Την ένατη νίκη του τη φετινή σεζόν, πέμπτη συνεχόμενη, πανηγύρισε ο
Σεμπάστιαν Φέτελ στο 15ο γκραν πρι της χρονιάς στην πίστα Σουζούκα της
Ιαπωνίας. Ωστόσο, ο Γερμανός θα πρέπει να περιμένει λίγο ακόμη για να
στεφθεί Παγκόσμιος πρωταθλητής για τέταρτη διαδοχική φορά.
Ο Γερμανός αν και εκκίνησε από τη δεύτερη θέση και στην πρώτη στροφή βρέθηκε τρίτος πίσω από τους Μαρκ Γουέμπερ και Ρομάν Γκροσάν κατάφερε να εκμεταλλευτεί τη διαφορετική στρατηγική της Red Bull και τη λανθασμένη στρατηγική της Lotus στον Γκροσάν και να πάρει μία ακόμη καρό σημαία.
Αν και συνηθίζεται τα… φώτα να πέφτουν στον νικητή, στο ιαπωνικό γκραν πρι την παράσταση έκλεψε ο Ρομάν Γκροσάν όχι μόνο για την εξαιρετική εκκίνηση που έκανε και από τέταρτος «πέταξε» στην κορυφή, αλλά και για τις μάχες που έδωσε με τους πιλότους της Red Bull.
Ο πιλότος της Lotus έδειξε πως μπορούσε να κρατήσει πίσω του τους «κόκκινους ταύρους», αλλά η επιλογή του χρονικού σημείου του δεύτερου πιτ στοπ – οκτώ γύρους νωρίτερα από τον Φέτελ- αποδείχτηκε λανθασμένη, αφού με όταν ο Φέτελ βρέθηκε πίσω του με φρέσκια γόμα τον πέρασε άνετα.
Ο Γκροσάν είδε την καρό σημαία από την τρίτη θέση, χάνοντας το δεύτερο σκαλί του βάθρου στον προτελευταίο γύρο από τον Μαρκ Γουέμπερ και μετά από πολλές μάχες.
Στην Ιαπωνία η Red Bull πανηγύρισε το ένα-δύο και η Lotus μάλλον σίγουρα τις… εγγυήσεις που έψαχνε από τον Γκροσάν.
Από την τέταρτη θέση, η οποία του επιτρέπει ακόμη να ελπίζει –τουλάχιστον μαθηματικά- είδε την καρό σημαία ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πιλότος έδωσε τις μάχες του με τους Φελίπε Μάσα και Νίκο Χούλκενμπερ, βγαίνοντας νικητής.
Πίσω από τον Αλόνσο, στην πέμπτη θέση πλασαρίστηκε ο μελλοντικός ομόσταβλός του Κίμι Ραϊκόνεν, κερδίζοντας πέντε θέσεις από την εκκίνησή του.
Στους έξι ουρανούς πρέπει να βρίσκεται η Sauber, η οποία είδε και τους δύο της πιλότους να πλασάρονται όχι μόνο εντός βαθμολογούμενης δεκάδας, αλλά και στις θέσεις έξι και εφτά με τους Χούλκενμπεργκ και Γκουτιέρες, αντίστοιχα.
Μάλιστα, αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Γκουτιέρες βαθμολογήθηκε.
Στον αντίποδα βρέθηκε η Mercedes… Ο Λιούις Χάμιλτον είχε επαφή στην εκκίνηση, μπήκε στα πιτ, άλλαξε τη μπροστινή αεροτομή, αλλά πριν τη συμπλήρωση 10 γύρων εγκατέλειψε.
Ωστόσο, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν πολύ καλύτερα για τον Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος είδε την καρό σημαία όγδοος. Ο Γερμανός πιλότος είχε καλό ρυθμό και βρίσκονταν στην τέταρτη θέση μέχρι την ώρα που μπήκε στα πιτ και δέχτηκε ποινή διέλευσης από αυτά, λόγω λανθασμένης απελεύθερωσής του από τους μηχανικούς του.
Βαθμολογία οδηγών:
1. Σεμπάστιαν Φέτελ 297
2. Φερνάντο Αλόνσο 207
3. Κίμι Ραϊκόνεν 177
4. Λιούις Χάμιλτον 161
5. Μαρκ Γουέμπερ 148
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 126
7. Φελίπε Μάσα 90
8. Ρομάν Γκροσάν 87
Βαθμολογία κατασκευαστών :
1. Red Bull 445
2. Ferrari 297
3. Mercedes 287
4. Lotus 264
5. McLaren 83
6. Force India 62
7. Sauber 45
8. Toro Rosso 31
9. Williams 1
(sport-fm)
Ο Γερμανός αν και εκκίνησε από τη δεύτερη θέση και στην πρώτη στροφή βρέθηκε τρίτος πίσω από τους Μαρκ Γουέμπερ και Ρομάν Γκροσάν κατάφερε να εκμεταλλευτεί τη διαφορετική στρατηγική της Red Bull και τη λανθασμένη στρατηγική της Lotus στον Γκροσάν και να πάρει μία ακόμη καρό σημαία.
Αν και συνηθίζεται τα… φώτα να πέφτουν στον νικητή, στο ιαπωνικό γκραν πρι την παράσταση έκλεψε ο Ρομάν Γκροσάν όχι μόνο για την εξαιρετική εκκίνηση που έκανε και από τέταρτος «πέταξε» στην κορυφή, αλλά και για τις μάχες που έδωσε με τους πιλότους της Red Bull.
Ο πιλότος της Lotus έδειξε πως μπορούσε να κρατήσει πίσω του τους «κόκκινους ταύρους», αλλά η επιλογή του χρονικού σημείου του δεύτερου πιτ στοπ – οκτώ γύρους νωρίτερα από τον Φέτελ- αποδείχτηκε λανθασμένη, αφού με όταν ο Φέτελ βρέθηκε πίσω του με φρέσκια γόμα τον πέρασε άνετα.
Ο Γκροσάν είδε την καρό σημαία από την τρίτη θέση, χάνοντας το δεύτερο σκαλί του βάθρου στον προτελευταίο γύρο από τον Μαρκ Γουέμπερ και μετά από πολλές μάχες.
Στην Ιαπωνία η Red Bull πανηγύρισε το ένα-δύο και η Lotus μάλλον σίγουρα τις… εγγυήσεις που έψαχνε από τον Γκροσάν.
Από την τέταρτη θέση, η οποία του επιτρέπει ακόμη να ελπίζει –τουλάχιστον μαθηματικά- είδε την καρό σημαία ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πιλότος έδωσε τις μάχες του με τους Φελίπε Μάσα και Νίκο Χούλκενμπερ, βγαίνοντας νικητής.
Πίσω από τον Αλόνσο, στην πέμπτη θέση πλασαρίστηκε ο μελλοντικός ομόσταβλός του Κίμι Ραϊκόνεν, κερδίζοντας πέντε θέσεις από την εκκίνησή του.
Στους έξι ουρανούς πρέπει να βρίσκεται η Sauber, η οποία είδε και τους δύο της πιλότους να πλασάρονται όχι μόνο εντός βαθμολογούμενης δεκάδας, αλλά και στις θέσεις έξι και εφτά με τους Χούλκενμπεργκ και Γκουτιέρες, αντίστοιχα.
Μάλιστα, αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Γκουτιέρες βαθμολογήθηκε.
Στον αντίποδα βρέθηκε η Mercedes… Ο Λιούις Χάμιλτον είχε επαφή στην εκκίνηση, μπήκε στα πιτ, άλλαξε τη μπροστινή αεροτομή, αλλά πριν τη συμπλήρωση 10 γύρων εγκατέλειψε.
Ωστόσο, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν πολύ καλύτερα για τον Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος είδε την καρό σημαία όγδοος. Ο Γερμανός πιλότος είχε καλό ρυθμό και βρίσκονταν στην τέταρτη θέση μέχρι την ώρα που μπήκε στα πιτ και δέχτηκε ποινή διέλευσης από αυτά, λόγω λανθασμένης απελεύθερωσής του από τους μηχανικούς του.
Βαθμολογία οδηγών:
1. Σεμπάστιαν Φέτελ 297
2. Φερνάντο Αλόνσο 207
3. Κίμι Ραϊκόνεν 177
4. Λιούις Χάμιλτον 161
5. Μαρκ Γουέμπερ 148
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 126
7. Φελίπε Μάσα 90
8. Ρομάν Γκροσάν 87
Βαθμολογία κατασκευαστών :
1. Red Bull 445
2. Ferrari 297
3. Mercedes 287
4. Lotus 264
5. McLaren 83
6. Force India 62
7. Sauber 45
8. Toro Rosso 31
9. Williams 1
(sport-fm)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου