Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων πανελλαδικά την Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου αποφάσισε η ΕΣΕΕ

Η ΕΣΕΕ εκπροσωπώντας το ελληνικό εμπόριο αποφάσισε να δηλώσει την αντίθεσή της στην απειλή αφανισμού που δέχεται η ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση με τη διοργάνωση τριημέρου κινητοποιήσεων (21, 22 & 23/2/2011) που θα κορυφωθεί με το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων πανελλαδικά την Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου.
Οι κινητοποιήσεις του ελληνικού εμπορίου -ως συνήθως- δεν βλάπτουν καμία άλλη εργασιακή ή κοινωνική ομάδα, παρά μόνο τον κλάδο του εμπορίου, δεν κλείνουν δρόμους, δεν εξασκούν συνδικαλιστική «γυμναστική» άνευ ουσίας, δεν δέχονται παρεμβάσεις κανενός κόμματος, άλλα  προσπαθούν να πείσουν με επιχειρήματα για τα δίκαια αιτήματα των προτάσεών τους και να περάσουν ένα θετικό μήνυμα στην αγορά και τους καταναλωτές.
Ενόψει του τριημέρου των κινητοποιήσεων η διαπαραταξιακή επιτροπή της ΕΣΕΕ αποφάσισε και προχώρησε σε  κεντρικό επίπεδο στις ακόλουθες ενέργειες:
1.      Τη δημοσιοποίηση μέσω του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου πανελλαδικής εμβέλειας όλες τις ενέργειες και εκδηλώσεις της Συνομοσπονδίας και το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων.
2.      Την οργάνωση «διαδικτυακής διαμαρτυρίας», στην οποία θα συμμετάσχουν οι συνάδελφοι από όλη την επικράτεια.
3.      Την παραχώρηση Συνέντευξης Τύπου στις 21/2/2011 ενόψει των κινητοποιήσεων, με την παρουσίαση της έρευνας του Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ (ΙΝΕΜΥ) «Πόσο στοιχίζει το κάθε λουκέτο ενός εμπορικού καταστήματος».
4.      Την υποβολή υπομνήματος με τα αιτήματα και τις προτάσεις του εμπορικού κόσμου προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον Πρόεδρο της Βουλής καθώς και σε όλα τα πολιτικά κόμματα.
5.      Την εκτύπωση αφίσας με θέμα «κλείνουμε μόνο σήμερα για να μην μας κλείσουν για πάντα», η οποία θα αποσταλεί εγκαίρως στους Εμπορικούς Συλλόγους και τις Ομοσπονδίες για να αναρτηθεί στις προθήκες των καταστημάτων.
6.      Την επίδοση συγκεντρωτικού υπομνήματος για τα λουκέτα, το φορολογικό, την έλλειψη ρευστότητας, την απελευθέρωση του υπαίθριου εμπορίου και των υπερκαταστημάτων από τα Προεδρεία των τοπικών Εμπορικών Συλλόγων σε Δημάρχους, Περιφερειάρχες και τους τοπικούς Βουλευτές.
7.      Τη μετάδοση διαφημιστικού μηνύματος στήριξης της ελληνικής Μμε εμπορικής επιχείρησης, των τοπικών αγορών, αλλά και των τοπικών προϊόντων, μέσω ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού σποτ από 21-2 έως 23-02-2011.
Η ΕΣΕΕ, οι 13 Ομοσπονδίες της, οι 272 Εμπορικοί Σύλλογοι μικρών και μεγάλων πόλεων, αλλά κυρίως οι 305.000 αυτοαπασχολούμενοι σε κάθε γωνιά  της  χώρας καθώς και οι 500.000 απασχολούμενοι στο εμπόριο,  θεωρούν την επιβίωση της Μμε ελληνικής εμπορικής επιχείρησης πολύ σοβαρή υπόθεση για να την περιορίσουν σε συνδικαλιστικά, κομματικά και προσωπικά όρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου