως δίνει μαθήματα για το πώς πρέπει να είναι μια σωστή αμερικανική οικογένεια.



ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ
STAR 22.00
Περιπέτεια, 2004 (Έγχρ.), 174'
CATEGORY 6: DAY OF DESTRUCTION. Αμερικανική τηλεταινία του Ντικ Λόουρι, με τους Τόμας Γκίμπσον, Νάνσι ΜακΚίον, Μπράιαν Ντένεχι.

Για να δούμε ποιος θα μας σώσει σήμερα που δύο τυφώνες ενώνονται με τρομακτικές συνέπειες. Το ρόλο των προνοητικών και γενναίων ηρώων που θα προσπαθήσουν να προλάβουν την καταστροφή αναλαμβάνει ένας υπάλληλος εταιρείας ηλεκτρισμού (ο Χοτς του «Criminal Minds»), μια δημοσιογράφος και ένας βετεράνος μετεωρολόγος.

Ποτέ δεν κατάλαβα πώς μόνο 2-3 άνθρωποι σε παρόμοιες τηλεταινίες εμποδίζουν κάποιο φυσικό φαινόμενο που παρουσιάζεται ως συντέλεια του κόσμου – στα λόγια, βέβαια, γιατί τίποτα άλλο δεν σε πείθει ότι αυτό το αεράκι μπορεί να καταστρέψει κάτι περισσότερο από ένα beach bar στην παραλία.



ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΜΑΡΚ
ΒΟΥΛΗ 22.10
Πολεμική, 1965 (Έγχρ. & Α/Μ), 131'
THE HEROES OF TELEMARK. Αγγλική ταινία του Άντονι Μαν, με τους Ρίτσαρντ Χάρις, Κερκ Ντάγκλας, Μάικλ Ρεντγκρέιβ.

Το 1942, μια ομάδα από Νορβηγούς και Άγγλους κομάντο επιχειρεί να ανατινάξει ένα σχεδόν απόρθητο εργοστάσιο όπου παρασκευάζεται βαρύ ύδωρ από Γερμανούς επιστήμονες.

Κλασική ταινία ηρωικών κατορθωμάτων στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο με θαυμάσιες σκηνές δράσης μέσα στο χιονισμένο τοπίο, από έναν σκηνοθέτη που νιώθει πιο άνετα όταν εξερευνά το φυσικό τοπίο και τη σχέση του με τον άνθρωπο.


ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ 
MEGA 23.10
Τρόμου, 2008 (Έγχρ.), 91'
APRIL FOOL’S DAY. Αμερικανική ταινία των Μίτσελ Αλτιέρι και Φιλ Φλόρες, με τους Τέιλορ Κόουλ, Τζος Χέντερσον, Σκάουτ Τέιλορ-Κόμπτον.

Οι δύο σκηνοθέτες, γνωστοί με το παρατσούκλι «The Butcher Boys», μας κάνουν μια πρωταπριλιάτικη φάρσα με αυτό το ριμέικ της ταινίας τρόμου που ξεκίνησε το 1986 τη μόδα των νεανικών μακελεμάτων εκδίκησης. Εδώ, μια παρέα αντιπαθητικών εμφανίσιμων νεαρών που ευθύνεται για το θάνατο μιας κοπέλας σε ένα πάρτι, εξολοθρεύεται ένα χρόνο μετά από έναν μανιακό δολοφόνο.

Όλα είναι τόσο προβλέψιμα, αδιάφορα και κακότεχνα (κυρίως οι χαρές μιας ταινίας του είδους, δηλαδή το gore και το γυμνό), ώστε ακόμα και η ανατροπή του πρωτότυπου ανατρεπτικού φινάλε δεν σου αλλάζει την εντύπωση ότι κάποιος σου έκανε ανόητη πλάκα.


PUMPKINHEAD 3: Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ 
MEGA 01.15
Τρόμου, 2007 (Έγχρ.), 91'
PUMPKINHEAD 3: ASHES TO ASHES. Αμερικανο-αγγλο-ρουμανική τηλεταινία του Τζέικ Γουέστ, με τους Νταγκ Μπράντλεϊ, Λανς Χένρικσεν, Λίζα ΜακΆλιστερ.

Αφού παρατηρήσω ότι σήμερα στο κανάλι έχουν trash gore διάθεση (γιατί άραγε;), να προχωρήσω στην ταινία, που είναι άλλη μια απόδειξη για το πόσο άδικα έχει ξοδέψει το ταλέντο του ο Λανς Χένρικσεν, τον οποίο οι περισσότεροι (προτιμάμε να) τον θυμόμαστε από τo τηλεοπτικό «Millennium». Για όσους δεν έχουν δει τις δύο προηγούμενες ταινίες, ο Pumpkinhead είναι ένα μυθικό τέρας που ζωντανεύει για τρίτη φορά ώστε να σκοτώσει όποιον ευθύνεται για το παράνομο εμπόριο οργάνων σε μια μικρή πόλη.

Για όσους θεωρούν cult την πρωτότυπη ταινία, εδώ θα βρουν περισσότερες αναφορές σε εκείνη, αλλά τίποτα ιδιαίτερο που να δικαιολογεί άλλη μια αναγέννηση του Κολοκυθοκέφαλου.


ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
STAR 01.45
Θρίλερ, 1996 (Έγχρ.), 118'
EXTREME MEASURES. Αμερικανική ταινία του Μάικλ Άπτεντ, με τους Χιου Γκραντ, Τζιν Χάκμαν, Σάρα Τζέσικα Πάρκερ.

Δυο γυμνοί άνδρες δραπετεύουν από ένα μέρος που θυμίζει κάτι ανάμεσα σε άσυλο και φυλακή και τρέχουν έντρομοι στους νυχτερινούς δρόμους της Νέας Υόρκης. Λίγο αργότερα ο ένας από αυτούς πεθαίνει στα χέρια ενός νεαρού γιατρού. Ο γιατρός αυτός είναι ο Χιου Γκραντ και, στην πρώτη κινηματογραφική παραγωγή της τότε συντρόφου του Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ, ξεκινά μια έρευνα που τον οδηγεί στην κλινική ενός επιφανή νευροχειρούργου, ο οποίος χρησιμοποιεί άστεγους ως πειραματόζωα για τις έρευνές του.

Αν αποκαλύπτουμε τη βασική αυτή σεναριακή λεπτομέρεια είναι γιατί το ίδιο κάνει και η ταινία από την αρχή. Ο θεατής γνωρίζει πάντα περισσότερα από τον κεντρικό ήρωα και αγωνιά όχι για το τι θα ανακαλύψει, αλλά πώς θα ξεφύγει από τις παγίδες. Αυτή η κλασική χιτσκοκική αντίληψη του σασπένς, δεν υπηρετείται σκηνοθετικά, ενώ προσωπικά μου είναι δύσκολο να βλέπω τον Χιου Γκραντ ως γιατρό παγιδευμένο σε δεοντολογικά διλήμματα.


(athinorama)



Αν θέλετε να ενημερώνεστε άμεσα για ό,τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο, πατήστε



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου