Σε μια έξυπνη χαρτογράφιση του κινητήρα της Renault υποψιάζεται η Mercedes πως οφείλεται η ανωτερότητα των Red Bull και Lotus.
Με τις ελπίδες της Mercedes για την κατάκτηση του τίτλου των κατασκευαστών να εξανεμίζονται, η γερμανική ομάδα έχει τη δική της θεωρία για τον λόγο που ο στόχος της δεν επετεύχθη. Οι ομάδες με κινητήρες της Renault κατέκτησαν τις θέσεις του βάθρου στους τελευταίους δύο αγώνες.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, πιστεύει ότι η Red Bull και η Lotus έχουν ένα πλεονέκτημα χάρη σε κάποια ειδική χαρτογράφιση του κινητήρα σε συνδυασμό με το σύστημα εξόδου των καυσαερίων.
"Αυτό που βλέπουμε είναι ότι από τη Σιγκαπούρη και μετά, η Red Bull έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Μετά, στην Κορέα, και η Lotus κέρδισε σε χρόνο περίπου 0,2 – 0,4 δευτερόλεπτα", δήλωσε ο Aυστριακός. "Το ερώτημα που πρέπει να κοιτάξουμε είναι τι έχουν κάνει στη χαρτογράφιση του κινητήρα. Υπάρχει εκεί κάτι;" πρόσθεσε.
H νόμιμη χρήση ενός συστήματος που επεμβαίνει στην τροφοδοσία του κινητήρα, αρκετές φορές έχει παρουσιαστεί ως στοιχείο πως στη Red Bull παράνομα υπάρχει σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης
Κατά τον T. Wolff, η υπεροχή των Red Bull και Lotus είναι θέμα ζωτικής σημασίας για την ομάδα του που θέλει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ωστόσο, όπως επισήμανε είναι πολύ δύσκολη η απόφαση για το αν η Mercedes θα πρέπει να απαντήσει αυτή τη στιγμή στην υπεροχή των δύο ομάδων, θυσιάζοντας πόρους από το πρόγραμμα εξέλιξης του 2014.
Με τις ελπίδες της Mercedes για την κατάκτηση του τίτλου των κατασκευαστών να εξανεμίζονται, η γερμανική ομάδα έχει τη δική της θεωρία για τον λόγο που ο στόχος της δεν επετεύχθη. Οι ομάδες με κινητήρες της Renault κατέκτησαν τις θέσεις του βάθρου στους τελευταίους δύο αγώνες.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, πιστεύει ότι η Red Bull και η Lotus έχουν ένα πλεονέκτημα χάρη σε κάποια ειδική χαρτογράφιση του κινητήρα σε συνδυασμό με το σύστημα εξόδου των καυσαερίων.
"Αυτό που βλέπουμε είναι ότι από τη Σιγκαπούρη και μετά, η Red Bull έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Μετά, στην Κορέα, και η Lotus κέρδισε σε χρόνο περίπου 0,2 – 0,4 δευτερόλεπτα", δήλωσε ο Aυστριακός. "Το ερώτημα που πρέπει να κοιτάξουμε είναι τι έχουν κάνει στη χαρτογράφιση του κινητήρα. Υπάρχει εκεί κάτι;" πρόσθεσε.
H νόμιμη χρήση ενός συστήματος που επεμβαίνει στην τροφοδοσία του κινητήρα, αρκετές φορές έχει παρουσιαστεί ως στοιχείο πως στη Red Bull παράνομα υπάρχει σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης
Κατά τον T. Wolff, η υπεροχή των Red Bull και Lotus είναι θέμα ζωτικής σημασίας για την ομάδα του που θέλει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ωστόσο, όπως επισήμανε είναι πολύ δύσκολη η απόφαση για το αν η Mercedes θα πρέπει να απαντήσει αυτή τη στιγμή στην υπεροχή των δύο ομάδων, θυσιάζοντας πόρους από το πρόγραμμα εξέλιξης του 2014.
(auto.in)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου