Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Νοβίτσκι: «Παιδικό και αδαές να με κοροϊδέψουν» (video)

Την απάντησή του στην κοροϊδία προς το πρόσωπό του από τον Ντουέιν Ουέιντ και τον Λεμπρόν Τζέιμς έδωσε ο Ντιρκ Νοβίτσκι. Πριν από το πέμπτο ματς της σειράς, οι δύο σταρ του Μαϊάμι απαθανατίστηκαν σε βίντεο να μιμούνται το βήχα και τις κινήσεις του Γερμανού φόργουορντ των Μάβερικς που αγωνίστηκε με πυρετό στο τέταρτο ματς της σειράς.

Λίγες ώρες πριν το έκτο ματς, ο Νοβίτσκι απάντησε: «Το βρήκα λίγο παιδικό, λίγο αδαές από μέρους τους. Είμαι σε αυτό το πρωτάθλημα 13 χρόνια τώρα και δεν έχω ποτέ μου προσποιηθεί τραυματισμό ή ασθένεια», ενώ-πάντα σε ήρεμο ύφος-πρόσθεσε: «Έγινε αυτό το βίντεο και τέλος. Δεν πρόκειται να μου δώσει κανένα έξτρα κίνητρο. Είμαστε στους τελικούς του ΝΒΑ. Αν θέλεις έξτρα κίνητρο, έχεις πρόβλημα. Απέχουμε μία νίκη από το όνειρό μου, από αυτό για το οποίο έχω δουλέψει τη μισή ζωή μου. Αυτό είναι το μόνο που με απασχολεί κι εκεί έχω στραμμένη την προσοχή μου. Όχι σε εξωαγωνιστικά θέματα».


Ο Ντουέιν Ουέιντ και ο Λεμπρόν Τζέιμς προσπάθησαν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα κι έριξαν την ευθύνη στα ΜΜΕ. «Πρώτον, ήταν ψεύτικος ο βήχας μου. Έβηξα αληθινά. Κι επειδή οι κάμερες ήταν εκεί γύρω, κάναμε πλάκα γιατί ξέραμε πως θα το μεγεθύνετε. Και κάνατε ακριβώς αυτό που ξέραμε. Ποτέ δεν αναφέραμε το όνομα του Ντιρκ. Πιστεύω πως δεν είναι ο μοναδικός στον κόσμο, που μπορεί να αρρωστήσει ή να βήξει. Εμείς απλώς κάναμε πλάκα με τις κάμερες και εσείς το κάνατε μεγάλο θέμα», είπε ο Ουέιντ. «Αν εσείς θέλετε να βρίσκετε τροφή σε ό,τι κάνει ο Ουέιντ, εγώ ή η ομάδα μας, πιστεύω πως αυτό δεν μας απασχολεί. Έχουμε σοβαρότερα θέματα σε αυτή τη σειρά».


novasporfm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου