Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Ομπράντοβιτς: Δεν ήθελα Παναθηναϊκό – Απεριόριστο σεβασμό για Ολυμπιακό

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς μίλησε για την επιστροφή του στο ΟΑΚΑ ως αντίπαλος του Παναθηναϊκού στην Ευρωλίγκα, κάτι που όπως δήλωσε απευχόταν να συμβεί, όπως και για την αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ


Ο Σέρβος τεχνικός μίλησε στην εφημερίδα “Τα Νέα” αναφορικά με τις “μάχες” της Φενέρμπαχτσε κόντρα στους “αιώνιους” στο ΤΟΡ16 της Ευρωλίγκας και υποστήριξε πως αν ήταν επιθυμία του δεν θα αντιμετώπιζε τους “πράσινους” στο ΟΑΚΑ, το οποίο για 13 χρόνια αποτέλεσε “σπίτι” του.

«Δεν θα ήθελα να συμβεί αυτό. Το είχα πει στο παρελθόν πως επιθυμία μου θα ήταν, αν μπορούσα, να έχω το δικαίωμα επιλογής, να μην παίξω ποτέ αντίπαλος του Παναθηναϊκού», δηλώνει ο τεχνικός της Φενέρ. «Δεν ήθελα και δεν θέλω να σκέφτομαι την επιστροφή μου στο ΟΑΚΑ. Ποτέ δεν νιώθω καλά, όταν αντιμετωπίζω πρώην ομάδες μου. Φαντάσου τώρα με τον Παναθηναϊκό, για τον οποίο έχω ιδιαίτερα συναισθήματα. Δεν θα είναι ένα νορμάλ παιχνίδι. Το γνωρίζω, αλλά δεν το σκέφτομαι. Ευτυχώς είναι τόσο βαρύ το πρόγραμμα που δεν έχω χρόνο να σκεφτώ κάτι τέτοιο», ήταν τα πρώτα του λόγια.

Αναφορικά με τα συναισθήματά του για τη «μάχη» του Ολυμπιακού Σταδίου, ξεκαθάρισε: «Δεν θέλω να το σκέφτομαι. Θα βρεθώ ξανά εκεί που ένιωσα σπίτι μου για 13 χρόνια. Αλλά όταν αρχίσει το ματς θα πρέπει να είμαι συγκεντρωμένος στον αγώνα, στους παίκτες, στην τακτική. Μακάρι να μην έβγαινε έτσι το πρόγραμμα, βγήκε όμως και είμαι επαγγελματίας».

Τέλος, για την πρεμιέρα της δεύτερης φάσης με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ, απάντησε: «Αγωνιστικά είναι ό,τι χειρότερο μπορούσε να συμβεί. Να παίζουμε εκτός έδρας με τον δις πρωταθλητή Ευρώπης. Έχει τον απεριόριστο σεβασμό μας και πρέπει να υπερβάλουμε εαυτούς για να τον αντιμετωπίσουμε σε ένα γεμάτο γήπεδο. Εξωαγωνιστικά θα είναι ευχάριστο γιατί θα έρθω στην Αθήνα και θα έχω επιπλέον χρόνο να δω φίλους μου».

(newsit)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου