Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Σταύρος Ψυχάρης σε Ανδρέα: Μην εμπιστεύεσαι ούτε τον πατέρα σου...!

Για όλους και για όλα μίλησε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα "Αξία" ο Ανδρέας Ψυχάρης, ο οποίος εξήγησε γιατί δεν κατεβαίνει υποψήφιος Βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ, αλλά με τη Νέα Δημοκρατία. "Δεν υπήρξα ποτέ στο παρελθόν ούτε φίλος ούτε οπαδός ούτε ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ.


Υπήρξα επί 20 χρόνια διπλωμάτης και, όπως αντιλαμβάνεστε, τις πολιτικές μου πεποιθήσεις δεν τις είχα για τη δημόσια συζήτηση", δήλωσε χαρακτηριστικά ο διπλωματικός σύμβουλος του Αντώνη Σαμαρά.

Και πρόσθεσε: "Αποφάσισα να δημοσιοποιήσω την πολιτική μου ταυτότητα όταν ο Αντώνης Σαμαράς μού έκανε την τιμή να μου εμπιστευθεί το αξίωμα του συμβούλου του για διπλωματικά θέματα. Και φυσικά τώρα, που φιλοδοξώ να διεκδικήσω την ψήφο των Αθηναίων. Αντιλαμβάνομαι ότι πολλοί συγχέουν την εκδοτική δραστηριότητα του πατέρα μου με τις δικές μου πολιτικές θέσεις, αλλά είναι δύο πράγματα εντελώς ξεχωριστά και αυτόνομα", συνέχισε ο υποψήφιος γαλάζιος βουλευτής στην Α' Αθηνών.

Ωστόσο, το καλύτερο το άφησε για το τέλος, όταν ρωτήθηκε ποια συμβουλή του έδωσε ο πατέρας του Σταύρος Ψυχάρης για την ενασχόλησή του με την πολιτική: "«Τώρα που μπαίνεις στην πολιτική», μου είπε, «δεν θα εμπιστεύεσαι ούτε τον πατέρα σου»! Προς το παρόν αγνοώ τη συμβουλή του και τον εμπιστεύομαι…" κατέληξε.

(parapolitika)

 

Αν θέλετε να ενημερώνεστε άμεσα για ό,τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο, πατήστε



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου