Οι χειμερινές εκπτώσεις του 2011 αποτελούν την τελευταία ευκαιρία των ιδιοκτητών καταστημάτων να αυξήσουν τον τζίρο τους, που τον είδαν να πέφτει σε ελεύθερη πτώση το 2010.
Η Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή συστήνει την προσοχή στους καταναλωτές και επισημαίνει ορισμένα χρήσιμα σημεία:
* Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση μεταξύ εκπτώσεων και προσφορών.
* Η αναγραφή της τιμής, που ίσχυε, πριν τις εκπτώσεις και αυτής, που προκύπτει, από την έκπτωση, είναι υποχρεωτική.
* Οι καταναλωτές δεν πρέπει να επηρεάζονται από τις διαφημίσεις.
* Μια βόλτα στην αγορά πριν τις εκπτώσεις, θα ήταν χρήσιμη.
* Οι αγορές πρέπει να είναι προγραμματισμένες σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες.
* Συστήνεται η έρευνα αγοράς προκειμένου να γίνει σύγκριση τιμών και ποιότητας προϊόντων.
* Οι αγορές καλό θα είναι να περιορίζονται μόνο σε εποχιακά είδη.
* Προσοχή στις ενδείξεις ενιαίας έκπτωσης, στις βιτρίνες των καταστημάτων. Τα ποσοστά της έκπτωσης αφορούν καθορισμένες κατηγορίες όμοιων προϊόντων και όχι όλο το εμπόρευμα του καταστήματος.
* Σε αγορές με δόσεις ή πιστωτική κάρτα προσοχή στους όρους που διέπουν αυτή τη συναλλαγή.
* Απαραίτητη είναι η απόδειξη πληρωμής για κάθε αγορά.
* Έλεγχος της ποιότητας και της προέλευσης του είδους αγοράς. Σύμφωνα με το ν. 2251/1994 άρθρο 1, ο πωλητής οφείλει να παρέχει κάθε πληροφορία, σχετική με το προϊόν.
* Τέλος για τη διευκόλυνση του το αγοραστικό κοινό καλό θα είναι να αποφεύγει το συνωστισμό και τις ώρες αιχμής.
Για περισσότερες πληροφορίες, για καταγγελίες κάθε μορφής, για πλασματικές έκπτωσειςς ή τυχόν προβλήματα, μετά τις αγορές το κοινό μπορεί να απευθύνετε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης των καταναλωτών 1520.
http://24wro.blogspot.com/2011/01/blog-post_2542.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου