Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΝΩΕ
STAR 21.00
Βιβλική, 1999 (Έγχρ.), 160'
NOAH’S ARK. Αμερικανική τηλεταινία του Τζον Ίρβιν, με τους Γιον Βόιτ, Μαίρη Στινμπέργκεν, Φ. Μάρεϊ Έιμπραχαμ.
Ο Νώε κατασκευάζει την πλωτή κιβωτό για να σώσει όλα τα πλάσματα της Γης από τον Μεγάλο Κατακλυσμό.
Και εδώ ξεκινά ο μεγάλος κατακλυσμός από πομπώδεις βιβλικές τηλεπαραγωγές. Λίγες μέρες είναι αυτές, θα περάσουν.
Ο Νώε κατασκευάζει την πλωτή κιβωτό για να σώσει όλα τα πλάσματα της Γης από τον Μεγάλο Κατακλυσμό.
Και εδώ ξεκινά ο μεγάλος κατακλυσμός από πομπώδεις βιβλικές τηλεπαραγωγές. Λίγες μέρες είναι αυτές, θα περάσουν.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΞΟΔΟΣ: ΡΙΤΑ ΧΕΪΓΟΥΟΡΘ
(Βαθμολογία Armageddon: 4/5 - Πρόταση Ημέρας)
MEGA 21.00
Κοινωνική, 1994 (Έγχρ.), 142'
THE SHAWSHANK REDEMPTION. Αμερικανική ταινία του Φρανκ Ντάραμποντ, με τους Τιμ Ρόμπινς, Μόργκαν Φρίμαν, Γουίλιαμ Σάντλερ.
Η μακρόχρονη σχέση ανάμεσα σε δύο ισοβίτες, έναν λευκό κι έναν μαύρο, και οι τακτικές για την επιβίωσή τους στη φυλακή.
Περισσότερο χρονικό μιας αντρικής φιλίας και λιγότερο κριτική του σωφρονιστικού συστήματος. Η οπτική στο σημείο αυτό είναι σχηματοποιημένη. Από τη μια οι φυλακισμένοι, που ανεξάρτητα από το αν είναι αθώοι ή ένοχοι, έχουν το δικαίωμα της αντίστασης, όπως και να ονειρεύονται την ελευθερία, και από την άλλη ο μηχανισμός της εξουσίας, ο κτηνώδης δεσμοφύλακας και ο διεφθαρμένος, υποκριτής διευθυντής των φυλακών. Λογικό ο θεατής να ζητά τη δικαίωση των ονείρων των πρώτων και την τιμωρία των δεύτερων. Και ο Ντάραμποντ δεν θα τον δυσαρεστήσει, αφηγούμενος μια τρελή ιστορία απόδρασης και οδηγώντας σε μία από τις πιο πρωτότυπες αποδράσεις που έχουμε δει στο σινεμά. Επτά υποψηφιότητες για Όσκαρ.
Η μακρόχρονη σχέση ανάμεσα σε δύο ισοβίτες, έναν λευκό κι έναν μαύρο, και οι τακτικές για την επιβίωσή τους στη φυλακή.
Περισσότερο χρονικό μιας αντρικής φιλίας και λιγότερο κριτική του σωφρονιστικού συστήματος. Η οπτική στο σημείο αυτό είναι σχηματοποιημένη. Από τη μια οι φυλακισμένοι, που ανεξάρτητα από το αν είναι αθώοι ή ένοχοι, έχουν το δικαίωμα της αντίστασης, όπως και να ονειρεύονται την ελευθερία, και από την άλλη ο μηχανισμός της εξουσίας, ο κτηνώδης δεσμοφύλακας και ο διεφθαρμένος, υποκριτής διευθυντής των φυλακών. Λογικό ο θεατής να ζητά τη δικαίωση των ονείρων των πρώτων και την τιμωρία των δεύτερων. Και ο Ντάραμποντ δεν θα τον δυσαρεστήσει, αφηγούμενος μια τρελή ιστορία απόδρασης και οδηγώντας σε μία από τις πιο πρωτότυπες αποδράσεις που έχουμε δει στο σινεμά. Επτά υποψηφιότητες για Όσκαρ.
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ
ALPHA 21.45
Περιπέτεια, 1994 (Έγχρ.), 116'
THE CLIENT. Αμερικανική ταινία του Τζόελ Σουμάχερ, με τους Σούζαν Σάραντον, Τόμι Λι Τζόουνς, Μαίρη Λουίζ Πάρκερ.
Ένα νεαρό αγόρι μαθαίνει ένα επικίνδυνο μυστικό, το οποίο ενοχοποιεί έναν επικίνδυνο δολοφόνο. Η μαφία απειλεί ότι θα τον σκοτώσει, το FBI τον πιέζει και η μόνη που του συμπαραστέκεται είναι μια 40χρονη άπειρη και αλκοολική δικηγόρος.
Τα μελό και συγκινησιακά στοιχεία υπερτερούν της δράσης (υπάρχει παιδάκι, πώς να γίνει αλλιώς;), ενώ οι αναληθοφάνειες δεν κρύβονται με τίποτα.
Ένα νεαρό αγόρι μαθαίνει ένα επικίνδυνο μυστικό, το οποίο ενοχοποιεί έναν επικίνδυνο δολοφόνο. Η μαφία απειλεί ότι θα τον σκοτώσει, το FBI τον πιέζει και η μόνη που του συμπαραστέκεται είναι μια 40χρονη άπειρη και αλκοολική δικηγόρος.
Τα μελό και συγκινησιακά στοιχεία υπερτερούν της δράσης (υπάρχει παιδάκι, πώς να γίνει αλλιώς;), ενώ οι αναληθοφάνειες δεν κρύβονται με τίποτα.
ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
ΕΤ1 22.30
Δραματική, 2009 (Έγχρ.), 89'
FIVE MINUTES OF HEAVEN. Αγγλική ταινία του Όλιβερ Χιρσμπίγκελ, με τους Λίαμ Νίσον, Τζέιμς Νέσμπιτ, Αναμαρία Μαρίνκα.
Το «κοφτό», ρεαλιστικό πρώτο εικοσάλεπτο της ταινίας μάς μεταφέρει στο εκεί και στο τότε, το Μπέλφαστ του ’75, κάνοντάς μας μάρτυρες της εν ψυχρώ εκτέλεσης του νεαρού Τζιμ Γκρίφιν μπροστά στα μάτια του μικρού αδερφού του από τον 17χρονο Άλιστερ Λιτλ, έναν Ιρλανδό προτεστάντη. Τα μυθοπλαστικά υπόλοιπα εξελίσσονται ύστερα από χρόνια, όταν το αδελφοκτόνο παρελθόν έχει γίνει τηλεοπτικό σόου και η συμφιλίωση το χαλί που από κάτω του στριμώχνονται βιαστικά τραύματα, ενοχές και κάθε είδους ενοχλητικές εκκρεμότητες.
Σ’ αυτές εστιάζει ο Χιρσμπίγκελ, ισορροπώντας επί ξυρού ακμής ανάμεσα σ’ ένα πάντα επίκαιρο θέμα, μερικές μελοδραματικές εξομολογήσεις, δύο σπουδαίες ερμηνείες και μια κλειστοφοβική, αλλά θεατρικής δομής πλοκή.
Το «κοφτό», ρεαλιστικό πρώτο εικοσάλεπτο της ταινίας μάς μεταφέρει στο εκεί και στο τότε, το Μπέλφαστ του ’75, κάνοντάς μας μάρτυρες της εν ψυχρώ εκτέλεσης του νεαρού Τζιμ Γκρίφιν μπροστά στα μάτια του μικρού αδερφού του από τον 17χρονο Άλιστερ Λιτλ, έναν Ιρλανδό προτεστάντη. Τα μυθοπλαστικά υπόλοιπα εξελίσσονται ύστερα από χρόνια, όταν το αδελφοκτόνο παρελθόν έχει γίνει τηλεοπτικό σόου και η συμφιλίωση το χαλί που από κάτω του στριμώχνονται βιαστικά τραύματα, ενοχές και κάθε είδους ενοχλητικές εκκρεμότητες.
Σ’ αυτές εστιάζει ο Χιρσμπίγκελ, ισορροπώντας επί ξυρού ακμής ανάμεσα σ’ ένα πάντα επίκαιρο θέμα, μερικές μελοδραματικές εξομολογήσεις, δύο σπουδαίες ερμηνείες και μια κλειστοφοβική, αλλά θεατρικής δομής πλοκή.
ΟΙ ΑΟΡΑΤΟΙ
ΒΟΥΛΗ 22.45
Ντοκιμαντέρ, 2006 (Έγχρ.), 95'
INVISIBLES. Ισπανική ταινία των Μαριάνο Μπαρόσο, Ιζαμπέλ Κοϊξέτ, Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα, Βιμ Βέντερς, Χαβιέ Κορκουέρα.
Με αφορμή τα εικοστά γενέθλια του ισπανικού παραρτήματος των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, ένα σπονδυλωτό ντοκιμαντέρ που αναδεικνύει ξεχασμένα κοινωνικά προβλήματα σε διάφορες γωνιές του πλανήτη.
Πολλοί σκηνοθέτες (που δεν τους λείπει το ταλέντο), ο στόχος να ευαισθητοποιηθεί το κοινό, η καχυποψία για τη διαφήμιση της οργάνωσης (αν και η ταινία δεν έχει χρηματοδοτηθεί από τους Γιατρούς). Αν και υπάρχουν διάσπαρτες μερικές δυνατές εικόνες (κινηματογραφικά και ανθρωπιστικά), θα προτιμούσες να έβλεπες κατευθείαν ένα διαφημιστικό.
Με αφορμή τα εικοστά γενέθλια του ισπανικού παραρτήματος των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, ένα σπονδυλωτό ντοκιμαντέρ που αναδεικνύει ξεχασμένα κοινωνικά προβλήματα σε διάφορες γωνιές του πλανήτη.
Πολλοί σκηνοθέτες (που δεν τους λείπει το ταλέντο), ο στόχος να ευαισθητοποιηθεί το κοινό, η καχυποψία για τη διαφήμιση της οργάνωσης (αν και η ταινία δεν έχει χρηματοδοτηθεί από τους Γιατρούς). Αν και υπάρχουν διάσπαρτες μερικές δυνατές εικόνες (κινηματογραφικά και ανθρωπιστικά), θα προτιμούσες να έβλεπες κατευθείαν ένα διαφημιστικό.
ΤΟ ΜΠΛΟΚΟ
ΕΤ3 23.00
Δραματική, 1965 (Α/Μ), 90'
Ελληνική ταινία του Αδώνιδος Κύρου, με τους Κώστα Καζάκο, Γιάννη Φέρτη, Αλεξάνδρα Λαδικού.
Μισό αιώνα σχεδόν μετά την πρεμιέρα του, το «Μπλόκο» διατηρεί ακόμη κινηματογραφικά ίχνη απ’ όλα όσα το έκαναν ταινία αναφοράς για το προδικτατορικό μας σινεμά, η αξία του όμως είναι κατά κύριο λόγο πλέον καθαρά ιστορική.
Είναι η μία από τις δύο όλες κι όλες μεγάλου μήκους που γύρισε ο παγκοσμίως σπουδαίος θεωρητικός Άδωνις Κύρου και η πρώτη θαρραλέα, ρεαλιστική αποτύπωση στο ελληνικό σελιλόιντ στιγμών της εθνικής μας αντίστασης. Αν και υπερασπιστής της απελευθερωτικής δύναμης της φαντασίας, ο Κύρου επιλέγει ένα «ξερό», ντοκιμαντερίστικο σκηνοθετικό στιλ για να ντύσει τη μυθοπλαστική προσέγγιση των γεγονότων του Αυγούστου του ’44 στην Κοκκινιά, όταν οι Γερμανοί στήνουν το διαβόητο μπλόκο και συλλαμβάνουν έναν μαυραγορίτη εκβιάζοντάς τον να καταδώσει. Οι δραματικές (και ιδεολογικές) αφέλειες του ιστορικού μελοδράματος φαντάζουν σήμερα μεγαλύτερες, το φιλμ όμως κρατά σφιχτά την αμεσότητα της συναισθηματικής του ειλικρίνειας, φαντάζει δε «Πολίτης Κέιν» συγκρινόμενο με τις ανάλογες εθνικοπατριωτικές σινε-ανοησίες της εποχής.
Μισό αιώνα σχεδόν μετά την πρεμιέρα του, το «Μπλόκο» διατηρεί ακόμη κινηματογραφικά ίχνη απ’ όλα όσα το έκαναν ταινία αναφοράς για το προδικτατορικό μας σινεμά, η αξία του όμως είναι κατά κύριο λόγο πλέον καθαρά ιστορική.
Είναι η μία από τις δύο όλες κι όλες μεγάλου μήκους που γύρισε ο παγκοσμίως σπουδαίος θεωρητικός Άδωνις Κύρου και η πρώτη θαρραλέα, ρεαλιστική αποτύπωση στο ελληνικό σελιλόιντ στιγμών της εθνικής μας αντίστασης. Αν και υπερασπιστής της απελευθερωτικής δύναμης της φαντασίας, ο Κύρου επιλέγει ένα «ξερό», ντοκιμαντερίστικο σκηνοθετικό στιλ για να ντύσει τη μυθοπλαστική προσέγγιση των γεγονότων του Αυγούστου του ’44 στην Κοκκινιά, όταν οι Γερμανοί στήνουν το διαβόητο μπλόκο και συλλαμβάνουν έναν μαυραγορίτη εκβιάζοντάς τον να καταδώσει. Οι δραματικές (και ιδεολογικές) αφέλειες του ιστορικού μελοδράματος φαντάζουν σήμερα μεγαλύτερες, το φιλμ όμως κρατά σφιχτά την αμεσότητα της συναισθηματικής του ειλικρίνειας, φαντάζει δε «Πολίτης Κέιν» συγκρινόμενο με τις ανάλογες εθνικοπατριωτικές σινε-ανοησίες της εποχής.
ΤΖΟ ΚΑΙ ΜΑΞ: ΠΥΓΜΑΧΟΙ ΔΥΟ ΚΟΣΜΩΝ
MEGA 00.15
Βιογραφική, 2002 (Έγχρ.), 109'
JOE AND MAX. Αμερικανο-γερμανική τηλεταινία του Στιβ Τζέιμς, με τους Λέοναρντ Ρόμπερτς, Τιλ Σβάιγκερ, Ρίτσαρντ Ράουντρι.
Ήταν δύο από τους διασημότερους πυγμάχους όλων των εποχών. Ο αφροαμερικανός Τζο Λούις και ο Γερμανός Μαξ Σμέλινγκ συναντήθηκαν δύο φορές στο ρινγκ πριν ξεσπάσει ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος. Η πρώτη ήταν το 1936 (όπου ο Τζο Λούις ηττήθηκε από τον ανώτερο τεχνικά Σμέλινγκ) και το 1938 (όπου ο Σμέλινγκ βγήκε νοκάουτ στο πρώτο γύρο και επέστρεψε ντροπιασμένος στην πατρίδα του). Μεταξύ τους δημιουργήθηκε μια σχέση την οποία καταγράφει αυτή η τηλεταινία, παρακολουθώντας ταυτόχρονα τη ζωή τους στις διαφορετικές πορείες που ακολούθησε.
Επειδή όμως και οι δύο αθλητές ήταν είδωλα τεράστιου διαμετρήματος σε μια ταραγμένη εποχή όπου προετοιμαζόταν ένας μεγάλος πόλεμος, η προπαγανδιστική μηχανή τους χρησιμοποίησε και τους δύο για τους σκοπούς της. Με μεγαλύτερη έμφαση στον Σμέλινγκ, ο οποίος έχει και μεγαλύτερο ενδιαφέρον λόγω της αντίθεσής του με το ναζιστικό καθεστώς, αυτή η χαμηλού προϋπολογισμού τηλεταινία έχει συμπαθητικές ερμηνείες, προκαλεί μερικές ενδιαφέρουσες σκέψεις περί αθλητικής ειδωλο-λατρείας και συμμετοχής των ίδιων των αθλητών στην ειδωλοποίησή τους, αλλά η κινηματογραφική της αξία είναι ελάχιστη.
Ήταν δύο από τους διασημότερους πυγμάχους όλων των εποχών. Ο αφροαμερικανός Τζο Λούις και ο Γερμανός Μαξ Σμέλινγκ συναντήθηκαν δύο φορές στο ρινγκ πριν ξεσπάσει ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος. Η πρώτη ήταν το 1936 (όπου ο Τζο Λούις ηττήθηκε από τον ανώτερο τεχνικά Σμέλινγκ) και το 1938 (όπου ο Σμέλινγκ βγήκε νοκάουτ στο πρώτο γύρο και επέστρεψε ντροπιασμένος στην πατρίδα του). Μεταξύ τους δημιουργήθηκε μια σχέση την οποία καταγράφει αυτή η τηλεταινία, παρακολουθώντας ταυτόχρονα τη ζωή τους στις διαφορετικές πορείες που ακολούθησε.
Επειδή όμως και οι δύο αθλητές ήταν είδωλα τεράστιου διαμετρήματος σε μια ταραγμένη εποχή όπου προετοιμαζόταν ένας μεγάλος πόλεμος, η προπαγανδιστική μηχανή τους χρησιμοποίησε και τους δύο για τους σκοπούς της. Με μεγαλύτερη έμφαση στον Σμέλινγκ, ο οποίος έχει και μεγαλύτερο ενδιαφέρον λόγω της αντίθεσής του με το ναζιστικό καθεστώς, αυτή η χαμηλού προϋπολογισμού τηλεταινία έχει συμπαθητικές ερμηνείες, προκαλεί μερικές ενδιαφέρουσες σκέψεις περί αθλητικής ειδωλο-λατρείας και συμμετοχής των ίδιων των αθλητών στην ειδωλοποίησή τους, αλλά η κινηματογραφική της αξία είναι ελάχιστη.
ΕΠΑΦΗ
STAR 00.15
Φαντασίας 1997 (Έγχρ.), 144'
CONTACT. Αμερικανική ταινία του Ρόμπερτ Ζεμέκις, με τους Τζόντι Φόστερ, Μάθιου ΜακΚόναχι, Τζέιμς Γουντς.
Μια αστροφυσικός καταφέρνει να πιάσει ένα μήνυμα από το Διάστημα, να το αποκωδικοποιήσει και να πείσει την ανθρωπότητα να κατασκευάσει ένα όχημα που θα μεταφέρει τον πρώτο άνθρωπο στους εξωγήινους.
Μια ταινία επιστημονικής φαντασίας στην οποία υπερτερεί η επιστήμη επί της φαντασίας. Τα ειδικά εφέ κάνουν τη δουλειά τους, όπως κι όλος ο εντυπωσιακός μηχανισμός μιας χολιγουντιανής υπερπαραγωγής, όμως η ουσία εδώ δεν είναι το θέαμα, αλλά ο προβληματισμός για το αν υπάρχουν εξωγήινοι, πώς μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους και τι απάντηση δίνουν στο ερώτημα της ύπαρξης ή όχι του Θεού.
Μια αστροφυσικός καταφέρνει να πιάσει ένα μήνυμα από το Διάστημα, να το αποκωδικοποιήσει και να πείσει την ανθρωπότητα να κατασκευάσει ένα όχημα που θα μεταφέρει τον πρώτο άνθρωπο στους εξωγήινους.
Μια ταινία επιστημονικής φαντασίας στην οποία υπερτερεί η επιστήμη επί της φαντασίας. Τα ειδικά εφέ κάνουν τη δουλειά τους, όπως κι όλος ο εντυπωσιακός μηχανισμός μιας χολιγουντιανής υπερπαραγωγής, όμως η ουσία εδώ δεν είναι το θέαμα, αλλά ο προβληματισμός για το αν υπάρχουν εξωγήινοι, πώς μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους και τι απάντηση δίνουν στο ερώτημα της ύπαρξης ή όχι του Θεού.
ΗΜΕΡΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
NET 00.30
Σινεφίλ, 2006 (Έγχρ.), 110'
QUELQUES JOURS EN SEPTEMBRE. Γαλλο-ιταλική
ταινία του Σαντιάγκο Αμιγκορένα, με τους Ζιλιέτ Μπινός, Τζον Τορτούρο,
Σάρα Φορεστιέ.
Η Ιρέν, μια Γαλλίδα πρώην κατάσκοπος, αναλαμβάνει να φέρει σε επαφή την Ορλάντο με τον πατέρα της Έλιοτ, πράκτορα που παίζει σε πολλά ταμπλό, εξαφανισμένο εδώ και δέκα χρόνια. Στον τόπο του ραντεβού εμφανίζεται ο Ντέιβιντ, θετός γιος του πράκτορα, όχι όμως και ο ίδιος ο Έλιοτ, καθώς στο κατόπι του βρίσκεται ένας δολοφόνος, πρώην μαθητής του, που θέλει να ξεπεράσει το οιδιπόδειο σύμπλεγμά του σκοτώνοντας τον πατέρα στο πρόσωπο του δασκάλου του.
Κι επειδή όλα αυτά συμβαίνουν τις πρώτες ημέρες του Σεπτέμβρη του 2001 καταλαβαίνουμε ότι κάποια σχέση θα αποκαλυφθεί με τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου. Η ταινία, ωστόσο, παρότι θα ήθελε να είναι μια πιο «ιντελεκτουέλ» εκδοχή του «Τρίτου ανθρώπου», με τον εξαφανισμένο Έλιοτ στη θέση του Χάρι Λάιμ, έχει όλα τα κουσούρια της φλυαρίας αρκετών γαλλικών δημιουργιών, αλλά κι ένα ιδιαίτερο προσωπικό στίγμα.
Η Ιρέν, μια Γαλλίδα πρώην κατάσκοπος, αναλαμβάνει να φέρει σε επαφή την Ορλάντο με τον πατέρα της Έλιοτ, πράκτορα που παίζει σε πολλά ταμπλό, εξαφανισμένο εδώ και δέκα χρόνια. Στον τόπο του ραντεβού εμφανίζεται ο Ντέιβιντ, θετός γιος του πράκτορα, όχι όμως και ο ίδιος ο Έλιοτ, καθώς στο κατόπι του βρίσκεται ένας δολοφόνος, πρώην μαθητής του, που θέλει να ξεπεράσει το οιδιπόδειο σύμπλεγμά του σκοτώνοντας τον πατέρα στο πρόσωπο του δασκάλου του.
Κι επειδή όλα αυτά συμβαίνουν τις πρώτες ημέρες του Σεπτέμβρη του 2001 καταλαβαίνουμε ότι κάποια σχέση θα αποκαλυφθεί με τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου. Η ταινία, ωστόσο, παρότι θα ήθελε να είναι μια πιο «ιντελεκτουέλ» εκδοχή του «Τρίτου ανθρώπου», με τον εξαφανισμένο Έλιοτ στη θέση του Χάρι Λάιμ, έχει όλα τα κουσούρια της φλυαρίας αρκετών γαλλικών δημιουργιών, αλλά κι ένα ιδιαίτερο προσωπικό στίγμα.
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ
ALPHA 01.00
Περιπέτεια, 1994 (Έγχρ.), 116'
THE CLIENT. Αμερικανική ταινία του Τζόελ Σουμάχερ, με τους Σούζαν Σάραντον, Τόμι Λι Τζόουνς, Μαίρη Λουίζ Πάρκερ.
Ένα νεαρό αγόρι μαθαίνει ένα επικίνδυνο μυστικό, το οποίο ενοχοποιεί έναν επικίνδυνο δολοφόνο. Η μαφία απειλεί ότι θα τον σκοτώσει, το FBI τον πιέζει και η μόνη που του συμπαραστέκεται είναι μια 40χρονη άπειρη και αλκοολική δικηγόρος.
Τα μελό και συγκινησιακά στοιχεία υπερτερούν της δράσης (υπάρχει παιδάκι, πώς να γίνει αλλιώς;), ενώ οι αναληθοφάνειες δεν κρύβονται με τίποτα.
Ένα νεαρό αγόρι μαθαίνει ένα επικίνδυνο μυστικό, το οποίο ενοχοποιεί έναν επικίνδυνο δολοφόνο. Η μαφία απειλεί ότι θα τον σκοτώσει, το FBI τον πιέζει και η μόνη που του συμπαραστέκεται είναι μια 40χρονη άπειρη και αλκοολική δικηγόρος.
Τα μελό και συγκινησιακά στοιχεία υπερτερούν της δράσης (υπάρχει παιδάκι, πώς να γίνει αλλιώς;), ενώ οι αναληθοφάνειες δεν κρύβονται με τίποτα.
ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΣ
STAR 03.15
Κατασκοπική, 2000 (Έγχρ.), 91'
BRITANNIC. Αμερικανική τηλεταινία του Μπράιαν Τρέντσαρντ Σμιθ, με τους Ζακλίν Μπισέ, Έντουαρντ Άθερτον, Τζον Ράις Ντέιβις.
Στο τελευταίο ταξίδι του «Βρετανικού» (βυθίστηκε το 1916 στα ανοιχτά της Κέας), μια μυστική πράκτορας της βρετανικής κυβέρνησης συλλέγει πληροφορίες για την επικείμενη βύθιση του κρουαζιερόπλοιου από Γερμανούς κατασκόπους.
Αγάπη μου, διασταύρωσα τον «Τιτανικό» με τον Τζέιμς Μποντ!
Στο τελευταίο ταξίδι του «Βρετανικού» (βυθίστηκε το 1916 στα ανοιχτά της Κέας), μια μυστική πράκτορας της βρετανικής κυβέρνησης συλλέγει πληροφορίες για την επικείμενη βύθιση του κρουαζιερόπλοιου από Γερμανούς κατασκόπους.
Αγάπη μου, διασταύρωσα τον «Τιτανικό» με τον Τζέιμς Μποντ!
(athinorama)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου