Πέμπτη, 6 Μαρτίου 2014

Μα ποιος είναι ο Mikel;

Δευτέρα μεσημέρι η ουρά στο Mikel της Σόλωνος φτάνει ως απέναντι, τη Νομική. Ίδια εικόνα και λίγο πιο κάτω, στην Πανεπιστημίου. Στο Μαρούσι, όσοι κατεβαίνουν από το λεωφορείο κάνουν στάση στα Mikel και τα Σάββατα στην Κανάρη, οι πιτσιρίκες κάνουν μικρή διακοπή από το shopping για να μπούνε στα Mikel. Είναι η γεύση του καφέ; Το mikelochino; Ο espresso mikelo; Το apple cinnamon cake; Το chocolate choc chip cake; Οι τιμές; Ψάξαμε, ρωτήσαμε, μάθαμε, και σας μεταδίδουμε…

n
Ο 17χρονος Λευτέρης Κυριακάκης ξεκινάει το 1996 σαν υπάλληλος καφετέριας στη Λάρισα. Είναι γιος δωδεκαμελούς οικογένειας, με 9 αδέρφια, πατέρα αστυνομικό, μητέρα οικιακά. Στα επόμενα χρόνια ο δραστήριος Λευτέρης ανοίγει κάποιες επιχειρήσεις στη Λάρισα αλλά η σκέψη να δημιουργήσει μία αλυσίδα café μπαίνει επίμονα στο μυαλό του. Κεφάλαια δεν υπάρχουν, μόνο εφόδιο, η εμπειρία του. Στα 29 του παίρνει την μεγάλη απόφαση, ανοίγει το πρώτο MIKEL. Όνομα του μπαμπά Μιχάλη-ναι, δική του και η μορφή στο γνωστό πια λογότυπο-, αλλά και αρκτικόλεξο των ονομάτων των αδερφών. Μίλτος, Κυριάκος, Ελευθέριος.
n
Σε λιγότερο από 9 μήνες ανοίγουν άλλα 4 νέα καταστήματα MIKEL, ενώ το 2012 ανοίγουν τα πρώτα καταστήματα στη Θεσσαλονίκη (ο αστικός μύθος της Θεσσαλονίκης λέει πως για κάθε κατάστημα που κλείνει, ανοίγει ένα Mikel!). Κοινό τους οι πιτσιρικάδες - βοηθούν, και οι σχετικά χαμηλές τιμές σε σύγκριση με άλλες διεθνείς αλυσίδες, στις οποίες η τιμή του καφέ έφτανε τα 4 ή και 5 ευρώ. Στα MIKEL ο cappuccino (απλός ή με σαντιγύ, latte ή mikelo) στοιχίζει 2 ευρώ, ο ζεστός espresso 1 ευρώ. 1,5 ευρώ ο νες και 2 ευρώ όλοι οι τύποι σοκολάτας, αλλά και οι χυμοί (πορτοκάλι, μπανάνα, φράουλα κλπ).
n
Στην Αθήνα τα πρώτα MIKEL άνοιξαν τον Ιούνιο του 2013 και σήμερα, 8 μήνες μετά, λειτουργούν συνολικά 19 καταστήματα στην πρωτεύουσα, 21 στη Θεσσαλονίκη, 7 στη Λάρισα, αλλά και café σε Βέροια, Κοζάνη, Κατερίνη, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Γιάννενα, Αγρίνιο. Τον Μάρτιο του 2013 η φίρμα ταξίδεψε και εκτός συνόρων φτάνοντας στην Κύπρο. Πριν περίπου 2 εβδομάδες, στις 16/2 άνοιξε κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης.
n
Όπως λέει στην Athens Voice η διευθύντρια ανάπτυξης Χρύσα Γερολυμάτου για τους ίδιους η επιτυχία βασίζεται στο τρίπτυχο take away, dine in- η εξυπηρέτηση εντός των καταστημάτων- και delivery. Μιλάει για ώρες για την ποιότητα των προϊόντων της εταιρίας αλλά και για το όραμα του Λευτέρη Κυριακάκη, του νεαρού ιδιοκτήτη που ήθελε να δει το brand να ταξιδεύει ανά την Ελλάδα, αλλά και εκτός συνόρων. Πολλοί λένε ότι τα Mikel είναι μόδα. Οι ίδιοι δια του λογοτύπου τους απαντούν: Maybe It’s Knowledge Entering Life.
(athensvoice)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου