Θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα
Μπορεί να μην το δούμε σε λιγότερο από 3 χρόνια, όμως η γερμανική φίρμα αφήνει να εννοηθεί ότι μετά τα i3 και i8 που έχουμε ήδη δει, θα υπάρξει μεγάλη συνέχεια!
Τελειωμό δεν έχουν τα νέα «καθαρά» μοντέλα του βαυαρού κατασκευαστή, ειδικά τώρα που η σειρά «i» αποτελεί πλέον πραγματικότητα. Ο γερμανικός ειδικός τύπος, μάλιστα αναφέρει ότι εσωτερικές πηγές από τη BMW θέλουν το i5 να γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ i3-i8 (αν και τα δύο μοντέλα δεν έχουν καμία σχέση), και να ολοκληρώνει (φυσικά, προς το παρόν) τη γκάμα.
Το μοντέλο θα έχει μέγεθος μικρομεσαίου οχήματος, με πολλές πρακτικές ευκολίες όπως τα πίσω καθίσματα που σύρονται, το αμάξωμα τύπου MPV για ακόμη μεγαλύτερη πρακτικότητα αλλά και κορυφαίους χώρους, γεγονός που θέλει τις νέες πληροφορίες να αναιρούν τις… προηγούμενες που το ήθελαν να έχει τη μορφή τετράθυρου σπορ-σεντάν!
Τέλος, για την κίνηση του, τα δημοσιεύματα το θέλουν να χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα με την απόδοση στους 170 ίππους και τα 250 Nm ροπής, ενώ θα υπάρχει και έκδοση που θα διαθέτει επιπλέον και μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης τριών κυλίνδρων και επιπλέον 90 ίππους.
Τελειωμό δεν έχουν τα νέα «καθαρά» μοντέλα του βαυαρού κατασκευαστή, ειδικά τώρα που η σειρά «i» αποτελεί πλέον πραγματικότητα. Ο γερμανικός ειδικός τύπος, μάλιστα αναφέρει ότι εσωτερικές πηγές από τη BMW θέλουν το i5 να γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ i3-i8 (αν και τα δύο μοντέλα δεν έχουν καμία σχέση), και να ολοκληρώνει (φυσικά, προς το παρόν) τη γκάμα.
Το μοντέλο θα έχει μέγεθος μικρομεσαίου οχήματος, με πολλές πρακτικές ευκολίες όπως τα πίσω καθίσματα που σύρονται, το αμάξωμα τύπου MPV για ακόμη μεγαλύτερη πρακτικότητα αλλά και κορυφαίους χώρους, γεγονός που θέλει τις νέες πληροφορίες να αναιρούν τις… προηγούμενες που το ήθελαν να έχει τη μορφή τετράθυρου σπορ-σεντάν!
Τέλος, για την κίνηση του, τα δημοσιεύματα το θέλουν να χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα με την απόδοση στους 170 ίππους και τα 250 Nm ροπής, ενώ θα υπάρχει και έκδοση που θα διαθέτει επιπλέον και μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης τριών κυλίνδρων και επιπλέον 90 ίππους.
(sosto-lathos)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου