Οι πανηγυρισμοί δεν λένε να σταματήσουν στην Ισπανία. Μετά την πρόκριση
των «φούριας ρόχας» στα ημιτελικά του Euro μέσω… του Τσάμπι Αλόνσο, ο
συνεπώνυμός του Φερνάντο έγινε ο πρώτος πιλότος που ανέβηκε για δεύτερη
φορά στο πρώτο σκαλί του βάθρου τη φετινή σεζόν, βάζοντας τέλος στο σερί
των διαφορετικών πιλότων.
Ο Ισπανός είδε την καρό σημαία στον όγδοο γύρο της σεζόν στη Βαλένθια. Στο βάθρο μετά από έξι χρόνια ανέβηκε ο Μίκαελ Σουμάχερ.
Βάθρο από τα παλιά!
Τα εντυπωσιακά γκραν πρι συνεχίζονται στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Ο Φερνάντο Αλόνσο πήρε τη δεύτερη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα, βάζοντας τέλος στο σερί των διαφορετικών νικητών σε κάθε γκραν πρι.
Μάλιστα, ο Αλόνσο έγινε ο πέμπτος πιλότος στην ιστορία του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 που έχει πάρει τη νίκη πάνω από μία φορά σε αγώνα που γίνεται στη χώρα του.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Κίμι Ραϊκόνεν, ύστερα από το 2009 στο γκραν πρι της Ιταλίας (13/9/2009), ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Μίκαελ Σουμάχερ μετά τον αγώνα της Κίνας (1/10/2006).
Ο επτά φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής έγινε ο γηραιότερος πιλότος που τερμάτισε στο βάθρο μετά το 1970.
Μόνο για 28 γύρους όλα κύλησαν ομαλά στο όγδοο γκραν πρι της σεζόν, στους δρόμους της Βαλένθια. Στην εκκίνηση ο Φέτελ διατήρησε την πρωτιά του, ενώ πολύ καλά πλασαρίστηκε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος κέρδισε πολλές θέσεις.
Και μετά απλά ήρθε το… Χάος!
Πάντα υπάρχουν κάποιοι πιλότοι -λίγο πιο αργοί- οι οποίοι μπορούν να κάνουν το θαύμα τους. Στο γκραν πρι της Βαλένθια, οι Κοβαλάινεν και Βερνιέ έφεραν το πάνω- κάτω στον 28ο γύρο.
Τα δύο μονοθέσια είχαν επαφή με αποτέλεσμα να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Από εκείνο το σημείο ξεκίνησε και το χάος. Οι περισσότεροι πιλότοι θέλησαν να εκμεταλλευτούν το SC και μπήκαν στα πιτ για να αλλάξουν ελαστικά.
Αρχικά, καταστροφικό ήταν το δεύτερο πιτ στοπ για τον Λιούις Χάμιλτον. Οι μηχανικοί της McLaren αντιμετώπισαν δύο προβλήματα με αποτέλεσμα ο Βρετανός να χάσει πολλές θέσεις.
Στη συνέχεια την ώρα που το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε από την πίστα, ο Φερνάντο Αλόνσο, προσπέρασε σαν σταματημένο τον Ρομάν Γκροσεάν, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση και ταυτόχρονα στην πρώτη, αφού εγκατέλειψε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, λόγω μηχανικού προβλήματος.
Συνεπώς, μέσα σε λίγους γύρους ο Αλόνσο βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα εντός έδρας, ενώ… ένα μηχανικό πρόβλημα της Lotus τον απάλλαξε από την πίεση του Γκροσεάν που εγκατέλειψε.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Αλόνσο, Ferrari, 1h44:16.449
2. Ραϊκόνεν, Lotus, +6.421
3. Σουμάχερ, Mercedes, +12.639
4. Γουέμπερ, Red Bull, +13.628
5. Χούλκενμπεργκ, Force India, +19.993
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, + 21.176
7. Ντι Ρέστα, Force India, + 22.866
8. Μπάτον, McLaren, + 24.653
9. Πέρες, Sauber, + 27.777
10. Μλαδονάδο, Williams, + 34.653
11. Σένα, Williams, + 35.961
12. Ρκιάρντο, Toro Rosso, +37.041
13. Πέτρόφ, Caterham, + 1:15.871
14. ΚΟβαλάινεν, Caterham, + 1:34.654
15. Πικ, Marussia, + 1:36.551
16. Μάσα, Ferrari, + 1 γύρος
17. Ντε λα Ρόσα, HRT, + 1 γύρος
18. Καρθικέγιαν, HRT,+ 1 γύρος
19. Χάμιλτον, McLaren, + 2 γύροι
Βαθμολογία πιλότων:
1. Αλόνσο, 111
2. Γουέμπερ, 91
3. Χάμιλτον, 88
4. Φέτελ, 85
5. Ρόσμπεργκ, 75
6. Ραϊκόνεν, 73
7. Γκροσεάν, 53
8. Μπάτον, 49
9. Πέρες,39
10. Μαλδονάδο, 30
11. Ντι Ρέστα, 27
12. Κομπαγιάσι, 21
13. Χούλκενμπεργκ, 17
14. Σουμάχερ, 17
15. Σένα, 15
16. Μάσα, 11
17. Βερνιέ, 4
18. Ρικιάρντο, 2
Βαθμολογία κατασκευαστών:
1. Red Bull, 176
2. McLaren, 137
3. Lotus- Renault, 126
4. Ferrari, 122
5. Mercedes, 92
6. Sauber, 60
7. Williams, 45
8. Force India, 44
9. Toro Rosso, 6
(novasporfm)
Ο Ισπανός είδε την καρό σημαία στον όγδοο γύρο της σεζόν στη Βαλένθια. Στο βάθρο μετά από έξι χρόνια ανέβηκε ο Μίκαελ Σουμάχερ.
Βάθρο από τα παλιά!
Τα εντυπωσιακά γκραν πρι συνεχίζονται στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Ο Φερνάντο Αλόνσο πήρε τη δεύτερη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα, βάζοντας τέλος στο σερί των διαφορετικών νικητών σε κάθε γκραν πρι.
Μάλιστα, ο Αλόνσο έγινε ο πέμπτος πιλότος στην ιστορία του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 που έχει πάρει τη νίκη πάνω από μία φορά σε αγώνα που γίνεται στη χώρα του.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Κίμι Ραϊκόνεν, ύστερα από το 2009 στο γκραν πρι της Ιταλίας (13/9/2009), ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Μίκαελ Σουμάχερ μετά τον αγώνα της Κίνας (1/10/2006).
Ο επτά φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής έγινε ο γηραιότερος πιλότος που τερμάτισε στο βάθρο μετά το 1970.
Μόνο για 28 γύρους όλα κύλησαν ομαλά στο όγδοο γκραν πρι της σεζόν, στους δρόμους της Βαλένθια. Στην εκκίνηση ο Φέτελ διατήρησε την πρωτιά του, ενώ πολύ καλά πλασαρίστηκε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος κέρδισε πολλές θέσεις.
Και μετά απλά ήρθε το… Χάος!
Πάντα υπάρχουν κάποιοι πιλότοι -λίγο πιο αργοί- οι οποίοι μπορούν να κάνουν το θαύμα τους. Στο γκραν πρι της Βαλένθια, οι Κοβαλάινεν και Βερνιέ έφεραν το πάνω- κάτω στον 28ο γύρο.
Τα δύο μονοθέσια είχαν επαφή με αποτέλεσμα να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Από εκείνο το σημείο ξεκίνησε και το χάος. Οι περισσότεροι πιλότοι θέλησαν να εκμεταλλευτούν το SC και μπήκαν στα πιτ για να αλλάξουν ελαστικά.
Αρχικά, καταστροφικό ήταν το δεύτερο πιτ στοπ για τον Λιούις Χάμιλτον. Οι μηχανικοί της McLaren αντιμετώπισαν δύο προβλήματα με αποτέλεσμα ο Βρετανός να χάσει πολλές θέσεις.
Στη συνέχεια την ώρα που το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε από την πίστα, ο Φερνάντο Αλόνσο, προσπέρασε σαν σταματημένο τον Ρομάν Γκροσεάν, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση και ταυτόχρονα στην πρώτη, αφού εγκατέλειψε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, λόγω μηχανικού προβλήματος.
Συνεπώς, μέσα σε λίγους γύρους ο Αλόνσο βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα εντός έδρας, ενώ… ένα μηχανικό πρόβλημα της Lotus τον απάλλαξε από την πίεση του Γκροσεάν που εγκατέλειψε.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Αλόνσο, Ferrari, 1h44:16.449
2. Ραϊκόνεν, Lotus, +6.421
3. Σουμάχερ, Mercedes, +12.639
4. Γουέμπερ, Red Bull, +13.628
5. Χούλκενμπεργκ, Force India, +19.993
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, + 21.176
7. Ντι Ρέστα, Force India, + 22.866
8. Μπάτον, McLaren, + 24.653
9. Πέρες, Sauber, + 27.777
10. Μλαδονάδο, Williams, + 34.653
11. Σένα, Williams, + 35.961
12. Ρκιάρντο, Toro Rosso, +37.041
13. Πέτρόφ, Caterham, + 1:15.871
14. ΚΟβαλάινεν, Caterham, + 1:34.654
15. Πικ, Marussia, + 1:36.551
16. Μάσα, Ferrari, + 1 γύρος
17. Ντε λα Ρόσα, HRT, + 1 γύρος
18. Καρθικέγιαν, HRT,+ 1 γύρος
19. Χάμιλτον, McLaren, + 2 γύροι
Βαθμολογία πιλότων:
1. Αλόνσο, 111
2. Γουέμπερ, 91
3. Χάμιλτον, 88
4. Φέτελ, 85
5. Ρόσμπεργκ, 75
6. Ραϊκόνεν, 73
7. Γκροσεάν, 53
8. Μπάτον, 49
9. Πέρες,39
10. Μαλδονάδο, 30
11. Ντι Ρέστα, 27
12. Κομπαγιάσι, 21
13. Χούλκενμπεργκ, 17
14. Σουμάχερ, 17
15. Σένα, 15
16. Μάσα, 11
17. Βερνιέ, 4
18. Ρικιάρντο, 2
Βαθμολογία κατασκευαστών:
1. Red Bull, 176
2. McLaren, 137
3. Lotus- Renault, 126
4. Ferrari, 122
5. Mercedes, 92
6. Sauber, 60
7. Williams, 45
8. Force India, 44
9. Toro Rosso, 6
(novasporfm)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου