Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Θέλει να επιστρέψει στην Αγγλία ο Μουρίνιο

Πάθος του χαρακτήρισε την Αγγλία ο Ζοζέ Μουρίνιο, προσθέτοντας ότι μόλις τελειώσει το έργο του στη Ρεάλ Μαδρίτης, θέλει να επιστρέψει στην Αγγλία για να μείνει για πολλά χρόνια. 
 
Μάλιστα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι θα είναι ο διάδοχος του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον στον πάγκο της Μάντσετσερ Γιουνάιτεντ.

«Είμαι πολύ χαρούμενος στην Ρεάλ Μαδρίτης , που είναι μία σπουδαία εμπειρία για εμένα. Πιστεύω ότι ίσως είναι ο μεγαλύτερος σύλλογος στην ιστορία και δεν θέλω να χάσω την ευκαιρία δουλέψω εδώ», σχολίασε αρχικά ο «Μου» δείχνοντας την πίστη του στο έργο του στην Ρεάλ και τον σεβασμό του στην ομάδα.

Και στην συνέχεια συμπλήρωσε: «Αλλά η Αγγλία είναι το πάθος μου. Και το επόμενο μου βήμα θα είναι να επιστρέψω και να μείνω όσο το δυνατόν περισσότερο».
 
Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου