ΜΑΓΟΙ ΚΑΙ ΔΡΑΚΟΝΤΕΣ
ALPHA 21.00
Φαντασίας, 2000 (Έγχρ.), 107'
DUNGEONS & DRAGONS. Αμερικανική ταινία του Κόρτνεϊ Σόλομον, με τους Τζέρεμι Άιρονς, Τζάστιν Γουέλιν, Θόρα Μπερτς.
Ένας νεαρός κλέφτης και η παρέα του τα βάζουν με έναν κακό μάγο ο οποίος αναζητά ένα μαγικό αντικείμενο που θα του επιτρέψει να εξουσιάζει τους δράκοντες.
Για την πρώτη μεταφορά του επιτραπέζιου παιχνιδιού στρατηγικής αναμέναμε ότι θα βλέπαμε κάτι που θα προσέγγιζε την ατμόσφαιρα του «Άρχοντα των Δακτυλιδιών», αλλά αυτό που προέκυψε είναι πιο φτωχό σε φαντασία, σκηνοθετική σύλληψη και ευρηματικότητα από τη «Ζίνα» και τον «Ηρακλή».
Ένας νεαρός κλέφτης και η παρέα του τα βάζουν με έναν κακό μάγο ο οποίος αναζητά ένα μαγικό αντικείμενο που θα του επιτρέψει να εξουσιάζει τους δράκοντες.
Για την πρώτη μεταφορά του επιτραπέζιου παιχνιδιού στρατηγικής αναμέναμε ότι θα βλέπαμε κάτι που θα προσέγγιζε την ατμόσφαιρα του «Άρχοντα των Δακτυλιδιών», αλλά αυτό που προέκυψε είναι πιο φτωχό σε φαντασία, σκηνοθετική σύλληψη και ευρηματικότητα από τη «Ζίνα» και τον «Ηρακλή».
ΒΡΕΧΕΙ ΚΕΦΤΕΔΕΣ
MEGA 21.15
Κινούμενα σχέδια, 2009 (Έγχρ.), 91'
CLOUDY WITH A CHANCE OF MEATBALLS. Αμερικανική ταινία των Φιλ Λορντ και Κρίστοφερ Μίλερ.
Ένας μακαρονοστρόβιλος διαλύει στο πέρασμά του τα πάντα κι ένα αεροπλάνο πετάει στο εσωτερικό της κακοκαιρίας προσπαθώντας να βρει ένα «τρελό» μηχάνημα για να του διοχετεύσει μια ηλεκτρονική εντολή καταστροφής. Δεν είναι όμως μόνο ο Ρόλαντ Έμεριχ και οι ταινίες του που έχουν την τιμητική τους σ’ αυτό το ευρηματικό καρτούν καταστροφής, το οποίο απευθύνεται επί ίσοις όροις στο παιδικό όσο και στο χωρίς προκαταλήψεις σινεφίλ κοινό.
Ο Κρίστοφερ Μίλερ και ο Φιλ Λορντ, οι οποίοι βρίσκονται πίσω από το τηλεοπτικό «How I Met Your Mother», διασκευάζουν ελεύθερα το μπεστ σέλερ των Τζούντι και Τζον Μπάρετ, δίνοντας στην πρωτότυπη κεντρική ιδέα πολλαπλές διαστάσεις: ο καλοκάγαθος εφευρέτης Φλιντ Λόκγουντ κάνει ευτυχισμένη τη μικρή του πόλη βρίσκοντας τον τρόπο ώστε ο ουρανός να βρέχει… κάθε λογής έδεσμα. Γίνεται διάσημος, αλλά μαζί με τους τουρίστες καταφθάνει και η γαστριμαργική θύελλα. Έξυπνο χιούμορ, αλληγορία πάνω στη λαιμαργία και την υπερκατανάλωση, κινηματογραφόφιλα γκαγκ και ρυθμοί καταιγιστικής περιπέτειας. (Προβάλλεται μεταγλωττισμένη)
Ένας μακαρονοστρόβιλος διαλύει στο πέρασμά του τα πάντα κι ένα αεροπλάνο πετάει στο εσωτερικό της κακοκαιρίας προσπαθώντας να βρει ένα «τρελό» μηχάνημα για να του διοχετεύσει μια ηλεκτρονική εντολή καταστροφής. Δεν είναι όμως μόνο ο Ρόλαντ Έμεριχ και οι ταινίες του που έχουν την τιμητική τους σ’ αυτό το ευρηματικό καρτούν καταστροφής, το οποίο απευθύνεται επί ίσοις όροις στο παιδικό όσο και στο χωρίς προκαταλήψεις σινεφίλ κοινό.
Ο Κρίστοφερ Μίλερ και ο Φιλ Λορντ, οι οποίοι βρίσκονται πίσω από το τηλεοπτικό «How I Met Your Mother», διασκευάζουν ελεύθερα το μπεστ σέλερ των Τζούντι και Τζον Μπάρετ, δίνοντας στην πρωτότυπη κεντρική ιδέα πολλαπλές διαστάσεις: ο καλοκάγαθος εφευρέτης Φλιντ Λόκγουντ κάνει ευτυχισμένη τη μικρή του πόλη βρίσκοντας τον τρόπο ώστε ο ουρανός να βρέχει… κάθε λογής έδεσμα. Γίνεται διάσημος, αλλά μαζί με τους τουρίστες καταφθάνει και η γαστριμαργική θύελλα. Έξυπνο χιούμορ, αλληγορία πάνω στη λαιμαργία και την υπερκατανάλωση, κινηματογραφόφιλα γκαγκ και ρυθμοί καταιγιστικής περιπέτειας. (Προβάλλεται μεταγλωττισμένη)
ΟΙ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ
(Βαθμολογία Armageddon: 3.5/5)
ΕΤ1 22.00
Δραματική, 2006 (Έγχρ.), 137'
DAS LEBEN DER ANDEREN. Γερμανική ταινία του
Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ, με τους Ούλριχ Μίχε, Μαρτίνα Γκέντεκ,
Σεμπάστιαν Κοχ.
Το 1984 στο Ανατολικό Βερολίνο, ο αξιωματούχος της Στάζι Γκερντ Βίσλερ διατάσσεται να παρακολουθεί το διαμέρισμα ενός διάσημου ζευγαριού καλλιτεχνών. Καθώς όμως συνεχίζεται η παρακολούθηση, αρχίζει να επεμβαίνει διακριτικά στη ζωή τους, όχι χωρίς επιπτώσεις και στη δική του τη ζωή.
Αποτέλεσμα τετράχρονης έρευνας ενός πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη, οι «Ζωές των άλλων» αναπαράγουν με ιδιοφυή σεναριακό τρόπο το κλίμα δυσπιστίας, παράνοιας και χαφιεδισμού που επικρατούσε στην Ανατολική Γερμανία λίγο πριν από την πτώση του Τείχους. Ο σκηνοθέτης αποδεικνύεται καλύτερος μαθητής του Χίτσκοκ και του Φριτς Λανγκ, παρά του Κώστα Γαβρά, κι εδώ βρίσκεται το μέγιστο ενδιαφέρον της ταινίας του, η οποία βασίζεται σ’ ένα μηχανισμό ανάλογο του «Σιωπηλού Μάρτυρα». Η ταινία βέβαια δεν αιτιολογεί επαρκώς τα κίνητρα «μεταμόρφωσης» αυτού του μέχρι πρότινος πιστού αξιωματούχου της Στάζι: δεν είναι πάντως ούτε ιδεολογικά ούτε ανθρωπιστικά, αλλά θα πρέπει μάλλον να τα εκλάβουμε ως μια σεναριακή σύμβαση για να στηθεί ο μηχανισμός παρακολούθησης-παρέμβασης. Όμως είναι τόσο εντυπωσιακή η παρουσία και η ερμηνεία του Ούλριχ Μίχε («Funny Games») που εύκολα προσπερνάς αυτή την ένσταση. Στα εξίσου δυνατά σημεία περιλαμβάνονται επίσης ο πρόλογος, που δείχνει τις μεθόδους της Στάζι και τη «διδασκαλία» των εκπαιδευομένων πρακτόρων της, αλλά και ο επίλογος που γράφεται μετά την πτώση του Τείχους. Εξαιρετική η λιτή σκηνογραφική δουλειά, με τη φωτογραφία σε έντονους σκούρους πράσινους και καφετί τόνους να αναπαράγουν το αγχωτικό κλίμα της εποχής. Από τις πολλές βραβεύσεις ξεχωρίζει φυσικά το ξενόγλωσσο Όσκαρ.
Το 1984 στο Ανατολικό Βερολίνο, ο αξιωματούχος της Στάζι Γκερντ Βίσλερ διατάσσεται να παρακολουθεί το διαμέρισμα ενός διάσημου ζευγαριού καλλιτεχνών. Καθώς όμως συνεχίζεται η παρακολούθηση, αρχίζει να επεμβαίνει διακριτικά στη ζωή τους, όχι χωρίς επιπτώσεις και στη δική του τη ζωή.
Αποτέλεσμα τετράχρονης έρευνας ενός πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη, οι «Ζωές των άλλων» αναπαράγουν με ιδιοφυή σεναριακό τρόπο το κλίμα δυσπιστίας, παράνοιας και χαφιεδισμού που επικρατούσε στην Ανατολική Γερμανία λίγο πριν από την πτώση του Τείχους. Ο σκηνοθέτης αποδεικνύεται καλύτερος μαθητής του Χίτσκοκ και του Φριτς Λανγκ, παρά του Κώστα Γαβρά, κι εδώ βρίσκεται το μέγιστο ενδιαφέρον της ταινίας του, η οποία βασίζεται σ’ ένα μηχανισμό ανάλογο του «Σιωπηλού Μάρτυρα». Η ταινία βέβαια δεν αιτιολογεί επαρκώς τα κίνητρα «μεταμόρφωσης» αυτού του μέχρι πρότινος πιστού αξιωματούχου της Στάζι: δεν είναι πάντως ούτε ιδεολογικά ούτε ανθρωπιστικά, αλλά θα πρέπει μάλλον να τα εκλάβουμε ως μια σεναριακή σύμβαση για να στηθεί ο μηχανισμός παρακολούθησης-παρέμβασης. Όμως είναι τόσο εντυπωσιακή η παρουσία και η ερμηνεία του Ούλριχ Μίχε («Funny Games») που εύκολα προσπερνάς αυτή την ένσταση. Στα εξίσου δυνατά σημεία περιλαμβάνονται επίσης ο πρόλογος, που δείχνει τις μεθόδους της Στάζι και τη «διδασκαλία» των εκπαιδευομένων πρακτόρων της, αλλά και ο επίλογος που γράφεται μετά την πτώση του Τείχους. Εξαιρετική η λιτή σκηνογραφική δουλειά, με τη φωτογραφία σε έντονους σκούρους πράσινους και καφετί τόνους να αναπαράγουν το αγχωτικό κλίμα της εποχής. Από τις πολλές βραβεύσεις ξεχωρίζει φυσικά το ξενόγλωσσο Όσκαρ.
ΑΛΕΞΙΣΦΑΙΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ
ΝΕΤ 22.00
Περιπέτεια, 2003 (Έγχρ.), 94'
BULLETPROOF MONK. Αμερικανική ταινία του Πολ Χάντερ, με τους Τσόου Γιουν Φατ, Σον Γουίλιαμ Σκοτ, Τζέιμι Κινγκ.
Ένας θιβετιανός καλόγερος, φύλακας μιας πανάρχαιας περγαμηνής που χαρίζει στον κάτοχό της υπεράνθρωπες δυνάμεις, χρίζει ως διάδοχό του ένα νεαρό μικροκακοποιό του Σαν Φρανσίσκο, τον οποίο και εκπαιδεύει κατάλληλα.
Βασισμένη σε κόμικ περιπέτεια πολεμικών τεχνών με στοιχεία κωμωδίας.
Ένας θιβετιανός καλόγερος, φύλακας μιας πανάρχαιας περγαμηνής που χαρίζει στον κάτοχό της υπεράνθρωπες δυνάμεις, χρίζει ως διάδοχό του ένα νεαρό μικροκακοποιό του Σαν Φρανσίσκο, τον οποίο και εκπαιδεύει κατάλληλα.
Βασισμένη σε κόμικ περιπέτεια πολεμικών τεχνών με στοιχεία κωμωδίας.
ΜΑΤΙΑ ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΛΕΙΣΤΑ
(Βαθμολογία Armageddon: 3.5/5)
STAR 23.15
Δραματική, 1999 (Έγχρ.), 148'
EYES WIDE SHUT. Αμερικανική ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, με τους Τομ Κρουζ, Νικόλ Κίντμαν, Σίντνεϊ Πόλακ.
Η εξομολόγηση μιας ερωτικής φαντασίωσης της γυναίκας του Άλις πυροδοτεί μια έκρηξη ζήλιας στον γιατρό Μπιλ Χάρφορντ, ο οποίος στην προσπάθειά του να την απατήσει βιώνει μια σειρά από παράδοξες ερωτικές περιπέτειες που μοιάζουν να κινούνται περισσότερο στο πεδίο της φαντασίωσης παρά της πραγματικότητας.
Όλη η πορεία της ταινίας δεν είναι παρά αυτό: πώς μια γυναίκα καταφέρνει να ξαναγίνει το κεντρικό θέμα του ερωτικού θεάματος του συζύγου της και να έχει την τελευταία λέξη, το περίφημο «Fuck», με την οποία κλείνει (μεταφορικά και κυριολεκτικά, αφού αυτό είναι το κύκνειο άσμα του) το έργο του Κιούμπρικ. Δοκίμιο στα όρια σκηνοθεσίας και ζωής, φαντασίας και πραγματικότητας, με αρκετές αναλογίες με το σινεμά του Μπουνιουέλ, πρόκειται για ένα μεγαλόπνοο έργο, το οποίο μοιάζει να φτιάχτηκε για τη χαρά της σκηνοθεσίας, ωστόσο –όπως όλες οι ταινίες του Κιούμπρικ– απαιτεί πολλαπλή ανάγνωση. Ο Κιούμπρικ ενδιαφέρεται για τη ζωή του ζεύγους στη σύγχρονη κοινωνία, όχι όμως για να υμνήσει τις αρετές του, αλλά για να καταγράψει ως καλλιτέχνης κι επιστημονικός παρατηρητής την αρμονία, και κυρίως τη δυσαρμονία αυτής της ζωής, εισάγοντας ένα ταραχοποιό στοιχείο που διαλύει την επίπλαστη ισορροπία και αφήνει το άτομο αντιμέτωπο με τους πιο μύχιους φόβους του.
Η εξομολόγηση μιας ερωτικής φαντασίωσης της γυναίκας του Άλις πυροδοτεί μια έκρηξη ζήλιας στον γιατρό Μπιλ Χάρφορντ, ο οποίος στην προσπάθειά του να την απατήσει βιώνει μια σειρά από παράδοξες ερωτικές περιπέτειες που μοιάζουν να κινούνται περισσότερο στο πεδίο της φαντασίωσης παρά της πραγματικότητας.
Όλη η πορεία της ταινίας δεν είναι παρά αυτό: πώς μια γυναίκα καταφέρνει να ξαναγίνει το κεντρικό θέμα του ερωτικού θεάματος του συζύγου της και να έχει την τελευταία λέξη, το περίφημο «Fuck», με την οποία κλείνει (μεταφορικά και κυριολεκτικά, αφού αυτό είναι το κύκνειο άσμα του) το έργο του Κιούμπρικ. Δοκίμιο στα όρια σκηνοθεσίας και ζωής, φαντασίας και πραγματικότητας, με αρκετές αναλογίες με το σινεμά του Μπουνιουέλ, πρόκειται για ένα μεγαλόπνοο έργο, το οποίο μοιάζει να φτιάχτηκε για τη χαρά της σκηνοθεσίας, ωστόσο –όπως όλες οι ταινίες του Κιούμπρικ– απαιτεί πολλαπλή ανάγνωση. Ο Κιούμπρικ ενδιαφέρεται για τη ζωή του ζεύγους στη σύγχρονη κοινωνία, όχι όμως για να υμνήσει τις αρετές του, αλλά για να καταγράψει ως καλλιτέχνης κι επιστημονικός παρατηρητής την αρμονία, και κυρίως τη δυσαρμονία αυτής της ζωής, εισάγοντας ένα ταραχοποιό στοιχείο που διαλύει την επίπλαστη ισορροπία και αφήνει το άτομο αντιμέτωπο με τους πιο μύχιους φόβους του.
ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ
ALPHA 23.15
Αστυνομική, 1998 (Έγχρ.), 102'
A MURDER OF CROWS. Αμερικανική ταινία του Ρόουντι Χέρινγκτον, με τους Κούμπα Γκούντινγκ Τζούνιορ, Μαριάν Ζαν-Μπατίστ.
Πρώην δικηγόρος ιδιοποιείται το χειρόγραφο ενός μακαρίτη, γίνεται διάσημος, αλλά ανακαλύπτει ότι οι φόνοι που περιγράφονται στο βιβλίο έγιναν στ’ αλήθεια κι αυτός είναι τώρα ο βασικός ύποπτος.
Αυτό το αστυνομικό θρίλερ μυστηρίου δίνει υποσχέσεις για μια σκοτεινή και διφορούμενη εξέλιξη, τις οποίες διαλύει με τα κλισέ περί δικαιοσύνης και το αδικαιολόγητο happy end.
Πρώην δικηγόρος ιδιοποιείται το χειρόγραφο ενός μακαρίτη, γίνεται διάσημος, αλλά ανακαλύπτει ότι οι φόνοι που περιγράφονται στο βιβλίο έγιναν στ’ αλήθεια κι αυτός είναι τώρα ο βασικός ύποπτος.
Αυτό το αστυνομικό θρίλερ μυστηρίου δίνει υποσχέσεις για μια σκοτεινή και διφορούμενη εξέλιξη, τις οποίες διαλύει με τα κλισέ περί δικαιοσύνης και το αδικαιολόγητο happy end.
ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ
MEGA 23.15
Δραματική, 1998 (Έγχρ.), 128'
LES MISERABLES. Αμερικανική ταινία του Μπιλ Όγκαστ, με τους Λίαμ Νίσον, Τζέφρι Ρας, Ούμα Θέρμαν.
Από τις δεκάδες κινηματογραφικές διασκευές που γνώρισε το κλασικό μυθιστόρημα του Ουγκό ξεχωρίζουν αυτή του 1933 (σε σκηνοθεσία Ρεϊμόν Μπερνάρ και πρωταγωνιστή τον Χάρι Μπορ) και δευτερευόντως εκείνη του 1958 (σε σκηνοθεσία Ζαν-Πολ Λε Σανουά, με τον Ζαν Γκαμπέν στο ρόλο του Γιάννη Αγιάννη), ενώ μία πολλά υποσχόμενη μεταφορά του μιούζικαλ που βασίζεται στο μυθιστόρημα θα δούμε τον Φεβρουάριο.
Ως εκ τούτου είναι λίγο μάταιη και κινηματογραφικά άχρηστη, η όποια προσπάθεια για μια ορθόδοξη προσέγγιση του μυθιστορήματος, κάτι που για παράδειγμα κατάλαβε ακόμα και αυτός ο Κλοντ Λελούς όταν πρόσφατα έβαλε τον Ζαν-Πολ Μπελμοντό να υποδυθεί έναν απόγονο του Γιάννη Αγιάννη την περίοδο της γερμανικής κατοχής. Ο Μπιλ Όγκαστ όμως παρά την αποτυχία προηγουμένων λογοτεχνικών διασκευών («Το Σπίτι των Πνευμάτων», «Η Αίσθηση της Σμίλα στο Χιόνι»), προδίδει και τον Ουγκό με μια άνευρη προσέγγιση των «Αθλίων», που απογυμνώνει το έργο από την επική διάστασή του και το ανάγει σε δράμα δωματίου τεσσάρων κεντρικών χαρακτήρων.
Από τις δεκάδες κινηματογραφικές διασκευές που γνώρισε το κλασικό μυθιστόρημα του Ουγκό ξεχωρίζουν αυτή του 1933 (σε σκηνοθεσία Ρεϊμόν Μπερνάρ και πρωταγωνιστή τον Χάρι Μπορ) και δευτερευόντως εκείνη του 1958 (σε σκηνοθεσία Ζαν-Πολ Λε Σανουά, με τον Ζαν Γκαμπέν στο ρόλο του Γιάννη Αγιάννη), ενώ μία πολλά υποσχόμενη μεταφορά του μιούζικαλ που βασίζεται στο μυθιστόρημα θα δούμε τον Φεβρουάριο.
Ως εκ τούτου είναι λίγο μάταιη και κινηματογραφικά άχρηστη, η όποια προσπάθεια για μια ορθόδοξη προσέγγιση του μυθιστορήματος, κάτι που για παράδειγμα κατάλαβε ακόμα και αυτός ο Κλοντ Λελούς όταν πρόσφατα έβαλε τον Ζαν-Πολ Μπελμοντό να υποδυθεί έναν απόγονο του Γιάννη Αγιάννη την περίοδο της γερμανικής κατοχής. Ο Μπιλ Όγκαστ όμως παρά την αποτυχία προηγουμένων λογοτεχνικών διασκευών («Το Σπίτι των Πνευμάτων», «Η Αίσθηση της Σμίλα στο Χιόνι»), προδίδει και τον Ουγκό με μια άνευρη προσέγγιση των «Αθλίων», που απογυμνώνει το έργο από την επική διάστασή του και το ανάγει σε δράμα δωματίου τεσσάρων κεντρικών χαρακτήρων.
ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΞΑΝΑ
ΕΤ1 00.15
Δραματική, 1944 (Α/Μ), 85'
I’ LL BE SEEING YOU. Αμερικανική ταινία του
Γουίλιαμ Ντίτερλε, με τους Τζόζεφ Κότεν, Τζίντζερ Ρότζερς, Σίρλεϊ Τεμπλ,
Τζον Ντέρεκ.
Ένας στρατιώτης, που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο με ψυχολογικά τραύματα από τον πόλεμο, γνωρίζεται με μια κοπέλα που αποφυλακίστηκε προσωρινά για να κάνει Χριστούγεννα σπίτι της.
Από τα μελοδράματα που μόνο το «χρυσό» Χόλιγουντ ήξερε να στήνει. Φέρει τη σφραγίδα του παραγωγού Ντέιβιντ Σέλζνικ, ενώ στη σκηνοθεσία συνεργάστηκε και ο Τζορτζ Κιούκορ.
Ένας στρατιώτης, που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο με ψυχολογικά τραύματα από τον πόλεμο, γνωρίζεται με μια κοπέλα που αποφυλακίστηκε προσωρινά για να κάνει Χριστούγεννα σπίτι της.
Από τα μελοδράματα που μόνο το «χρυσό» Χόλιγουντ ήξερε να στήνει. Φέρει τη σφραγίδα του παραγωγού Ντέιβιντ Σέλζνικ, ενώ στη σκηνοθεσία συνεργάστηκε και ο Τζορτζ Κιούκορ.
ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ
ΝΕΤ 01.00
Θρίλερ, 2007 (Έγχρ.), 95'
THE PASSAGE. Αμερικανική ταινία του Μαρκ Χέλερ, με τους Στίβεν Ντορφ, Σαράι Γκιβάτι, Νιλ Τζάκσον.
Ένας Αμερικανός που επισκέπτεται το Μαρόκο με ένα φίλο του ερωτεύεται μια ντόπια μυστηριώδη γυναίκα.
Ένα σχετικά αναίμακτο «Hostel» για τα κακά που περιμένουν τους Αμερικανούς τουρίστες σε εξωτικούς προορισμούς. Διασώζεται μόνο χάρη στα γυρίσματα στο (πραγματικό) Μαρόκο.
Ένας Αμερικανός που επισκέπτεται το Μαρόκο με ένα φίλο του ερωτεύεται μια ντόπια μυστηριώδη γυναίκα.
Ένα σχετικά αναίμακτο «Hostel» για τα κακά που περιμένουν τους Αμερικανούς τουρίστες σε εξωτικούς προορισμούς. Διασώζεται μόνο χάρη στα γυρίσματα στο (πραγματικό) Μαρόκο.
ΒΡΕΧΕΙ ΚΕΦΤΕΔΕΣ
MEGA 02.00 (Επανάληψη)
ΕΚΡΗΞΗ ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗΣ
STAR 02.30
Περιπέτεια, 1996 (Έγχρ.), 92'
THE GLIMMER MAN. Αμερικανική ταινία του Τζον Γκρέι, με τους Στίβεν Σίγκαλ, Κίνεν Άιβορι Γουέιανς, Μπομπ Γκάντον.
Ένας πρώην μυστικός πράκτορας, που εγκατέλειψε την υπηρεσία και έγινε βουδιστής μοναχός, επανέρχεται στη δράση αναζητώντας τα ίχνη ενός θρησκόληπτου serial killer.
Πολύ θα ήθελε ο Σίγκαλ να παίξει στο προσωπικό του «Seven», φυσικά όμως δεν μπορεί να ξεφύγει από κοινότοπες περιπέτειες, όπου το «κακό» προσωποποιείται απλοϊκά σε μαφιόζους και διεφθαρμένους πολιτικούς.
Ένας πρώην μυστικός πράκτορας, που εγκατέλειψε την υπηρεσία και έγινε βουδιστής μοναχός, επανέρχεται στη δράση αναζητώντας τα ίχνη ενός θρησκόληπτου serial killer.
Πολύ θα ήθελε ο Σίγκαλ να παίξει στο προσωπικό του «Seven», φυσικά όμως δεν μπορεί να ξεφύγει από κοινότοπες περιπέτειες, όπου το «κακό» προσωποποιείται απλοϊκά σε μαφιόζους και διεφθαρμένους πολιτικούς.
(athinorama)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου