Με μια πρωτοφανή απόφασή του, για την οποία πραγματικά δεν χωρά κανένας σχολιασμός, ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Πάνος Μπεγλίτης, προχώρησε στη περικοπή περίπου 4.000.000 ευρώ από το κονδύλι της προμήθειας ανταλλακτικών και πληρωμών συντήρησης αεροσκαφών, για να τα δώσει στα οδοιπορικά των αξιωματικών και όχι μόνο.
Η απόφαση του υπουργού, με τίτλο «Διαμόρφωση - εκτέλεση προϋπολογισμού ΥΠΕΘΑ έτους 2011» (ανακατανομή πιστώσεων Π/Υ ΥΠΕΘΑ ποσού 4.402.590), που όπως προκύπτει από το σχετικό έγγραφο την υπέγραψε στις 14 Οκτωβρίου 2011, προκάλεσε αίσθηση στους κύκλους των αξιωματικών, ακόμα και στους λεγόμενους δικούς του. Αυτό διότι σύμφωνα με τον συνημμένο πίνακα, κόβονται κονδύλια κυρίως από τη συντήρηση και τα ανταλλακτικά αεροσκαφών, ακόμα και αυτών που εμπλέκονται στην πυρόσβεση, για να πληρωθούν τα οδοιπορικά των αξιωματικών, να συντηρηθούν κτήρια, να αγοραστούν γραφικά είδη, απορρυπαντικά και αλλά πολλά.
Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση του υπουργού, οι μεγάλες μειώσεις είναι από τις πιστώσεις για: μεταφορές μαθητών κατά -150.000, αμοιβές για συντήρηση και επισκευή αεροσκαφών -2.156.000, προμήθεια ειδών συντήρησης και επισκευής αεροσκαφών - 1.789.000, προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών κατά 30.000 και άλλα. Τα χρήματα αυτά θα μεταφερθούν σε πιστώσεις για: έξοδα μετακίνησης στο εσωτερικό μόνιμου προσωπικού +4.000.000, έξοδα μετάθεσης ή απόσπασης στο εσωτερικό +100.000, δαπάνες καθαριότητας +100.000, προμήθεια χαρτιού, γραφικών ειδών και λοιπών συναφών υλικών +2.000, προμήθεια ειδών καθαριότητας 3.000 και πολλά άλλα μικρά.
Αδεια τα ράφια
Το αξιοσημείωτο είναι ότι όλα αυτά συμβαίνουν την ώρα που τα επιτελεία αντιμετωπίζουν σοβαρότατα προβλήματα.
Αδύνατον να συντηρήσουν τα οπλικά τους συστήματα, καθώς υπάρχει τεράστια έλλειψη ανταλλακτικών, δεν υπάρχουν χρήματα για καύσιμα και οι μετακινήσεις έχουν μειωθεί στο ελάχιστο, οι ασκήσεις και η εκπαίδευση έχουν φτάσει σε οριακά επίπεδα, τα αεροσκάφη που παρουσιάζουν μεγάλα προβλήματα βανδαλίζονται για να βρεθούν ανταλλακτικά για τα άλλα, μεγάλο μέρος των κινητήρων πυροσβεστικών αεροσκαφών είναι στα όριά τους και του χρόνου δεν θα μπορούν να πετάξουν και, τέλος, στα ράφια ανταλλακτικών των πλοίων δεν υπάρχει τίποτα.
Την ίδια ώρα, και ενώ η κυβέρνηση έχει προχωρήσει σε στάση πληρωμών στο εσωτερικό, οι πληρωμές στις ξένες εταιρείες για οπλικά συστήματα που έχουμε πάρει προχωρούν σχεδόν κανονικά και οι εταίροι μας στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ πιέζουν ασφυκτικά με σκοπό να πουλήσουν νέα οπλικά συστήματα.
«Ψωμί, τυρί δεν έχουμε, ραπανάκια για την όρεξη» σχολίασε χθες ανώτερος αξιωματικός, όταν του δείξαμε το σχετικό έγγραφο και πρόσθεσε κουνώντας το κεφάλι του: «Εχουμε να δούμε πολλά ακόμα».
enet
Η απόφαση του υπουργού, με τίτλο «Διαμόρφωση - εκτέλεση προϋπολογισμού ΥΠΕΘΑ έτους 2011» (ανακατανομή πιστώσεων Π/Υ ΥΠΕΘΑ ποσού 4.402.590), που όπως προκύπτει από το σχετικό έγγραφο την υπέγραψε στις 14 Οκτωβρίου 2011, προκάλεσε αίσθηση στους κύκλους των αξιωματικών, ακόμα και στους λεγόμενους δικούς του. Αυτό διότι σύμφωνα με τον συνημμένο πίνακα, κόβονται κονδύλια κυρίως από τη συντήρηση και τα ανταλλακτικά αεροσκαφών, ακόμα και αυτών που εμπλέκονται στην πυρόσβεση, για να πληρωθούν τα οδοιπορικά των αξιωματικών, να συντηρηθούν κτήρια, να αγοραστούν γραφικά είδη, απορρυπαντικά και αλλά πολλά.
Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση του υπουργού, οι μεγάλες μειώσεις είναι από τις πιστώσεις για: μεταφορές μαθητών κατά -150.000, αμοιβές για συντήρηση και επισκευή αεροσκαφών -2.156.000, προμήθεια ειδών συντήρησης και επισκευής αεροσκαφών - 1.789.000, προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών κατά 30.000 και άλλα. Τα χρήματα αυτά θα μεταφερθούν σε πιστώσεις για: έξοδα μετακίνησης στο εσωτερικό μόνιμου προσωπικού +4.000.000, έξοδα μετάθεσης ή απόσπασης στο εσωτερικό +100.000, δαπάνες καθαριότητας +100.000, προμήθεια χαρτιού, γραφικών ειδών και λοιπών συναφών υλικών +2.000, προμήθεια ειδών καθαριότητας 3.000 και πολλά άλλα μικρά.
Αδεια τα ράφια
Το αξιοσημείωτο είναι ότι όλα αυτά συμβαίνουν την ώρα που τα επιτελεία αντιμετωπίζουν σοβαρότατα προβλήματα.
Αδύνατον να συντηρήσουν τα οπλικά τους συστήματα, καθώς υπάρχει τεράστια έλλειψη ανταλλακτικών, δεν υπάρχουν χρήματα για καύσιμα και οι μετακινήσεις έχουν μειωθεί στο ελάχιστο, οι ασκήσεις και η εκπαίδευση έχουν φτάσει σε οριακά επίπεδα, τα αεροσκάφη που παρουσιάζουν μεγάλα προβλήματα βανδαλίζονται για να βρεθούν ανταλλακτικά για τα άλλα, μεγάλο μέρος των κινητήρων πυροσβεστικών αεροσκαφών είναι στα όριά τους και του χρόνου δεν θα μπορούν να πετάξουν και, τέλος, στα ράφια ανταλλακτικών των πλοίων δεν υπάρχει τίποτα.
Την ίδια ώρα, και ενώ η κυβέρνηση έχει προχωρήσει σε στάση πληρωμών στο εσωτερικό, οι πληρωμές στις ξένες εταιρείες για οπλικά συστήματα που έχουμε πάρει προχωρούν σχεδόν κανονικά και οι εταίροι μας στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ πιέζουν ασφυκτικά με σκοπό να πουλήσουν νέα οπλικά συστήματα.
«Ψωμί, τυρί δεν έχουμε, ραπανάκια για την όρεξη» σχολίασε χθες ανώτερος αξιωματικός, όταν του δείξαμε το σχετικό έγγραφο και πρόσθεσε κουνώντας το κεφάλι του: «Εχουμε να δούμε πολλά ακόμα».
enet
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου