Ο 4ος αγώνας της χρονιάς ήρθε να επιβεβαιώσει δύο πράγματα: Ότι το μονοθέσιο της Red Bull στα χέρια του Sebastian Vettel είναι σε άλλη κατηγορία και ότι οι αλλαγές στους κανονισμούς έχουν αλλάξει σαφώς προς το καλύτερο το θεάμα στη Formula 1. Για άλλη μια φορά είδαμε τρομερές μάχες και δεκάδες προσπεράσματα και μάχες ρόδα με ρόδα. Ο Mark Webber φάνηκε να κάνει δυσκολότερα τα πράγματα για τη Red Bull αλλά τελικά λίγους γύρους πριν την καρό σημαία πέρασε τον Fernando Alonso για το 2ο σκαλί του βάθρου. Στην 4η θέση έφτασε ο Lewis Hamilton, που έδωσε πολλές μάχες και είχε και μερικές ατυχίες ενώ πίσω του ο Nico Rosberg απέδειξε ότι η Mercedes είναι σε τροχιά ανόδου. Οι Button, Heidfeld, Buemi και Petrov έκλεισαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν είδαμε την γνώριμη πια εικόνα του Mark Webber να καθυστερεί, κάτι που πρόσεξε και ο Nico Rosberg, που επιτέθηκε αμέσως και πήρε για λίγο τη 2η θέση. Πιο πίσω ο Lewis Hamilton θέλησε και αυτός με τη σειρά του να περάσει τον Αυστραλό και επέλεξε την εξωτερική γραμμή στη στροφή 2, κάτι που τον ανάγκασε να αντιμετωπίσει πρόβλημα υποστροφής και τελικά να χάσει 3 θέσεις. Ο Βρετανός βρέθηκε πίσω από τον ομόσταβλό του και εκεί ξεκίνησε μια επική μάχη με τους δύο τους να αλλάζουν θέση 3 φορές μέχρι ο Hamilton να καταφέρει να επικρατήσει του Button.
Ποιο πίσω ο Schumacher ξεκίνησε τη δύσκολη ημέρα του με επαφή όταν ο Vitaly Petrov με μεγάλη αισιοδοξία βούτηξε στην εσωτερική πριν το τελευταίο chicane, έχασε τα φρένα του και έσπρωξε με επαφή τον Γερμανό προς την εξωτερική. Η επαφή κατάστρεψε την εμπρός πτέρυγα του Γερμανού, κάτι που τον ανάγκασε να μπει αμέσως στα pit. Εκεί βρισκόταν και ο Sergio Perez, που ξεκίνησε τη μέρα του επίσης με καταστραμμένη εμπρός πτέρυγα από επαφή στο χαμό της πρώτης στροφής.
Από τον 3ο γύρο ήταν πλέον σαφές ότι η Mercedes είχε πρόβλημα ταχύτητας και ο Nico Rosberg έχανε συνεχώς έδαφος. Πρώτος τον πέρασε ο Mark Webber στον 3ο γύρο ενώ μετά από 2 γύρους και ο Fernando Alonso βρέθηκε μπροστά από τον Γερμανό.
Την ώρα που τα δύο μονοθέσια της McLaren έδιναν την ωραία τους μάχη πλησίασε και ο Felipe Massa και άρχισε να πιέζει. Τελικά ο Massa πέρασε τον Hamilton στο τέλος του 9ου γύρου αλλά μόνο για λίγα δευτερόλεπτα αφού και τα δύο μονοθέσια μπήκαν μαζί για αλλαγή ελαστικών αλλά βγήκαν με αντίστροφη σειρά. Μετά την ολοκλήρωση των πρώτων ανεφοδιασμών οι Vettel, Webber βρίσκονταν φυσικά χωρίς κανένα πρόβλημα στις δύο πρώτες θέσεις αλλά πίσω οι μάχες συνεχίζονταν.
Η δεύτερη σειρά ανεφοδιασμών ξεκίνησε με τον Mark Webber να μπαίνει νωρείτερα απ΄ όλους. Πιο πίσω ο Nico Rosberg άρχισε να πιέζεται από τον Felipe Massa. Η μάχη τους ήταν φοβερά εντυπωσιακή με τον Βραζιλιάνο να δοκιμάζει να περάσει πριν τη στροφή 11, από την οποία μετά επιτρέπεται το DRS. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στον Γερμανό να απαντήσει και να περάσει πάλι πριν το τελευταίο chicane. Οι δύο οδηγοί είχαν δύο φορές επαφή αλλά τελικά ο Massa κράτησε τη θέση. Η σκηνή αυτή επαναλήφθηκε άλλη μια φορά με άλλους πρωταγωνιστές. Αυτή τη φορά είχε έρθει η σειρά του Jenson Button να καταλάβει τη θέση του Rosberg.
Και ενώ όλα έδειχναν ότι τα δύο Red Bull δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να τερματίσουν σε παράταξη ο Fernando Alonso μετά τον δεύτερο ανεφοδιασμό άρχισε να πλησιάζει τον Mark Webber και στο τέλος του 29ου γύρου κατάφερε να περάσει με άνεση στη 2η θέση. την ώρα που ο Felipe Massa προσπαθούσε να κρατήσει με νύχια και με δόντια τον Button πίσω του και ο Vitaly Petrov με τη σειρά του αμυνόταν στον Felipe Massa. Ο Jenson Button κατάφερε τελικά να περάσει στ0ν 34ο γύρο και να κρατήσει αυτός την 6η θέση.
Τον 34ο γύρο επέλεξε και ο Lewis Hamilton για το τελευταίο του pitstop αλλά τίποτα δεν πήγε καλά για τον Βρετανό. Ο μηχανικός καθυστέρησε να του αλλάξει το εμπρός δεξί ελαστικό και μετά η έλευση του Massa στο pitlane ανάγκασε τον lolipop man να κρατήσει για ακόμα λίγα δευτερόλεπτα τον Hamilton ακίνητο. Η ταλαιπωρία του Βρετανού τουλάχιστον δεν του στοίχισε κάποια θέση αφού κατάφερε να βγει μπροστά από τον Nico Rosberg.
Στα επόμενα λεπτά δεν είχαμε καμιά συνταρακτική εξέλιξη στην πίστα μέχρι τον 45ο γύρο οπότε ξεκίνησαν μια σειρά από γεγονότα: Πρώτα ο Pastor Maldonando ειδοποιήθηκε ότι θα έπρεπε να εκτελέσει ποινή διέλευσης για υπερβολική ταχύτητα στο pitlane, ενώ οι Webber και Alonso μπήκαν για την 4η και τελευταία αλλαγή ελαστικών. Σε άλλο σημείο της πίστας ο Nico Rosberg περνούσε με χαρακτηριστική άνεση τον Felipe Massa, που επίσης μπήκε για αλλαγή ελαστικών μαζί με τους Hamilton και Vettel.
6 γύρους πριν το τέλος του αγώνα ο Mark Webber έφτασε τον Fernando Alonso και ξεκίνησε μια εντυπωσιακή μάχη που τελικά έφερε τον Αυστραλό στη 2η θέση του βάθρου. Πιο πίσω ο Nico Rosberg κατάφερε να περάσει τον Jenson Button για την 5η θέση ενώ και ο Felipe Massa «έσπρωξε» τον Michael Schumacher εκτός πίστας και 11ης θέσης.
Μείνετε συνδεμένοι στο ms|free καθώς ακολουθούν οι δηλώσεις ομάδων οδηγών.
Θ. | | Οδηγός | Ομάδα | Διαφ. | < > | P. |
1 | | S. Vettel | RED BULL | - |
| 4 |
2 | | M. Webber | RED BULL | 8.8 |
| 4 |
3 | | F. Alonso | FERRARI | 10.0 | 1.2 | 4 |
4 | | L. Hamilton | MCLAREN | 40.2 | 30.1 | 4 |
5 | | N. Rosberg | MERCEDES | 47.5 | 7.3 | 4 |
6 | | J. Button | MCLAREN | 59.4 | 11.8 | 3 |
7 | | N. Heidfeld | RENAULT | 60.8 | 1.4 | 4 |
8 | | V. Petrov | RENAULT | 68.1 | 7.3 | 4 |
9 | | S. Buemi | TORO ROSSO | 69.3 | 1.2 | 3 |
10 | | K. Kobayashi | SAUBER | 78.0 | 8.6 | 3 |
11 | | F. Massa | FERRARI | 79.8 | 1.8 | 4 |
12 | | M. Schumacher | MERCEDES | 85.4 | 5.6 | 4 |
13 | | A. Sutil | FORCE INDIA | 1L | 1L | 3 |
14 | | S. Perez | SAUBER | 1L |
| 4 |
15 | | R. Barrichello | WILLIAMS | 1L | 10.4 | 3 |
16 | | J. Alguersuari | TORO ROSSO | 1L | 0.1 | 4 |
17 | | P. Maldonado | WILLIAMS | 1L | 20.5 | 4 |
18 | | J. Trulli | LOTUS | 1L | 31.7 | 3 |
19 | | H. Kovalainen | LOTUS | 2L | 1L | 3 |
20 | | J. D΄Ambrosio | VIRGIN | 2L | 46.3 | 2 |
21 | | N. Karthikeyan | HRT | 3L | 1L | 3 |
22 | | V. Liuzzi | HRT | 5L | 2L | 4 |
23 | | P. di Resta | FORCE INDIA | 14L | 9L | 14 |
24 | | T. Glock | VIRGIN |
|
|
| msfree |
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου