Σάββατο 7 Μαΐου 2011

GP Τουρκίας: Pole από τo γκαράζ

Ο Sebastian Vettel έκανε το 4 στα 4 και η Red Bull κλείδωσε την πρώτη σειρά της εκκίνησης

 

Άλλη μία pole position, την τέταρτη σε τέσσερις αγώνες, πανηγύρισε ο Sebastian Vettel. Η Red Bull Racing κυριάρχησε πλήρως στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix της Τουρκίας με τους οδηγούς της να κλειδώνουν την πρώτη σειρά της εκκίνησης ολοκληρώνοντας τη διαδικασία στα… pit. Έκαναν νωρίς τους καλύτερους χρόνους τους και τόσο ο Vettel όσο και ο Mark Webber βγήκαν από τα μονοθέσιά τους ενάμισι λεπτό πριν την ολοκλήρωση του Q3!

Οι υπόλοιποι προσπάθησαν αλλά βλέποντας πως δεν είχαν ελπίδες να πιάσουν τους χρόνους των RB7, προσπάθησαν να προφυλάξουν τα ελαστικά τους ενόψει του αγώνα. Στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρίσκεται ο Nico Rosberg που επιβεβαίωσε τη βελτίωση της Mercedes GP με τη καλύτερη φετινή του εμφάνιση σε κατατακτήριες και ο Lewis Hamilton για λογαριασμό της McLaren.

Ο Fernando Alonso σήκωσε τη σημαία της Ferrari σημειώνοντας τον πέμπτο καλύτερο χρόνο και θα έχει δίπλα του στην εκκίνηση τη McLaren του Jenson ενώ στη 4η σειρά θα βρίσκονται η Renault του Vitaly Petrov και η W02 του Michael Schumacher και στη 5η η R31 του Nick Heidfeld και η Ferrari του Felipe Massa που για 3η σερί χρονιά έμεινε να αναπολεί τις εποχές απόλυτης κυριαρχίας του στη Κωνσταντινούπολη (2006-2008).

Στο Q2 δεν υπήρξαν οι εκπλήξεις προηγούμενων αγώνων. Οι χρόνοι συνδυασμοί προκρίθηκαν στη τελική φάση και ουσιαστικά μόνο ο Nick Heidfeld είχε καρδιοχτυπήσει. Η Williams χαμογέλασε επιτέλους με τον Rubens Barrichello να είναι «best of the rest», τις Force India να ακολουθούν σε δυναμικότητα και τον Sergio Perez να τοποθετεί τη Sauber του μπροστά από τις δύο Scuderia Toro Rosso.

Εκτός μάχης από το Q3 έμειναν οι συνήθεις ύποπτοι καθώς και ο Kamui Kobayashi που δεν κατάφερε να σημειώσει καν χρόνο αφού προδόθηκε από τον κινητήρα της Ferrari που χρησιμοποιεί η Sauber. Από τις νέες ομάδες, η Lotus ήταν άνετα μπροστά, με τον Heikki Kovalainen 7 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από το όριο πρόκρισης. Ο Jarno Trulli ήταν πιο αργός αλλά είχε πρόβλημα με το σύστημα DRS. Στα αξιοσημείωτα και η παρουσία της Hispania του Tonio Liuzzi σφήνα ανάμεσα στις δύο Virgin.
Αποτελέσματα QP
Θ.   Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφ. < > Γ.  
1 S. Vettel RED BULL 1:25.049

12  
2 M. Webber RED BULL 1:25.454 0.405
10  
3 N. Rosberg MERCEDES 1:25.574 0.525 0.12 15  
4 L. Hamilton MCLAREN 1:25.595 0.546 0.021 13  
5 F. Alonso FERRARI 1:25.851 0.802 0.256 16  
6 J. Button MCLAREN 1:25.982 0.933 0.131 14  
7 V. Petrov RENAULT 1:26.296 1.247 0.314 15  
8 M. Schumacher MERCEDES 1:26.646 1.597 0.35 13  
9 N. Heidfeld RENAULT 1:26.659 1.61 0.013 13  
10 F. Massa FERRARI

16  
11 R. Barrichello WILLIAMS 1:26.764

10  
12 A. Sutil FORCE INDIA 1:27.027

14  
13 P. di Resta FORCE INDIA 1:27.145

11  
14 P. Maldonado WILLIAMS 1:27.236

14  
15 S. Perez SAUBER 1:27.244

11  
16 S. Buemi TORO ROSSO 1:27.255

9  
17 J. Alguersuari TORO ROSSO 1:27.572

7  
18 H. Kovalainen LOTUS 1:28.780

8  
19 J. Trulli LOTUS 1:29.673

8  
20 J. D΄Ambrosio VIRGIN 1:30.445

8  
21 V. Liuzzi HRT 1:30.692

7  
22 T. Glock VIRGIN 1:30.813

8  
23 N. Karthikeyan HRT 1:31.564

8  
24 K. Kobayashi SAUBER

2  
 
msfree

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου