Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι το Facebook και τα social
media διαδραματίζουν όλο και πιο σημαντικό ρόλο στην αγορά εργασίας.
Έτσι σύμφωνα με νέες μελέτες οι πιθανοί μελοντικοί μας εργοδότες αποφασίζουν για το αν θα μας προσλάβουν ή όχι με βάση το προφίλ μας στο Facebook.
Για παράδειγμα μια φωτογραφία στην οποία είναι κάποιος/α μεθυσμένος/η είναι σίγουρο ότι θα λειτουργήσει αποτρεπτικά, ωστόσο σύμφωνα με μια νεότερη μελέτη στις ΗΠΑ, οι φωτογραφίες και άλλα στοιχεία στο προφίλ μας, δείχνουν ότι αν στην ουσία είμαστε φιλικοί, γεγονός που θα αποτελούσε για τον εργοδότη θετικό κίνητρο για να μας προσλάβει.
Οι ερευνητές λοιπόν διαπίστωσαν ότι υπάρχει μεγάλος συσχετισμός ανάμεσα στην εργασιακή επιτυχία κάποιου και ορισμένα στοιχεία από το προφίλ του στο Facebook.
Για παράδειγμα ο αριθμός φίλων που έχουμε (όχι υπερβολικά μεγάλος, ούτε πολύ μικρός), τα ενδιαφέροντά μας, οι φωτογραφίες από δραστηριότητες, τα σχόλια που κάνουμε κτλ... Αν λοιπόν δείχνει κάποιος ότι είναι ευχάριστος/η αυτό μπορεί να τον ωφελήσει στην αγορά εργασίας, υποστηρίζουν οι ερευνητές. Ακόμα και οι φωτογραφίες από πάρτι μπορεί να λειτουργήσουν θετικά καθώς δείχνουν άτομα κοινωνικά και εξωστρεφή.
Στην έρευνα δυο φοιτητές και οι καθηγητές τους ''έκριναν'' τα προφίλ 56 εργαζομένων φοιτητών και μετά από 6 μήνες συνέκριναν τα αποτελέσματα των απαντήσεών του σε ερωτήσεις όπως ''Είναι αξιόπιστο το άτομο αυτό;'', με τις αναφορές των εργοδοτών των 56 φοιτητών...
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσο πιο θετικά ήταν τα αποτελέσματα της κρίσης των προφίλ τους στο Facebook, τόσο πιο επιτυχημένη ήταν και η επαγγελματική τους πορεία.
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από τα Northeastern Illinois University, University of Evansville και Auburn University.
Έτσι σύμφωνα με νέες μελέτες οι πιθανοί μελοντικοί μας εργοδότες αποφασίζουν για το αν θα μας προσλάβουν ή όχι με βάση το προφίλ μας στο Facebook.
Για παράδειγμα μια φωτογραφία στην οποία είναι κάποιος/α μεθυσμένος/η είναι σίγουρο ότι θα λειτουργήσει αποτρεπτικά, ωστόσο σύμφωνα με μια νεότερη μελέτη στις ΗΠΑ, οι φωτογραφίες και άλλα στοιχεία στο προφίλ μας, δείχνουν ότι αν στην ουσία είμαστε φιλικοί, γεγονός που θα αποτελούσε για τον εργοδότη θετικό κίνητρο για να μας προσλάβει.
Οι ερευνητές λοιπόν διαπίστωσαν ότι υπάρχει μεγάλος συσχετισμός ανάμεσα στην εργασιακή επιτυχία κάποιου και ορισμένα στοιχεία από το προφίλ του στο Facebook.
Για παράδειγμα ο αριθμός φίλων που έχουμε (όχι υπερβολικά μεγάλος, ούτε πολύ μικρός), τα ενδιαφέροντά μας, οι φωτογραφίες από δραστηριότητες, τα σχόλια που κάνουμε κτλ... Αν λοιπόν δείχνει κάποιος ότι είναι ευχάριστος/η αυτό μπορεί να τον ωφελήσει στην αγορά εργασίας, υποστηρίζουν οι ερευνητές. Ακόμα και οι φωτογραφίες από πάρτι μπορεί να λειτουργήσουν θετικά καθώς δείχνουν άτομα κοινωνικά και εξωστρεφή.
Στην έρευνα δυο φοιτητές και οι καθηγητές τους ''έκριναν'' τα προφίλ 56 εργαζομένων φοιτητών και μετά από 6 μήνες συνέκριναν τα αποτελέσματα των απαντήσεών του σε ερωτήσεις όπως ''Είναι αξιόπιστο το άτομο αυτό;'', με τις αναφορές των εργοδοτών των 56 φοιτητών...
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσο πιο θετικά ήταν τα αποτελέσματα της κρίσης των προφίλ τους στο Facebook, τόσο πιο επιτυχημένη ήταν και η επαγγελματική τους πορεία.
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από τα Northeastern Illinois University, University of Evansville και Auburn University.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου