Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Το ισλαμικό τέμενος στην Αθήνα

 Του Ανδρέα Ανδριανόπουλου.



Η κατασκευή τεμένους είναι πολύ μικρότερο κακό από την ίδρυση Ισλαμικού Κέντρου με διδασκαλίες και κατήχηση. Τα υπερ και τα κατά του εγχειρήματος: Υπερ - Συγκέντρωση των "πιστών" σε ένα μέρος και διευκόλυνση παρακολούθησης τυχόν ύποπτων κινήσεων - Εκτόνωση αντιδράσεων ....


για άρνηση Ελλάδας να επιτρέψει ανεξιθρησκεία - Εφ όσον διοικείται από Ελλάδα (Δήμο η Κράτος) έλεγχος εκδηλώσεων και απαγόρευση η monitor διδασκαλίας - Ελεγχος μουλάδων καθ όσον αφορά νομιμότητα παρουσίας τους στην χώρα και άρνηση έγκρισης εισόδου ορισμένων (από Σ. Αραβία κυρίως, Πακιστάν και Ινδία)

 Κατά:... - Εφ όσον δεν είναι εφικτός ο οικιστικός έλεγχος πολύ μεγάλη πιθανότητα ανάπτυξης μουσουλμανικής παραγκούπολης πέριξ του Τεμένους - Οι διάφορες ισλαμικές σέκτες που παροικούν στην Ελλάδα θα βρούν κοινό τόπο λατρείας με κίνδυνο, αν παρεισφρύσουν Βαχαμπιστές, να αποκτήσουμε ενιαία και δυναμική ισλαμική έκφραση με δυνατότητες δυναμικών κινητοποιήσεων - Πιθανότητα συγκρούσεων ανάμεσα σε Σουνίτες και Σιίτες εφ όσον το Τέμενος θα είναι της μίας η της άλλης εκδοχής.

Πιθανότατες επίσης πιέσεις για οικοδόμηση και άλλων Τζαμιών για αντίπαλες εκδοχές του Ισλάμ - Θα πρέπει να ελεγχθεί ώστε να μην υπάρξει από εξωτερικό χρηματοδότηση της οικοδόμησης διότι τότε ο έλεγχος θα ξεφύγει από ελληνική πολιτεία. - Θα πρέπει να οικοδομηθεί με συνεισφορές των μεταναστών και ελάχιστη κρατική βοήθεια. Σε καμία χώρα του κόσμου η κυβέρνηση δεν οικοδομεί ναούς για τους μετανάστες. Η ευθύνη και το κόστος είναι δικό τους.

 Σε χώρες δε μουσουλμανικές δύσκολα εξασφαλίζεται η άδεια η έστω η ανοχή των αρχών. Οπου υπάρχουν χριστιανικοί ναοί ιδρύθηκαν και οικοδομήθηκαν επίί δυτικών αποικιοκρατικών κυβερνήσεων. Στην Σ. Αραβία, που δεν υπήρξε αποικιοκρατία, δεν υφίστανται χριστιανικοί ναοί. Δυτικοί ιερείς σπανιότατα εξασφαλίζουν άδεια επίσκεψης για ιερουργία και κυρίως για διαμονή

Atithasos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου