Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

GP Μαλαισίας: "Χόρευε" στη βροχή ο Αλόνσο!

Ένα ακόμη επεισοδιακό γκραν πρι πραγματοποιήθηκε στην πίστα της Μαλαισίας με τη βροχή να παίζει τα δικά της παιχνίδια. Την πρώτη του νίκη στη φετινή σεζόν πανηγύρισε ο Φερνάντο Αλόνσο, εκμεταλλευόμενος την ατυχία της McLaren. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο εντυπωσιακός Σέρχιο Πέρες, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Λιούις Χάμιλτον.


Μόλις εννιά γύρους κατάφεραν να πραγματοποιήσουν οι πιλότοι στη Σεπάνγκ σε συνθήκες έντονης βροχόπτωσης, η οποία ανάγκασε τους αγωνοδίκες να διακόψουν τον αγώνα, για περίπου μία ώρα, μέχρι να μειωθεί η ένταση της και να βελτιωθούν οι συνθήκες στην πίστα.

Ωστόσο, η διακοπή του αγώνα σε συνδυασμό με το αυτοκίνητο ασφαλείας ανακάτεψε για τα καλά την τράπουλα και… κατέστρεψε τον αγώνα της McLaren.

Ο τροχός που κόλλησε στο πρώτο πιτ στοπ του Χάμιλτον και η επαφή του Μπάτον με τον Καρθικέγιαν, έδωσε την πρώτη θέση στον Αλόνσο, την οποία και διατήρησε μέχρι την καρό σημαία.

Ατυχία της McLaren, τύχη για Αλόνσο!

Μόλις εννιά γύρους κράτησε το παραμύθι για τη Βρετανική ομάδα. Ο Χάμιλτον εκκίνησε πολύ καλά και διατήρησε την πρωτιά του. Ωστόσο, η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας και η διακοπή του αγώνα, έβαλαν… πρόωρο τέλος στον αγώνα της McLaren. Ο νικητής του πρώτου γκραν πρι, Τζένσον Μπάτον, τερμάτισε στην 14η θέση, αφού μετά την επαφή του με τον Καρθικέγιαν δεν κατάφερε να μπει στη δεκάδα.

Ο Αλόνσο, ο οποίος έκανε καλή εκκίνηση βρέθηκε στο σωστό μέρος την κατάλληλη στιγμή, με αποτέλεσμα να βρεθεί στην πρώτη θέση και να πάρει τη νίκη, ύστερα από το γκραν πρι της Βρετανίας. Το κατάλληλο timing ωστόσο εκμεταλλεύτηκε και ο Σέρχιο Πέρες, ο οποίος στη Μαλαισία εντυπωσίασε, βλέποντας την καρό σημαία δεύτερος.

Είναι τρελός αυτός ο Μεξικανός!

Εξαιρετική ήταν η απόδοση του Σέρχιο Πέρες, ο οποίος στη Μαλαισία, όχι μόνο κατάφερε να διατηρήσει τη δεύτερη θέση, αλλά είχε τα… κότσια να διεκδικήσει και τη νίκη, γεμίζοντας τους καθρέφτες του Φερνάντο Αλόνσο.

Ωστόσο, τρεις γύρους πριν την καρό σημαία η ομάδα ενημέρωσε τον Πέρες πως θέλουν τους βαθμούς της δεύτερης θέσης, συμβουλεύοντας τον να ρίξει τον ρυθμό του. Στην πίστα της Μαλαισίας ο πιλότος της Sauber πλασαρίστηκε στην καλύτερη θέση, που έχει πλασαριστεί ποτέ.

Μάλιστα, είναι ο πρώτος Μεξικανός που ανεβαίνει στο πόντιουμ μετά από 41 χρόνια και τον Πέδρο Ροντρίγκες, ο οποίος είχε τερματίσει δεύτερος το 1971 στο γκραν πρι της Ολλανδίας.

Από την τέταρτη θέση είδε την καρό σημαία ο Μαρκ Γουέμπερ, με τον ομόσταβλό του, Σεμπάστιαν Φέτελ να τερματίζει 11ος. Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής εφτά γύρους πριν τη λήξη του αγώνα είχε επαφή με την HRT του Καρθικέγιαν, με αποτέλεσμα να καταστραφεί το πίσω ελαστικό του και να επισκεφθεί τα πιτ.

Πολύ καλή ήταν η απόδοση του Βερνιέ, ο οποίος τερμάτισε στην όγδοη θέση και πήρε τους πρώτους του βαθμούς.

 Οι καλοί και οι κακοί:

Πολύ καλή ήταν η απόδοση του Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος πλασαρίστηκε στην πέμπτη θέση, καθώς επίσης και των Ντι Ρέστα και Σένα , που μπήκαν στη δεκάδα.

Από την άλλη, η Mercedes δεν κατάφερε να διατηρήσει την καλή εμφάνιση της με τον Σουμάχερ να κάνει τε-τα-κε στον πρώτο γύρο και τον Ρόσμπεργκ να μην έχει καλό ρυθμό και να χάνει τη μία θέση μετά την άλλη.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Αλόνσο, Ferrari, 2:44:51.812
2. Πέρες, Sauber, +2.263
3. Χάμιλτον, McLaren, +14.591
4. Γουέμπερ, Red Bull, +17.688
5. Ραϊκόνεν, Lotus, +29.456
6. Σένα, Williams, +37.667
7. Ντι Ρέστα, Force India, +44.412
8. Βερνιέ,Toro Rosso, +46.985
9. Χούλκενμπεργκ, Force India, +47.892
10. Σουμάχερ, Mercedes, +49.996
11. Φέτελ, Red Bull, +1:15.527
12. Ρικιάρντο,Toro Rosso, +1:16.800
13. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1:18.500
14. Μπάτον, McLaren, +1:19.700
15. Μάσα, Ferrari, +1:39.300
16. Πετρόφ, Caterham, +1 γύρος
17. Γκλοκ, Marussia, +1 γύρος
18. Κοβαλάινεν, Caterham, +1 γύρος
19. Μαλδονάδο, Williams, +2 γύροι
20. Πικ, Marussia, +2 γύροι
21. . Καρθικέγιαν, HRT, +2 γύροι
22. Ντε Λα Ρόσα, HRT, +2 γύροι

Εγκατέλειψαν:
1. Κομπαγιάσι, Sauber
2. Γκροσεάν, Lotus


(novasporfm)

 

Αν θέλετε να ενημερώνεστε άμεσα για ό,τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο, πατήστε



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου