Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Χαμός στην προανακριτική με πρωταγωνιστές Κασιδιάρη-Άδωνι (Πρακτικά)


Αποκαλυπτικοί διάλογοι μέσα από την προνακριτική 

Δεν έχουν τελειωμό οι αποκαλυπτικοί διάλογοι που βλέπουν το φως της δημοσιότητας μέσα από την σημερινή συνεδρίαση της προανακριτικής.

Διαβάστε τον χαρακτηριστικό διάλογο Γεωργιάδη-Κασιδιάρη:


ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Αυτός το ξεκίνησε. Εγώ προσπαθώ πειστικά και με σοβαρό ύφος. Αυτός ο γελοίος το ξεκίνησε!
(Θόρυβος στην αίθουσα)
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Βρε, άντε από δω πέρα!
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Έτσι να μιλάς στους χαχόλους και τους κλέφτες μέσα στο ΠΑΣΟΚ, γελοίε! Απατεώνα! Κλέφτη!
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Φέρτε μου τον Κανονισμό.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ (Γραμματέας της Επιτροπής): Κύριε Κασιδιάρη, ηρεμήστε.
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Τον είδες πώς μου φέρθηκε; Είναι δυνατόν να μου φέρεται έτσι;
(Θόρυβος στην αίθουσα)
ΣΠΥΡΙΔΩΝ – ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Τι κάνεις, παιδί μου; Τι κάνεις εκεί πέρα; Είσαι τρελός;
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Την τιμή μου δεν επιτρέπω σε κανέναν να την προσβάλλει. Αν συνεχίσει ο συγκεκριμένος…
ΣΠΥΡΙΔΩΝ – ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Τι νομίζεις ότι είναι εδώ; MEGA;
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Εσύ, Γεωργιάδη, μη μιλάς! Γεωργιάδη, μη με απειλείς!
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Ηρεμήστε!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Ποιος νομίζεις ότι είσαι;
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Μη μου κουνάς το χέρι και μη με απειλείς.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ: Ηρέμησε!
(Θόρυβος στην αίθουσα)
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Κάτσε κάτω, ρε γελοίε κι εσύ!
Εάν επιμένει να προσβάλλει την τιμή μου ο συγκεκριμένος…
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ (Γραμματέας της Επιτροπής): Ηρέμησε. Κάτσε κάτω και θα το δούμε μετά.
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Μα, δεν κάνετε τίποτα. Δεν με προφυλάσσετε.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Σας ανακαλώ στην τάξη, κύριε Κασιδιάρη.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ (Γραμματέας της Επιτροπής): Κύριε Κασιδιάρη, σας παρακαλώ!
ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Αυτός ξεκίνησε να βγαίνει έξω και να προσβάλλει…

Στο φινάλε ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης απηυδησμένος είπε:

Μα, τι να κάνω; Δεν βλέπετε εδώ ότι είναι θηριοδαμαστήριο; Εδώ δεν είναι Επιτροπή!

(parapolitika)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου