Ο Sebastian Vettel με την ασταμάτητη Red Bull κέρδισε και στη Βαλένθια | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Οι αγώνες περνούν, οι υπόλοιπες ομάδες προσπαθούν, οι κανονισμοί «αποσαφηνίζονται» αλλά στο τέλος κερδίζει ο Sebastian Vettel. Στο Grand Prix Ευρώπης, στο σιρκουί δρόμου της Βαλένθιας, o Γερμανός πρωταθλητής με τη Red Bull πανηγύρισε την 6η νίκη του σε 8 αγώνες, οδηγώντας τον αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος. Οι Ισπανοί πάντως είχαν κάτι να πανηγυρίσουν καθώς είδαν τον Fernando Alonso να κάνει εξαιρετικό αγώνα, να παίρνει από το μονοθέσιο της Ferrari ίσως περισσότερα από όσα είχε να του δώσει και να επιβραβεύεται με τη 2η θέση μπροστά στους συμπατριώτες του. Ο Mark Webber ολοκλήρωσε έναν επιτυχημένο αγώνα για την ομάδα του με την 3η θέση του βάθρου. Στην 4η θέση τερμάτισε ο Lewis Hamilton, που εμφανίστηκε λιγότερο ανταγωνιστικός από ό,τι αναμενόταν, μπροστά από τους Felipe Massa και Jenson Button. Ακολούθησαν οι Nico Rosberg, Jaime Alguersuari, Adrian Sutil και Nick Heidfeld. Εκπληκτικό ρεκόρ αποτελεί ότι τερμάτισαν και οι 24 οδηγοί, χωρίς να υπάρχει ούτε μία εγκατάλειψη, κάτι που συμβαίνει μόλις για 4η φορά στην ιστορία της Formula 1. Εκκίνηση Τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid κάτω από ένα λαμπρό ήλιο, με τη θερμοκρασία να είναι 27 βαθμοί στην ατμόσφαιρα και 47 στο οδόστρωμα. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι δύο Red Bull ξεκίνησαν καλά και κράτησαν τις θέσεις τους, όχι όμως και ο Lewis Hamilton από την 3η θέση. Ο Βρετανός είδε πρώτα τον Felipe Massa και ύστερα τον Fernando Alonso να τον περνούν, με τον Ισπανό να φρενάρει καλύτερα από την εξωτερική στην πρώτη στροφή και να παίρνει την 3η θέση. Ούτε η άλλη McLaren ξεκίνησε καλά, με τον Button να πέφτει πίσω από τον Nico Rosberg. Γενικά ήταν μια εκκίνηση χωρίς επαφές και συμβάντα. Λίγους γύρους αργότερα κι ενώ μπορούσε πλέον να χρησιμοποιήσει το DRS ο Jenson Button κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Nico Rosberg και να πάρει πίσω την 6η θέση που έχασε στην εκκίνηση. Σε εκείνο το σημείο ο Fernando Alonso προσπαθούσε να πλησιάσει τον Mark Webber για να διεκδικήσει τη 2η θέση αλλά δεν ήταν καθόλου εύκολο. Ταυτόχρονα, ο Lewis Hamilton πλησίαζε και απαιλούσε τον Felipe Massa. Πιο άνετος από όλους φυσικά ήταν ο Sebastian Vettel, o οποίος από την πρώτη θέση αύξανε -με αργό ρυθμό- τη διαφορά. Pit stop No1 Ο Lewis Hamilton άνοιξε το χορό των pit stop για τους πρωτοπόρους στο 13ο γύρο, βάζοντας άλλο ένα σετ της μαλακότερης γόμας στη McLaren. Στον επόμενο γύρο μπήκε ο Webber για να κάνει την ίδια αλλαγή, με τους δυο τους να είναι σε στρατηγική τριών στάσεων. Αμέσως μετά ήταν η σειρά των Vettel και Alonso και λίγο αργότερα των Massa και Button. Όλα τα pit stop εκτελέστηκαν κανονικά και ο μόνος κερδισμένος ήταν ο Hamilton, ο οποίος πέρασε στην 4η θέση μπροστά από τον Massa. Ο αγώνας του Michael Schumacher καταστράφηκε όταν βγαίνοντας από τα pit μετά την αλλαγή ελαστικών είχε μια επαφή με τη Renault του Petrov και αναγκάστηκε να κάνει έναν ολόκληρο γύρο προτού ξαναμπεί για να αλλάξει πτέρυγα, πέφτοντας στην 20ή θέση. Έτσι, μετά το πρώτο pit stop η πρώτη 10άδα ήταν Vettel, Webber, Alonso, Hamilton, Massa, Button, Rosberg, Sutil, Heidfeld και Barrichello. Επίθεση Alonso Ο Fernando Alonso αποφάσισε να δώσει κάτι στους συμπατριώτες του να πανηγυρίσουν και εξαπέλυσε επίθεση κατά του Mark Webber, τον οποίο κατάφερε να περάσει με τη βοήθεια του DRS στον 21ο γύρο, για να πάρει τη 2η θέση. Ο Ισπανός ήθελε να κυνηγήσει και τον Vettel και ανέβασε το ρυθμό του αλλά ο Γερμανός με τη Red Bull διατηρούσε φαινομενικά εύκολα τη διαφορά στην τάξη των 3 δευτερολέπτων. Ο Lewis Hamilton φαινόταν να αντιμετωπίζει προβλήματα με τα ελαστικά του και στον 24ο γύρο μπήκε για άλλη μία αλλαγή, βάζοντας ξανά τη μαλακή γόμα και επιβεβαιώνοντας ότι θα κάνει 3 pit stop. Στον επόμενο γύρο μπήκε για πρώτη -και όπως έδειχναν τα πράγματα τελευταία- φορά στα pit ο Sergio Perez με τη Sauber. Με τα ελαστικά της Pirelli το πλεονέκτημα συνήθως πηγαίνει σε εκείνον που κάνει πρώτος το pit stop και ο Mark Webber το εκμεταλλεύτηκε. Έκανε την αλλαγή του στον 29ο γύρο ενώ ο Alonso στον 30ό, και έτσι κατάφερε να πάρει πίσω από τον Ισπανό τη 2η θέση. Και οι δύο έβαλαν τα μαλακά ελαστικά, κάτι που σήμαινε ότι έπρεπε να μπουν υποχρεωτικά άλλη μία φορά στα pit για να βάλουν τη μεσαία γόμα. Ο Alonso προσπαθούσε να ξαναπλησιάσει τον Webber σε απόσταση κάτω από 1 δευτερόλεπτο για να μπορεί να χρησιμοποιήσει το DRS αλλά δεν τα κατάφερνε, τη στιγμή που ο Sebastian Vettel με συνεχόμενους ταχύτερους γύρους αύξανε τη διαφορά. Οι τρεις τους ήταν με διαφορά οι ταχύτεροι στην πίστα καθώς οι οδηγοί της McLaren αντιμετώπιζαν προβλήματα με τη θερμοκρασία των πίσω ελαστικών -ο Button δεν είχε και KERS- και έχαναν χρόνο, με τον Hamilton να βρίσκεται σε μεγαλύτερο κίνδυνο καθώς ο Massa τον πλησίαζε πολύ γρήγορα. Μεσαία γόμα Ο Mark Webber μπήκε πρώτος στα pit για 3η φορά, για να βάλει αυτήν τη φορά τη μεσαία γόμα που θα τον έφερνε μέχρι τον τερματισμό. Ο Fernando Alonso μπήκε δύο γύρους αργότερα και πλήρωσε τον Αυστραλό με το ίδιο νόμισμα, καθώς κατάφερε να βρεθεί μπροστά του και να πάρει αυτός τη 2η θέση. Και οι δύο τους βρέθηκαν μέσα σε κίνηση σε εκείνο το σημείο, καθώς σε ένα ρεσιτάλ αξιοπιστίας μετά τα 2/3 του αγώνα και τα 24 μονοθέσια συνέχιζαν κανονικά. Ο Vettel έκανε το τελευταίο του pit stop στον 47ο γύρο και ο χορός των στάσεων για τους πρώτους έκλεισε με τον Massa και τον Button λίγο αργότερα. Στο pit stop του Βραζιλιάνου όλα πήγαν καλά -σε αντίθεση με το προηγούμενο που είχε κολλήσει το μπουλόνι ενός πίσω τροχού- αλλά παρέμεινε πίσω από τον Hamilton, αλλά μπροστά από τον Button. Πιο πίσω ακολουθούσαν οι Rosberg, Alguersuari, Sutil και Heidfeld. Στους λίγους γύρους που απέμεναν μέχρι το τέλος δεν είχαμε εκπλήξεις και ο Sebastian Vettel πήρε την 6η νίκη του σε 8 αγώνες, πλησιάζοντας όλο και κοντά στον τίτλο. Ο Fernando Alonso έκανε την υπέρβαση κατά κάποιο τρόπο με τη 2η θέση ενώ ο Webber ανέβηκε σε άλλο ένα βάθρο. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Felipe Massa, Jenson Button, Nico Rosberg, Jaime Aguersuari, Adrian Sutil και Nick Heidfeld. Μετά το GP Ευρώπης ο Sebastian Vettel αύξησε πολύ τη διαφορά του καθώς οι άμεσοι διώκτες του τερμάτισαν πιο πίσω. Ο Πρωταθλητής έφτασε στους 186 βαθμούς τη στιγμή που στη 2η θέση ισοβαθμούν οι Button και Webber με 109. Ο Hamilton είναι 4ος με 97 και ο Alonso 5ος με 87. Αντίστοιχη εικόνα στο Πρωτάθλημα κατασκευαστών, με τη Red Bull να έχει φτάσει στους 295 βαθμούς και τις McLaren και Ferrari να ακολουθούν με 206 και 129 βαθμούς αντίστοιχα. Επόμενος αγώνας θα είναι το κομβικό Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας στο Silverstone το 3ήμερο 8-10 Ιουλίου. » Βαθμολογίες Αποτελέσματα
|
Κυριακή 26 Ιουνίου 2011
GP Ευρώπης: Αδάμαστος ταύρος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου