Τι να πει κανείς για το γκραν πρι στην πίστα της Βαρκελώνης!
Ο πέμπτος γύρος της σεζόν, επιφύλασσε θέαμα, προσπεράσεις, ανατροπές και την πρώτη νίκη του Παστόρ Μαλδονάδο στην καριέρα του στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Φερνάντο Αλόνσο, ενώ ο Κίμι Ραϊκόνεν συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα.
Ένα εκπληκτικό γκραν πρι πραγματοποιήθηκε στην πίστα της Βαρκελώνης, στο πρώτο γκραν πρι που φιλοξενήθηκε στην Ευρώπη.
Ο Παστόρ Μαλδονάδο, πέρα από την πολύ καλή στρατηγική της Williams, έδειξε πως έχει το μέταλλο όχι μόνο για να διεκδικήσει την καρό σημαία, αλλά και να την πάρει!
Οι μηχανικοί έκαναν το… θαύμα τους, δίνοντας ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο στον Μεξικανό πιλότο και με την κατάλληλη στρατηγική, άφησε πίσω του τον Φερνάντο Αλόνσο μέσα στο… σπίτι του, διατηρώντας την παράδοση στην πίστα της Ισπανίας, που θέλει τον poleman να παίρνει την καρό σημαία.
Καλοί, αλλά όχι καλύτεροί…
Μπορεί ο Φερνάντο Αλόνσο να έκανε καλύτερη εκκίνηση από τον Παστόρ Μαλδονάδο και να πέρασε στην πρώτη θέση της κατάταξης, ωστόσο για ακόμη μία φορά η στρατηγική της Ferrari δεν μπόρεσε να βοηθήσει τον Ισπανό πιλότο, αφού ότι κατάφερε να κερδίσει στην πίστα το έχασε στα πιτ στοπ.
Ο Αλόνσο πλασαρίστηκε στη δεύτερη θέση, έχοντας ήδη «ρίξει» γύρο στον ομόσταβλό του, Φελίπε Μάσα, ο οποίος είδε την καρό σημαία από την 15η θέση.
Άργησαν ξανά…
Για ακόμη ένα γκραν πρι η Lotus δεν κατάφερε να διαχειριστεί τα ελαστικά του Ραϊκόνεν με το σωστό τρόπο. Η ομάδα άργησε να «τραβήξει» στα πιτ τον Φινλανδο πιλότο με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση.
Ο έτερος πιλότος της ομάδας, Ρομάν Γκροσεάν, δεν έκανε καλή εκκίνηση, ωστόσο πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση, κάνοντας το 3-4 για τη Lotus.
Κοιμισμένοι οι «κόκκινοι ταύροι»
Απογοητευτικό ήταν τριήμερο για την Red Bull, η οποία είδε τους Φέτελ και Γουέμπερ να πλασάρονται στην έκτη και 11η θέση, αντίστοιχα. Οι «κόκκινοι ταύροι» έδειξαν πως δεν είχαν ρυθμό, ενώ οι αλλαγές στις μπροστινές αεροτομές έδειξαν ότι αντιμετώπιζαν πρόβλημα.
Οι ατυχίες δεν λένε να σταματήσουν για τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος στη Βαρκελώνη δεν κατάφερε να δει την καρό σημαία. Ο Γερμανός πιλότος στον 13ο γύρο έπεσε πάνω στον Μπρούνο Σένα, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, χωρίς να λείψουν τα νέυρα.
Δείτε το ατύχημα των δύο πιλότων:
Το 8-9 έκανε η McLaren, με τους Χάμιλτον και Μπάτον, αντίστοιχα, στο ντεμπούτο της με το καινούριο μπροστινό ρύγχος.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Μαλδονάδο, Williams, 1:39:09.145
2. Αλόνσο, Ferrari, +3.195
3. Ραϊκόνεν, Lotus, +3.884
4. Γκροσεάν, Lotus, +14.799
5. Κομπαγιάσι, Sauber, +1:14.641
6. Φέτελ, Red Bull, +1:17.576
7. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1:27.919
8. Χάμιλτον, McLaren, +1:28.100
9. Μπάτον, McLaren, +1:25.200
10. Χούλκενμπεργκ, Force India, +1 γύρος
11. Γουέμπερ, Red Bull, +1 γύρος
12. Βερνιέ, Toro Rosso, +1 γύρος
13. Ρικιάρντο, Toro Rosso, +1 γύρος
14. Ντι Ρέστα, Force India, +1 γύρος
15. Μάσα, Ferrari, +1 γύρος
16. Κοβαλάινεν, Caterham, +1 γύρος
17. Πετρόφ, Caterham, +1 γύρος
18. Γκλοκ, Marussia, +2 γύροι
19. Ντε λα Ρόσα, HRT, +3 γύροι
Εγκατέλειψαν:
1. Πικ, Marussia
2. Σένα, Williams
3. Καρθικέγιαν, HRT
4. Σουμάχερ, Mercedes
5. Πέρες, Sauber
Βαθμολογία πιλότων:
1. Φέτελ, 61
2. Αλόνσο, 61
3. Χάμιλτον, 53
4. Ραϊκόνεν, 49
5. Γουέμπερ, 48
6. Μπάτον, 45
7. Ρόσμπεργκ, 41
8. Γκροσεάν, 35
9. Μαλδονάδο, 29
10. Πέρες, 22
11. Κομπαγιάσι,19
12. Ντι Ρέστα,15
13. Σένα, 14
14. Βερνιέ, 4
15. Χούλκενμπεργκ, 2
16. Σουμάχερ, 2
17. Μάσα, 2
18. Ρικιάρντο, 2
Βαθμολογία κατασκευαστών:
1. Red Bull, 109
2. McLaren, 98
3. Lotus- Renault, 84
4. Ferrari, 63
5. Williams, 43
6. Mercedes, 43
7. Sauber, 41
8. Force India, 18
9. Toro Rosso, 6
(novasporfm)
Ο πέμπτος γύρος της σεζόν, επιφύλασσε θέαμα, προσπεράσεις, ανατροπές και την πρώτη νίκη του Παστόρ Μαλδονάδο στην καριέρα του στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Φερνάντο Αλόνσο, ενώ ο Κίμι Ραϊκόνεν συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα.
Ένα εκπληκτικό γκραν πρι πραγματοποιήθηκε στην πίστα της Βαρκελώνης, στο πρώτο γκραν πρι που φιλοξενήθηκε στην Ευρώπη.
Ο Παστόρ Μαλδονάδο, πέρα από την πολύ καλή στρατηγική της Williams, έδειξε πως έχει το μέταλλο όχι μόνο για να διεκδικήσει την καρό σημαία, αλλά και να την πάρει!
Οι μηχανικοί έκαναν το… θαύμα τους, δίνοντας ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο στον Μεξικανό πιλότο και με την κατάλληλη στρατηγική, άφησε πίσω του τον Φερνάντο Αλόνσο μέσα στο… σπίτι του, διατηρώντας την παράδοση στην πίστα της Ισπανίας, που θέλει τον poleman να παίρνει την καρό σημαία.
Καλοί, αλλά όχι καλύτεροί…
Μπορεί ο Φερνάντο Αλόνσο να έκανε καλύτερη εκκίνηση από τον Παστόρ Μαλδονάδο και να πέρασε στην πρώτη θέση της κατάταξης, ωστόσο για ακόμη μία φορά η στρατηγική της Ferrari δεν μπόρεσε να βοηθήσει τον Ισπανό πιλότο, αφού ότι κατάφερε να κερδίσει στην πίστα το έχασε στα πιτ στοπ.
Ο Αλόνσο πλασαρίστηκε στη δεύτερη θέση, έχοντας ήδη «ρίξει» γύρο στον ομόσταβλό του, Φελίπε Μάσα, ο οποίος είδε την καρό σημαία από την 15η θέση.
Άργησαν ξανά…
Για ακόμη ένα γκραν πρι η Lotus δεν κατάφερε να διαχειριστεί τα ελαστικά του Ραϊκόνεν με το σωστό τρόπο. Η ομάδα άργησε να «τραβήξει» στα πιτ τον Φινλανδο πιλότο με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση.
Ο έτερος πιλότος της ομάδας, Ρομάν Γκροσεάν, δεν έκανε καλή εκκίνηση, ωστόσο πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση, κάνοντας το 3-4 για τη Lotus.
Κοιμισμένοι οι «κόκκινοι ταύροι»
Απογοητευτικό ήταν τριήμερο για την Red Bull, η οποία είδε τους Φέτελ και Γουέμπερ να πλασάρονται στην έκτη και 11η θέση, αντίστοιχα. Οι «κόκκινοι ταύροι» έδειξαν πως δεν είχαν ρυθμό, ενώ οι αλλαγές στις μπροστινές αεροτομές έδειξαν ότι αντιμετώπιζαν πρόβλημα.
Οι ατυχίες δεν λένε να σταματήσουν για τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος στη Βαρκελώνη δεν κατάφερε να δει την καρό σημαία. Ο Γερμανός πιλότος στον 13ο γύρο έπεσε πάνω στον Μπρούνο Σένα, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, χωρίς να λείψουν τα νέυρα.
Δείτε το ατύχημα των δύο πιλότων:
Το 8-9 έκανε η McLaren, με τους Χάμιλτον και Μπάτον, αντίστοιχα, στο ντεμπούτο της με το καινούριο μπροστινό ρύγχος.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Μαλδονάδο, Williams, 1:39:09.145
2. Αλόνσο, Ferrari, +3.195
3. Ραϊκόνεν, Lotus, +3.884
4. Γκροσεάν, Lotus, +14.799
5. Κομπαγιάσι, Sauber, +1:14.641
6. Φέτελ, Red Bull, +1:17.576
7. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1:27.919
8. Χάμιλτον, McLaren, +1:28.100
9. Μπάτον, McLaren, +1:25.200
10. Χούλκενμπεργκ, Force India, +1 γύρος
11. Γουέμπερ, Red Bull, +1 γύρος
12. Βερνιέ, Toro Rosso, +1 γύρος
13. Ρικιάρντο, Toro Rosso, +1 γύρος
14. Ντι Ρέστα, Force India, +1 γύρος
15. Μάσα, Ferrari, +1 γύρος
16. Κοβαλάινεν, Caterham, +1 γύρος
17. Πετρόφ, Caterham, +1 γύρος
18. Γκλοκ, Marussia, +2 γύροι
19. Ντε λα Ρόσα, HRT, +3 γύροι
Εγκατέλειψαν:
1. Πικ, Marussia
2. Σένα, Williams
3. Καρθικέγιαν, HRT
4. Σουμάχερ, Mercedes
5. Πέρες, Sauber
Βαθμολογία πιλότων:
1. Φέτελ, 61
2. Αλόνσο, 61
3. Χάμιλτον, 53
4. Ραϊκόνεν, 49
5. Γουέμπερ, 48
6. Μπάτον, 45
7. Ρόσμπεργκ, 41
8. Γκροσεάν, 35
9. Μαλδονάδο, 29
10. Πέρες, 22
11. Κομπαγιάσι,19
12. Ντι Ρέστα,15
13. Σένα, 14
14. Βερνιέ, 4
15. Χούλκενμπεργκ, 2
16. Σουμάχερ, 2
17. Μάσα, 2
18. Ρικιάρντο, 2
Βαθμολογία κατασκευαστών:
1. Red Bull, 109
2. McLaren, 98
3. Lotus- Renault, 84
4. Ferrari, 63
5. Williams, 43
6. Mercedes, 43
7. Sauber, 41
8. Force India, 18
9. Toro Rosso, 6
(novasporfm)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου