Μετά από τη διακοπή ενός μήνα οι κινητήρες των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1
ήχησαν ξανά με τον δωδέκατο γύρο της σεζόν να φιλοξενείται στο
εντυπωσιακό Σπα του Βελγίου.
Την πρώτη του πολ ποζίσιον τη φετινή σεζόν πανηγύρισε ο Τζένσον Μπάτον με τους δύο πιλότους που ακολουθούν να διαμορφώνουν την πιο περίεργη πρώτη τριάδα.
Μετά τις πολλές ατυχίες που είχαν βρει τον Τζένσον Μπάτον στα τελευταία γκραν πρι, πριν την καλοκαιρινή διακοπή, ο Βρετανός επέστρεψε πιο ανταγωνιστικός από ποτέ, πανηγυρίζοντας την πρώτη του πολ ποζίσιον μετά τον αγώνα του Μονακό το 2009.
Από τη δεύτερη θέση θα δει τα κόκκινα φώτα να σβήνουν ο Καμουί Κομπαγιάσι, σημειώνοντας έτσι την καλύτερη του επίδοση σε όλη τη... θητεία του στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1.
Μάλιστα, ο πιλότος της Sauber έγινε ο πρώτος Ιάπωνας που θα εκκινήσει από την πρώτη σειρά της F1.
Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Παστόρ Μαλδονάδο, ο οποίος είχε δείξει τις προθέσεις του από την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, όπου είχε κάνει τον ταχύτερο χρόνο.
Με το αριστερό ξεκίνησε το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος για τη Red Bull. Οι «κόκκινοι ταύροι» δεν… πέταξαν, με τον Μαρκ Γουέμπερ να έχει δεχτεί ποινή πέντε θέσεων πριν τις κατατακτήριες δοκιμές και τον Σεμπάστιαν Φέτελ να αποκλείεται από το Q2.
Ίδια μοίρα είχαν και οι Mercedes. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ πέρα από την ποινή πέντε θέσεων, αποκλείστηκε από το Q3, ενώ ο έτερος πιλότος της ομάδας, Μίκαελ Σουμάχερ, δεν κατάφερε να πάρει την πρόκριση στον τελικό.
Δεύτερη περίοδος: Εκτός οι Φέτελ- Μάσα- Σουμάχερ
Μόνο ως τραγωδία μπορεί να χαρακτηριστεί η δεύτερη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών με τους Σεμπάστιαν Φέτελ, Μίκαελ Σουμάχερ και Φελίπε Μάσα να μην παίρνουν το εισιτήριο για τον μεγάλο τελικό.
Με τη μέση γόμα αποφάσισαν οι περισσότεροι πιλότοι να βγουν στην πίστα του Σπα για τη δεύτερη περίοδο. Οι Ραϊκόνεν, Αλόνσο και Μπάτον έκαναν το πέρασμά τους από την κορυφή, με τον τελευταίο να… σπάει τα χρονόμετρα, ρίχνοντας κατά πολύ τον χρόνο διεκδίκησης της πολ ποζίσιον.
Πρώτη περίοδος: Εκτός δεύτερης περιόδου ο Ρόσμπεργκ
Με τον καιρό να κάνει το χατίρι στους πιλότους ξεκίνησε η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών. Οι περισσότεροι οδηγοί βγήκαν στην πίστα νωρίς, φορώντας κυρίως τη σκληρή γόμα, ενώ προς το τέλος δοκίμασαν και τη μεσαία.
Πρόβλημα με τα πίσω ελαστικά αντιμετώπισε ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος επέστρεψε στα πιτ. Τον ταχύτερο χρόνο έκανε ο Παστόρ Μαλδονάδο.
Με τα αριστερό ξεκίνησε το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος μετά την ποινή των πέντε θέσεων, δεν κατάφερε να πάρει την πρόκριση στη δεύτερη περίοδο, κάνοντας τον 18ο χρόνο. Ο Γερμανός δεν κατάφερε να περάσει εντός χρόνου τη γραμμή εκκίνησης τερματισμού, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κάνει γρήγορο γύρο.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Μπάτον, McLaren
2. Κομπαγιάσι, Sauber
3. Μαλδονάδο, Williams
4. Ραϊκόνεν, Lotus
5. Πέρες, Sauber
6. Αλόνσο, Ferrari
7. Γουέμπερ, Red Bull *
8. Γκροσεάν, Lotus
9. Χάμιλτον, McLaren
10. Ντι ρέστα, Force India
11. Φέτελ, Red Bull
12. Χούλκενμπεργκ, Force India
13. Σουμάχερ, Mercedes
14. Μάσα, Ferrari
15. Βερνιέ, Toro Rosso
16. Ρικιάρντο, Toro Rosso
17. Σένα, Williams
18. Ρόσμπεργκ,Mercedes *
19. Κοβαλάινεν, Caterham
20. Πετρόφ, Caterham
21. Γκλοκ, Marussia
22. Ντε λα Ρόσα, HRT
23. Πικ, Marussia
24. Καρθικέγιαν, HRT
* Ποινή πέντε θέσεων στην εκκίνηση, λόγω αλλαγής του κιβωτίου ταχυτήτων.
(novasporfm)
Την πρώτη του πολ ποζίσιον τη φετινή σεζόν πανηγύρισε ο Τζένσον Μπάτον με τους δύο πιλότους που ακολουθούν να διαμορφώνουν την πιο περίεργη πρώτη τριάδα.
Μετά τις πολλές ατυχίες που είχαν βρει τον Τζένσον Μπάτον στα τελευταία γκραν πρι, πριν την καλοκαιρινή διακοπή, ο Βρετανός επέστρεψε πιο ανταγωνιστικός από ποτέ, πανηγυρίζοντας την πρώτη του πολ ποζίσιον μετά τον αγώνα του Μονακό το 2009.
Από τη δεύτερη θέση θα δει τα κόκκινα φώτα να σβήνουν ο Καμουί Κομπαγιάσι, σημειώνοντας έτσι την καλύτερη του επίδοση σε όλη τη... θητεία του στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1.
Μάλιστα, ο πιλότος της Sauber έγινε ο πρώτος Ιάπωνας που θα εκκινήσει από την πρώτη σειρά της F1.
Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Παστόρ Μαλδονάδο, ο οποίος είχε δείξει τις προθέσεις του από την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, όπου είχε κάνει τον ταχύτερο χρόνο.
Με το αριστερό ξεκίνησε το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος για τη Red Bull. Οι «κόκκινοι ταύροι» δεν… πέταξαν, με τον Μαρκ Γουέμπερ να έχει δεχτεί ποινή πέντε θέσεων πριν τις κατατακτήριες δοκιμές και τον Σεμπάστιαν Φέτελ να αποκλείεται από το Q2.
Ίδια μοίρα είχαν και οι Mercedes. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ πέρα από την ποινή πέντε θέσεων, αποκλείστηκε από το Q3, ενώ ο έτερος πιλότος της ομάδας, Μίκαελ Σουμάχερ, δεν κατάφερε να πάρει την πρόκριση στον τελικό.
Δεύτερη περίοδος: Εκτός οι Φέτελ- Μάσα- Σουμάχερ
Μόνο ως τραγωδία μπορεί να χαρακτηριστεί η δεύτερη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών με τους Σεμπάστιαν Φέτελ, Μίκαελ Σουμάχερ και Φελίπε Μάσα να μην παίρνουν το εισιτήριο για τον μεγάλο τελικό.
Με τη μέση γόμα αποφάσισαν οι περισσότεροι πιλότοι να βγουν στην πίστα του Σπα για τη δεύτερη περίοδο. Οι Ραϊκόνεν, Αλόνσο και Μπάτον έκαναν το πέρασμά τους από την κορυφή, με τον τελευταίο να… σπάει τα χρονόμετρα, ρίχνοντας κατά πολύ τον χρόνο διεκδίκησης της πολ ποζίσιον.
Πρώτη περίοδος: Εκτός δεύτερης περιόδου ο Ρόσμπεργκ
Με τον καιρό να κάνει το χατίρι στους πιλότους ξεκίνησε η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών. Οι περισσότεροι οδηγοί βγήκαν στην πίστα νωρίς, φορώντας κυρίως τη σκληρή γόμα, ενώ προς το τέλος δοκίμασαν και τη μεσαία.
Πρόβλημα με τα πίσω ελαστικά αντιμετώπισε ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος επέστρεψε στα πιτ. Τον ταχύτερο χρόνο έκανε ο Παστόρ Μαλδονάδο.
Με τα αριστερό ξεκίνησε το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος μετά την ποινή των πέντε θέσεων, δεν κατάφερε να πάρει την πρόκριση στη δεύτερη περίοδο, κάνοντας τον 18ο χρόνο. Ο Γερμανός δεν κατάφερε να περάσει εντός χρόνου τη γραμμή εκκίνησης τερματισμού, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κάνει γρήγορο γύρο.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Μπάτον, McLaren
2. Κομπαγιάσι, Sauber
3. Μαλδονάδο, Williams
4. Ραϊκόνεν, Lotus
5. Πέρες, Sauber
6. Αλόνσο, Ferrari
7. Γουέμπερ, Red Bull *
8. Γκροσεάν, Lotus
9. Χάμιλτον, McLaren
10. Ντι ρέστα, Force India
11. Φέτελ, Red Bull
12. Χούλκενμπεργκ, Force India
13. Σουμάχερ, Mercedes
14. Μάσα, Ferrari
15. Βερνιέ, Toro Rosso
16. Ρικιάρντο, Toro Rosso
17. Σένα, Williams
18. Ρόσμπεργκ,Mercedes *
19. Κοβαλάινεν, Caterham
20. Πετρόφ, Caterham
21. Γκλοκ, Marussia
22. Ντε λα Ρόσα, HRT
23. Πικ, Marussia
24. Καρθικέγιαν, HRT
* Ποινή πέντε θέσεων στην εκκίνηση, λόγω αλλαγής του κιβωτίου ταχυτήτων.
(novasporfm)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου