Το 2011 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για τη γερμανική
αυτοκινητοβιομηχανία αφού έσπασε τα ρεκόρ στις εξαγωγές, την παραγωγή
και τον τζίρο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η φετινή χρονιά ήταν μια από τις πιο επιτυχημένες για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, όπου εργάζονται 800.000 εργαζόμενοι, που είδε τον τζίρο της κατά 13% υψηλότερο σε σύγκριση με το 2010.
Ωστόσο τα πράγματα δεν θα είναι τόσο ρόδινα το 2012. Ο πρόεδρος της Γερμανικής Αυτοκινητοβιομηχανίας Ματίας Βίσμαν λέει ότι το 2012 θα είναι μια δύσκολη χρονιά λόγω της αναμενόμενης παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, αλλά και της κρίσης χρέους στην Ευρώπη, και ζήτησε να υπάρξουν σύντομα αποφάσεις για να επιλυθεί η κρίση:
«Είναι καθοριστικό να αποκτήσουμε σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες μια 'κουλτούρα σταθερότητας'. Τα λόγια δεν αρκούν. Μέχρι σήμερα ακούσαμε πολλές ανακοινώσεις σε πολλές χώρες. Τώρα ήρθε η ώρα να ακολουθήσουν πράξεις και συγκεκριμένες αποφάσεις».
Ντόιτσε Βέλλε
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η φετινή χρονιά ήταν μια από τις πιο επιτυχημένες για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, όπου εργάζονται 800.000 εργαζόμενοι, που είδε τον τζίρο της κατά 13% υψηλότερο σε σύγκριση με το 2010.
Ωστόσο τα πράγματα δεν θα είναι τόσο ρόδινα το 2012. Ο πρόεδρος της Γερμανικής Αυτοκινητοβιομηχανίας Ματίας Βίσμαν λέει ότι το 2012 θα είναι μια δύσκολη χρονιά λόγω της αναμενόμενης παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, αλλά και της κρίσης χρέους στην Ευρώπη, και ζήτησε να υπάρξουν σύντομα αποφάσεις για να επιλυθεί η κρίση:
«Είναι καθοριστικό να αποκτήσουμε σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες μια 'κουλτούρα σταθερότητας'. Τα λόγια δεν αρκούν. Μέχρι σήμερα ακούσαμε πολλές ανακοινώσεις σε πολλές χώρες. Τώρα ήρθε η ώρα να ακολουθήσουν πράξεις και συγκεκριμένες αποφάσεις».
Ντόιτσε Βέλλε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου